De dag dat alles anders werd - waardevolle letselschade steun -

Sta me toe om u jullie langs deze weg te bedanken voor de waardevolle ondersteuning en professioneel advies in deze meer dan zware, donkere periode van mijn leven. Als NAH patiënt is het ontzettend moeilijk om uit te leggen en te toetsen wat je nog wel / niet meer kunt ..laat staan uitleggen richting een verzekeraar. Buiten de heftige tijd & acceptatie wil je ook door met je leven . Jullie letselschade expertise en vooral jullie rust & mediation gaf mij enorm veel steun met als resultaat het behouden van mijn verzekering. Zal ik nooit vergeten .

Tevereden

Tijd geleden ben ik betrokken geweest bij een ernstige fiets ongeluk, tegen partij was een buitenlandse toerist, politie en ambulance waren ter plekke aanwezig, ik ben per ambulance naar spoedpost van een ziekenhuis vervoerd. om dit gebeurtenis aan verzekering van tegen partij te verhalen moest ik samen met mr. Clara Tilanus betreffende bewijzen verzamelen, achteraf geconstateerd er is enorm gebrek aan bestand record bij instanties, maar zonder voldoende van bewijzen heeft mijn advocaat mr. Clara Tilanus zich serieus met mijn zaak gemoeid en de proces naar wens afgerond, ik ben super tevreden met finale afrond van de zaak en ik bevel mr. Clara Tilanus aan. Met vriendelijke groet, M.Bambaei

• Geholpen door: Clara Tilanus

Een tevreden en vertrouwd gevoel over gehouden.

Mevr.Tilanus heeft een warm en een vertrouwde uitstraling. En kan de cliënten op hun gemak laten voelen. Luistert naar hetgene wat er verteld wordt, zo krijg je vertrouwen in de zaak, dat het wel goed verloopt. Heel rustig gevoel over gehouden.

• Geholpen door: Clara Tilanus

Professioneel, daadkrachtig en zeer klantvriendelijk

Mijn zaak was eigenlijk te klein, maar toch ben ik geholpen. De heer Wytema is een zeer ervaren letselschade advocaat en daarnaast ook nog zeer vriendelijk en doelgericht. Ook complimenten aan zijn assistent mevrouw Gigengack voor snelle en heldere communicatie.

• Geholpen door: Evert Wytema

Door een vriendelijk, duidelijk advies en uitleg van Clara voelde ik mij veel minder gespannen. En met haar deskundige aanpak kwam er een prachtig eindresultaat waar ik erg blij mee ben. Hartelijk dank Clara.

• Geholpen door: Clara Tilanus

Fijn gevoel om met dit kantoor te hebben samen gewerkt.

Door mijn fysio geadviseert om zelf een advocaat in arm te nemen en ben blij dit advies te hebben opgevolgt. Telefonisch contact gezocht en eigenlijk is alles zo verlopen. Mijn ongeval omschreven en uitgelegd wat mijn letselschade was, hier is zij mee aan de slag gegaan. Informatie opgevraagd bij artsen/ziekenhuis en dit heeft zij verwerkt tot een schadeclaim. Wat met een tevreden einde is gebracht.

Kundig en betrokken

Geertruid heeft ons heel vakkundig geholpen. Haar betrokkenheid valt te prijzen. Ook als mens

• Geholpen door: Geertruid van Wassenaer

Goede en professionele begeleiding bij mediation

Fijne begeleiding bij mediation in letselschadezaak door Geetruid van Wassenaer. Veel aandacht voor de menselijke kant en heldere aanpak van het mediation traject

• Geholpen door: Geertruid van Wassenaer

Wij hadden dit nooit zelf kunnen regelen. Josefien Gunnink heeft ons geweldig geholpen. Heel veel dank

• Geholpen door: Josefien Gunnink

Professioneel, accuraat en met positief resultaat!

De advisering was deskundig en plezierig.

Kundige, respectvolle mediation

In onze mediation hebben Geertruid en Clara professioneel en deskundig het geschil naar een goed en bevredigend einde weten te brengen waar beide partijen tevreden mee zijn.

• Geholpen door: Geertruid van Wassenaer

Erg betrokken, persoonlijk en fijn dat het zo vlot is afgewikkeld

We hadden fijn contact met Geertruid en wij hebben haar benadering als persoonlijk en prettig ervaren.

• Geholpen door: Geertruid van Wassenaer

Perfecte uitleg over de gang van zaken

Duidelijk van te voren door de desbetreffende persoon aangeven dat het niet zeker was of we konden winnen , maar door zeer kordaat handelen hebben we de zaak gewonnen , echt heel blij mee

• Geholpen door: Clara Tilanus

Het afwikkelen van letselschade is natuurlijk nooit leuk maar voor zover het mogelijk was om hier een plezierige ervaring van te maken, heeft Clara dat gedaan. Helder, deskundig, vriendelijk en to the point. Ik ben erg blij dat ik naar dit kantoor ben gegaan en ik kan het iedereen aanraden die hiermee te maken krijgt. Ik had het bijna niet gedaan en dat zou jammer geweest zijn. Want dankzij Clara en haar aanpak werd de zaak binnen afzienbare tijd naar tevredenheid afgerond. Dank je wel, Clara.

