Uitstekende service, snel en deskundig

Ondanks langdurige procedure bleef men vasthoudend .Stond altijd klaar ter ondersteuning en nieuwe inzichten en deed volop eer aan het huismerk: pitbull. Daardoor uiteindelijk succes behaald waarvoor wij hun altijd dankbaar blijven.

Snel, Resultaatgericht en Flexibel

Ik ben deskundig en professioneel geholpen door mr. N. Karacaoglan van Silver Advocaten vanwege een geschil met mijn bank. Door haar inzet en advies zijn de voor mij nadelige gevolgen uitgebleven. Ik kan Silver Advocaten omschrijven als een advocatenkantoor dat snel en flexibel reageert indien de omstandigheden daar aanleiding voor geven en zich vastbijt in de zaak tot het resultaat is bereikt. Mijn dank gaat ook uit naar mr. Silvertand, mevr. Ebben en mevr. Spoor.

• Geholpen door: Een advocaat

Gewenste resultaat behaald door juiste strategie

In onze zaak van een knallend dak is recent een schikking getroffen tijdens de zitting voor de rechtbank Utrecht. Dit na bijna 3 jaar in geschil te zijn geweest met de verkoper van onze woning. Vanaf het begin dat Silver Advocaten (Jip) in beeld kwam, is er meer beweging in de zaak gekomen, maar was een rechtszaak uiteindelijk toch nodig. Het hele proces daarnaartoe is professioneel, zakelijk en vriendelijk verlopen. Met een zeer goede strategie en aanpak qua benodigde onderzoeken. Ik durf te stellen dat een willekeurig ander advocatenkantoor zonder expertise op het vlak van knallende dakplaten niet tot hetzelfde resultaat was gekomen. Ik kan hiermee Jip van harte aanbevelen mocht u in een vergelijkbare situatie terechtkomen.

Zeer Tevreden

Bijgestaan door de heer Rob Silvertand. Vanaf het eerste gesprek op kantoor een vertrouwd gevoel en een geweldige samenwerking gehad tijdens ons langdurige traject met de tegenpartij. Daarnaast komen de woorden uiterst vriendelijk, snel, accuraat, buitengewoon deskundig een een groot empathisch vermogen bij mij op als ik aan Rob denk! Door de bijzonder bevredigde uitkomst zal ik iedereen aanraden bij gelijkwaardige zaken om direct contact met Rob Silvertand te zoeken omdat hij een absolute 10 verdient voor zijn begeleiding!

• Geholpen door: Een advocaat

Helder, eerlijk, professioneel, doortastend, oprecht geïnteresseerd en een terzake kundig!

Dit advocatenkantoor is een topper! In een zeer langslepende zaak welke in eerste instantie persoonlijk getracht werd om op te lossen met DeVolksbank in het kader van zorgplichtschending en overkreditering, wat gedurende 8 jaren niet lukte. Daarna met Rob Silvertand van Silver Advocaten Waalwijk in contact gekomen. Het eerste gesprek wat geheel oriënterend was, voelde meteen goed door de oprechte open en eerlijke opstelling van Rob Silvertand. Nadat Rob de juisye vragen stelde en het dossier bestudeert had werk het plan keurig besproken en de bijbehorende marsroute uitgestippeld. Slagvaardigheid, professionaliteit, realisme, doortastentendheid en de open eerlijke visie gaf mij direct het vertrouwen dat lang zelfstandig knokken tegen onrecht nu juridisch op het juiste bordje terecht kwam. Ondanks dat in eerste aanleg we bij het kantongerecht in het ongelijk werden gesteld, wat natuurlijk een teleurstelling was, gaf Rob mij met de onderbouwing van zijn visie het vertrouwen dat in hoger beroep gaan het juiste zou zijn in deze zaak. Wat geschiedde. Het arrest van het Hogergerechtshof Arnhem-Leeuwaarden wees uit dat Rob het echt bij het rechte eind had. Financiële genoegdoening volgde. De Volksbank werd veroordeeld doordat zorgplichtschending en overkreditering toch echt bewezen was. Door de kennis en kunde van Rob Silvertand heeft het recht gezegevierd. Bedankt voor jouw inzet, vasthoudendheid en professionaliteit. Silver Advocaten in het collectief: Bedankt!

Doet het onverwachte!

