Autoriteit in haar vakgebied, kort op de bal, duidelijk en direct in communicatie en betrokken.

Na een misgelopen medisch traject met levenslange gevolgschade, beraadde ik mij om juridische stappen te ondernemen tegen de behandelaar. Ik twijfelde. Ik had geen rechtsbijstandsverzekering. De behandelaar had de intentie gehad om mij beter te maken? Toch, had de betreffende behandelaar mij steevast voorgehouden: ‘Dit traject gaat lukken … en als het niet goed gaat, dan kun je altijd weer terug naar de oude situatie’. Mijn rechtvaardigheidsgevoel en - door de behandeling - verkregen handicap, gaven mij de moed een juridisch traject te starten. In mijn netwerk vroeg ik rond, en één naam werd meerdere keren genoemd: Geertruid van Wassenaer. Ik plande een afspraak met haar en tijdens het gesprek kreeg ik het vertrouwen om er daadwerkelijk een zaak van te maken. Het is een zeer complexe casus. Toch wist Geertruid uit ons gesprek en aangeleverde stukken, de aansprakelijkheid tot de essentie terug te brengen in een zeer goed verwoorde brief naar de verzekeraar van de behandelaar. Ze heeft duidelijk aan een half woord genoeg. Ze gaf geen enkele verwachting of het traject zou slagen, daar kon de behandelaar nog een voorbeeld aan nemen. Maar ze zei wel: “Als je niets doet, krijg je ook niets”. Ze kent “het spel” als geen ander en weet precies wanneer welke troeven ingezet moeten worden. Ze zit kort op de bal … en daar kon de verzekeraar een voorbeeld aan nemen. Ondanks dat we elke keer snel schakelden, duurde het traject toch 2,5 jaar. Op grond van haar autoriteit en directheid eigende ze zich de regie over het proces op een natuurlijke manier toe … en met succes. Gezien de omstandigheden en complexiteit an de zaak, heeft Geertruid voor mij echt het maximale er uitgehaald. Ik kan haar aan iedereen aanbevelen.

Duidelijk, helder en in controle.

Ik heb mijn contact met Pauline Woudenberg als erg prettig ervaren. De duidelijke communicatie en transprantie waren voor mij erg fijn. Pauline heeft kennis van haar vak en draait er niet omheen, recht is recht en krom is krom. Ze heeft mij, als client, altijd op de 1e plaatst gezet en is erg betrokken bij mijn herstel alsmede de afwikkeling van het dossier. Ik kan niet anders dan met volle teveredenheid terugkijken naar de afgelopen jaren waarin Pauline mij heeft bijgestaan.

Kleine Houtweg 113

2012 CE Haarlem