Kwam wat moeizaam van start, maar daarna goed geadviseerd

Werd niet zelf teruggebeld op een vraag ingediend via de website, maar kreeg toen ik belde wel meteen de juiste deskundige aan de lijn. Die leek in eerste instantie niet zo goed oo de hoogte van de materie die hier speelde (nieuwe regelgeving overdrachtsbelasting), maar na de nodige uitleg kwam het gesprek goed op gang en wist de advicaat mij met wat goede tips verder te helpen. Uiteindelijk was het contact dus erg nuttig.

Gewoon uitstekend

Duidelijke uitleg

Duidelijk en eerlijk

Naast eerlijk mogelijk wel fanatiek. Ik ga overwegen om wat op te pakken

Uitstekend en zorgvuldig geholpen

De advocaat nam alle tijd en was zeer kundig

Heel goed (test)

Perfect eerlijk en klantvriendelijk

ik had een vraag en ben zeer naar tevredenheid geholpen. Risico en kansen goed en eerlijk ingeschat en geen vraag die ik vroeg voelde als teveel.

• Geholpen door: Rob Silvertand

Professor Asserweg 18 5144 NC Waalwijk

Over Silver Advocaten

Financieel Recht Advocaten behandelt al meer dan dertien jaar uitsluitend dossiers van particulieren en ondernemers die een geschil hebben met hun bank, verzekeraar, tussenpersoon, beleggingsadviseur, pensioenadviseur of vermogensbeheerder.

Over Advocaatscore.nl