Ik beveel Silver Advocaten ten zeerste aan. In tegenstelling tot andere bedrijven, die direct een aanbetaling van 5000 euro vroegen, riepen ze mij eerst op gesprek om mijn situatie te begrijpen hiervoor moest ik alleen hun uurloon betalen. Hun klantgerichte aanpak en transparante communicatie gaven me vertrouwen. Ze namen de tijd om mijn zaak te analyseren voordat enige financiële verplichtingen werden besproken. Dankzij hun professionaliteit en betrokkenheid kon ik mijn zaak grondig bespreken en kreeg ik een duidelijk beeld van hun expertise en strategie. Als ik in de toekomst juridische bijstand nodig heb, zal ik zeker weer bij hen aankloppen. Neslihan van Silver Advocaten heeft uitstekend geholpen bij mijn onterechte WWFT-zaak. Haar professionele aanpak, expertise en toewijding waren indrukwekkend. Ze nam de tijd om mijn situatie grondig te begrijpen en communiceerde helder gedurende het proces. Met haar diepgaande kennis van WWFT-wetgeving slaagde ze erin om mijn zaak met succes te verdedigen en een gunstige uitkomst te behalen. Ik ben dankbaar voor haar inzet en raad Neslihan van Silver Advocaten ten zeerste aan voor juridische bijstand. Haar persoonlijke aandacht en betrokkenheid maken haar tot een uitstekende advocaat die ik in de toekomst weer zou benaderen indien nodig.

Deskundige communicatief vaardig advocatenkantoor

Al tijdens het intake gesprek met Joost Papenveld en Wesley van Elven werd mij duidelijk met goed luisterende en reële juristen te maken te hebben. Er werd goed doorgevraagd wat het geschil precies inhield en tevens, door de manier van vragen stellen, helder gemaakt wat voor mij de gewenste uitkomst zou zijn. Tijdens het proces is steeds accuraat met mij gecommuniceerd en overlegd over de vervolgstappen. Kortom ik ben een zeer tevreden cliënt!

Uitstekend geholpen

Van begin tot eind keurig geholpen. Ze luisteren goed naar je verhaal en wensen en geven je ook advies wat haalbaar is en wat niet. Jip bedankt voor de samenwerking!

• Geholpen door: Een advocaat

De samenwerking is uitstekend gegaan. Van begin tot eind. Ze luisteren heel goed naar je wensen maar geven je ook advies wat haalbaar is en wat niet. Ze geven geen valse beloftes en steunen je ook tot de dag dat je dossier is gesloten. Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad en ze zijn ook zeker meer dan 5 sterren waard. Neslihan bedankt voor de samenwerking!

• Geholpen door: Een advocaat

Perfecte en deskundige hulp!

Fantastisch geholpen door Mevr. Karacaoglan! Deskundig en betrouwbaar!

hufterig en slordig

Afspraak gemaakt voor eerste gesprek. Moest van tevoren betaald worden: okay, direct gedaan. Kort vóór de afspraakdatum werd ik ziek. Ik belde 24 uur plus 1 uur tevoren op met bijna geen stem dat ik ziek was en graag een nieuwe afspraak zou willen. Mevrouw met onuitsprekelijke naam zei mij dat ze me prima verstond. Waarop ik dus over mijn grens heen moest om te zeggen dat ik echt ziek was en zo'n eerste gesprek zo ver van huis in mijn toestand echt niet kon voeren. Zij vertelde dat ze het echt veel te druk had op dat moment, dus of ik een mail kon sturen met verzoek om een nieuwe afspraak. Dat heb ik gedaan met nogmaals excuses en verzoek om nieuwe afspraak, maar hoorde meer dan een week niets. Ook geen 'out of office-reply'. Weer contact opgenomen en vernam van een collega dat zij ziek was. Daarop zei ik tegen die collega dat zij dan misschien beter begrip zou hebben inmiddels voor het afzeggen van mijn afspraak en wenste beterschap. Collega zei dat ze mijn nummer zou doorgeven omdat die dame wel vanuit huis kon werken. Mevrouw met de onuitsprekelijke naam belde mij terug, maar ik miste het gesprek. Daarop belde ik terug en kreeg een mijnheer aan de lijn. Ik vertelde dat ik contact zocht met de betreffende dame en hij zei dat ze 'niet op haar plaats' was. Ik legde uit dat ik een afspraak had gehad en af had moeten zeggen en dat ik graag een nieuwe afspraak wilde. Uiteindelijk belde ze terug en vertelde heel zakelijk dat ze alsnog geen afspraak kon maken, omdat ze inmiddels zóveel nieuwe zaken had aangenomen begin dit jaar, dat ze die van mij er achteraf niet bij kon hebben. Op de website staat niets van een cliëntenstop. Nee, juist: u kunt ons te allen tijden bellen, want wij komen u te hulp. En dat ik mijn factuur niet betaald had! Haar collega kon de betaling (van de factuurdatum!) niet vinden. Alleen als ik een bewijs van betaling stuur krijg ik het terug. Doe ik uiteraard, maar ik wil niets meer met dit kantoor te maken hebben.

• Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Geholpen door: Een medewerker van het kantoor

Dank voor uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat u onze dienstverlening op deze wijze heeft ervaren. Wij hebben in uw belang uw verzoek tot rechtshulp moeten afwijzen vanwege de drukte in onze praktijk. Dat is nooit fijn en dat realiseren wij ons. Wij wensen u veel succes bij het vinden van een advocaat die u wél kan helpen bij het oplossen van uw zaak.

Een advies waar ik mee verder kon.