• Geholpen door: Clara Tilanus

Prettige sfeer met een voor beide partijen goed resultaat.

Het betrof een mediation.

Fantastisch geholpen

Het was een complexe situatie. Zeer goed geholpen door kantoor van Wassenaer Wytema letselschade advocaten en mediation. Met name dhr. Wytema, heeft veel voor mij betekend en klaar gestaan, in deze situatie. Het was een zeer fijne samenwerking en de betrokken personen, hadden veel kennis van zaken. Voor ingewikkelde en complexe casuïstieken, kan ik dit adovcatenkantoor zeer zeker aanraden!

Super dankbaar

Na mijn ongeluk werd ik doorverwezen via kennissen naar Wassenaer en Wytema. Mevrouw Gunnink, heeft mij enorm geholpen. Zij heeft mij ondersteund in alle stressvolle afhandeling met instanties en betrokkenen. Uiteindelijk heeft zij er ook voor gezorgd dat ik een een afsluiting heb gekregen waar ik meer dan tevreden mee ben. Erg dankbaar dat zij mij hebben bij gestaan.

buitengewoon

Geertruid heeft op een hele prettige manier voor partijen de gelegenheid en ruimte gecreëerd om tot een oplossing te komen

Hele deskundige, professionele aanpak

Mevrouw Van Wassenaer was duidelijk over haar werkwijze. Gebruikte actualiteit en andere citaten ter ondersteuning en overbrugging. Gewoon helder, vriendelijk, zij leidt en begeleidt de gang van zaken om tot elkaar te komen. Benoemt de dingen zoals zij ze ziet. Wat mij betreft komt ze over als heel deskundig en professioneel in haar vakgebied.

Adequaat

Heel adequaat transparant en helder.

• Geholpen door: Geertruid van Wassenaer

Mijn verwachtingen zijn zonder meer waar gemaakt.

Niet voor niets heb ik mr. Van Wassenaer voorgesteld als mediator. Zij is wederom in staat gebleken een oplossing tussen partijen te bewerkstelligen. Partijen waartussen inmiddels de poolwinter zijn intrede had gedaan.

• Geholpen door: Geertruid van Wassenaer

Zeer betrokken en doortastende begeleiding

Op jonge leeftijd werd onze zoon aangereden door een automobilist met (hoofd)letsel tot gevolg. Geertruid van Wassenaer begeleidde onze zoon (en ons als ouders) op uiterst professionele en prettige wijze. Zij is zeer betrokken, geeft kundig advies en kent de klappen van de zweep. Dat is fijn, juist op een moment waarin jezelf kwetsbaar en emotioneel bent vanwege het ongeval. Geertruid bracht rust. Nam het initiatief zonder het belang van de klant uit het oog te verliezen. Had aan een half woord genoeg om te weten waar wij op dat moment behoefte aan hadden. Doortastend en scherp in de gesprekken met ons en de verzekeraar van de wederpartij. Terugkijkend op het hele proces waarderen wij haar inzet, advies, resultaat, transparantie en haar wijze van afwikkeling zeer.

• Geholpen door: Geertruid van Wassenaer

Vanaf aanvang voelde ik me zeer serieus genomen en dat gevoel bleef.

Ik ben niet een persoon die geneigd is zelf de boontjes te doppen en geen hulp in te roepen. In een eerste oriënterend gesprek op het kantoor in Haarlem maakte ik kennis met Josefien Gunnink. Zij heeft mij steeds uitgebreid geïnformeerd over de opties, de procedure, de werkwijze van de verzekeraar van de 'tegenpartij'. Constant gaf ze me het gevoel hier vol voor te (blijven) gaan en overtuigde me dat 'mijn verhaal' het zeer terecht maakte dat ik 'verhaalde'. Zeer plezierig heb ik de samenwerking met Josefien ervaren. Ze is deskundig, open en zeer betrokken. Het hele traject heeft geleid tot een positieve en rechtvaardige uitkomst. Ik ben zeer tevreden.

Uitstekend.

Zeer goede begeleiding en oplossingsgerichtheid gedurende de mediation.

• Geholpen door: Geertruid van Wassenaer

Vakkundig en menselijk begeleid!

Na het ongeval van mijn vrouw heeft Evert ons fantastisch geholpen bij het verhalen van de schade op de verzekeraar. Hij is aimabel en empatisch maar gelijktijdig zeer vasthoudend. In deze moeilijke periode van narigheid en stress heeft hij ons volledig ontzorgd. Doortastend, maar tegelijkertijd zorgvuldig lettend op welk tempo voor ons haalbaar was In relatief korte tijd was de grote en gecompliceerde schade in kaart gebracht en geregeld, waarbij hij heel scherp heeft onderhandeld. Fijn dat alles in goede harmonie geregeld is.

Kleine Houtweg 113 2012 CE Haarlem

Over Advocaatscore.nl