Silver Advocaten adviseerde mij min of meer niet te gaan procederen omdat de kosten niet opwegen tegen de baten.

Goede tip ontvangen

• Geholpen door: Een medewerker van het kantoor

Uitstekende en professionele begeleiding gekregen van Dhr van Vlokhoven ivm knallende dak.

Het was een hele ervaring om ons gelijk te krijgen ivm een knallend dak. Daar werden we uitstekend in geadviseerd door onze advocaat en diverse experts. Ondanks constante ontkenning van de tegenpartij, die bijzaken gebruikte (misbruikte), was de rechter zeer beslist in zijn vonnis en kende onze claim practisch volledig toe. We kunnen nu door om de oorzaak te verhelpen en ons woongenot voor 100% te krijgen. Wel nog even 3 maanden wachten voor een eventueel hoger beroep, maar mocht het zover komen dan hebben wij er alle vertrouwen in. Wouter en Margaret Rozenveld, Zevenbergen

uitstekende begeleiding

De begeleiding van het proces door de heer J. Papeveld was uitstekend. We werden gewezen op de realistische mogelijkheden om een rechtszaak te beginnen en wat de mogelijke uitkomsten zouden kunnen zijn. Papeveld is zeer kundig in zijn werk en heeft ons in beide rechtszaken zeer goed vertegenwoordigd. Zijn parate dossierkennis en zijn deskundigheid heeft ons een goede uitkomst in de rechtszaak tegen de Rabobank opgeleverd.

• Geholpen door: Een advocaat

Uitermate deskundig bij een knal en kraak dak!!!

Wij zijn uitermate deskundig geholpen met onze zaak over een kraak en knal dak . Het zoeken naar deskundige hulp van een advocaat met verstand van zaken is met het vinden van advocatenkantoor Silver Advocaten voor ons heel goed afgelopen. Wij hadden al 4 jaar grote problemen met een knal en kraak dak en nu heeft De heer van Vlokhoven , advocaat van dit team, dit samen met zeer deskundige hulp van o.a. De Heer Abelen en het NAA de gang naar het Gerecht voor ons tot een zeer positief einde gebracht. Wij kunnen een ieder die problemen heeft met zijn/haar/hun huis dit advocaten kantoor van harte aanbevelen!!! Onze dank is groot naar de heer van Vlokhoven die ten alle tijde rustig blijft en alle vragen deskundig pareert. Chapeau voor al uw werk met de zeer positieve uitslag !!! Met vr gr, Peter en Greetje Bekhof

Goed advies

Kort en bondig gesprek met eerlijk vakkundig advies.

• Geholpen door: Een advocaat

Ik ben altijd goed geïnformeerd geweest en alle afspraken zijn goed nagekomen.

Zeer goede ervaring

Zeer deskundig.

Mijn zaak betreft een geschil met een financieel adviseur (tussenpersoon) en ik kan iedereen die hetzelfde heeft aanraden om een gespecialiseerde advocaat in de hand te nemen. Die zaak loopt nog, maar ik heb het volste vertrouwen dat deze in mijn voordeel opgelost gaat worden.

prima en adequaat

kort en bondig

• Geholpen door: Een advocaat

Scherp, accuraat en daadkrachtig!

Ik ben bijgestaan door Silver Advocaten, Mr. J. van Vlokhoven. Ben bijzonder tevreden over zijn adviezen, deskundigheid en daadkracht. De zaak is tot een goed einde gekomen. Raad iedereen dit kantoor aan.

Fijn gesprek

Ik heb een fijn gesprek gehad, waarin mij een aantal zaken duidelijk zijn geworden. Ik ben goed geholpen en mocht ik met mijn probleem verdere stappen willen ondernemen ga ik zeker met Dhr. Papeveld contact opnemen. Bedankt voor de telefonische begeleiding

Professioneel en deskundig

Bijgestaan door Rob Silvertand. Deskundig, professioneel, zeer volhardend en klantgericht. Uitkomst van de rechtszaak was teleurstellend maar dat lag zeker niet aan de inzet en deskundigheid van Silvertand. Zeer goed bereikbaar ook buiten kantoortijden. Vriendelijk personeel op kantoor.

• Geholpen door: Een advocaat

Meteen de vinger op de zere plek

Mijn ervaring met Silver advocaten is mij zeer goed bevallen. Vooral de sence off urgency vond ik prettig Direct zonder omwegen de vinger op de zere plek leggen en onmiddellijk oplossen Ik ben zeer tevreden

Super geholpen.

Meneer sprak mij heel vriendelijk toe en gaf mij de info die ik nodig had. Professioneel, duidelijk,helpend,vriendelijk, heel fijn gesprek.

Over Silver Advocaten

Financieel Recht Advocaten behandelt al meer dan dertien jaar uitsluitend dossiers van particulieren en ondernemers die een geschil hebben met hun bank, verzekeraar, tussenpersoon, beleggingsadviseur, pensioenadviseur of vermogensbeheerder.

Over Advocaatscore.nl