Deskundige, warme begeleiding

Toen bekend was dat mijn vader uitbehandeld was en niet met zekerheid te zeggen was hoeveel tijd hem nog gegund was zijn we in contact getreden met Natascha. We hebben met z'n allen een mooi afscheid kunnen voorbereiden. Met Natascha als luisterend oor, deskundige begeleiding op de achtergrond dit met een rustige en warme uitstraling.

• Respect voor uw wensen

Heel betrokken en tot in de puntjes toe verzorgt.

Natascha is zeer betrokken, luistert heel goed en kan zich heel goed verplaatsten in onze situatie, geeft goede, mooie vrijblijvende adviezen en tips. Een warme persoonlijkheid we hebben het als zeer prettig ervaren, ook na de uitvaart kun je met vragen bij haar terecht. Ruud en Lida Grutter

• Respect voor uw wensen

Wat een geweldige betrokkenheid bij het afscheid van Mijn Lief.

De uitvaart van mijn lief is zeer goed uitgevoerd, zoals ik het in mijn gedachten had. Van het begin tot het eind ben ik geïnformeerd en bijgestaan. Daar heb ik en heel goed gevoel aan overgehouden. Bravo.

• Respect voor uw wensen

Perfect en met respect geregeld!

Vlak voor het overlijden van mijn vader heb ik al contact gezocht met Natascha om de uitvaart voor te bereiden. We konden daarmee direct al e.e.a. in gang zetten, mede omdat er naast het verdriet dat er is, veel geregeld moet worden. Wij hebben als gezin op een liefdevolle manier afscheid kunnen nemen van onze man, (schoon)vader, opa en precies zoals hij en wij dat wilden. Met hulp van de proffessionele en persoonlijke begeleiding van Natascha. Het verdriet van het verlies blijft, maar je kan een afscheid maar een keer doen en dan wil je daar op een tevreden manier naar terugkijken

• Respect voor uw wensen

Natasja is een betrokken vrouw.

Natasja heeft ons op een professionele en een betrokken manier ondersteund na het overlijden van mijn vrouw en onze moeder. De begrafenis was tot in de puntjes geregeld en alle afspraken zijn nagekomen. Ook de nazorg is bij Natasja in goede handen. Diverse keren heeft ze geïnformeerd naar ons en onze vader.

Plezierig, meelevend en meedenkend

De uitvaart van onze (schoon) moeder was top geregeld: Over alle details was nagedacht. Natascha bewaarde de rust. Ze dacht aan ons en toonde oprechte interesse. We zijn dankbaar voor het mooie afscheid.

• Respect voor uw wensen

De uitvaart enz. Is heel goed verzorgd

Vanaf het eerste contact was er een vertrouwensband Er werd uitstekend geadviseerd Wij ontvingen een zeer uitgebreide prijsopgave en het rekeningbedrag was lager. De totale kosten waren zeer acceptabel

Samensmelting van emoties

Als het dan zover is, moet je iemand toelaten om zaken te regelen. Er kwam een vrouw die onze karakters, wensen en emoties kon samensmelten tot iets moois. Met charme. Dankjewel Natascha

goed alles klopte

Natascha en haar team hielden het overzicht en voorkwamen in het voortraject emotionele ontsporingen

Fantastische

Ik heb op een waardige en super fijne manier afscheid kunnen nemen van mijn vader(mijn maatje) Natascha dacht over elk detail mee. Zo warm en zo lief.. We hadden in een verhaal verteld dat mijn vader graag een radler 0% dronk. Ze heeft uit haarzelf een blikje op de achter kant vam de kaart gedrukt. Zo meelevend en meedenkend.... Ik zou haar 100 procent aanraden. Wat een lieve vrouw.

• Respect voor uw wensen

Door kennis van zaken en persoonlijke aandacht een mooi en fijn afscheid

Al voor het overlijden diverse zaken geregeld. Zo hoorden we dat de overledene niet in een rouwwagen vervoerd hoefde. Hierdoor heeft mijn zoon zijn oma met zijn oldtimer bus zelf naar haar laatste rustplaats gebracht. Dit was heel mooi om te zien en erg bijzonder om dit als familie zelf te mogen doen. De begeleiding op de achtergrond hebben we als zeer betrokken ervaren. Hierdoor is het afscheid precies geworden waar we op hoopten: een fijne, mooie en persoonlijke afsluiting. Hiervoor wil ik Natascha en Connie enorm bedanken.

• Respect voor uw wensen

hele goede uitvaartserves heel betrokken bij het verlies.

natascha van zeijl is zeer betrokken bij het regelen van de uitvaart, kan goed luisteren en heeft veel geduld. steekt er zelf ook veel tijd in ook omtrend met kleine kinderen. dat was zeer gewaardeerd . zou zeker Embrasse uitvaartzorg aanbevelen. goede nazorgen afhandeling .

• Respect voor uw wensen

Zoals de sterren aangeven uitstekend

Natascha was voor ons gezin de rots in de branding, in deze verdrietige tijd. Haar aanwezigheid straalde zoveel rust en respect uit. Wij vonden het heel waardevol om de uitvaart op onze manier met, Natascha te mogen voorbereiden en hieraan vorm te geven. Wij kijken hier met een warm hart op terug.

Deskundige en persoonlijke begeleiding

Natascha luistert heel goed naar wensen. Ze kan aanvoelen als er wensen niet worden uitgesproken worden en probeert dit dan toch duidelijk te krijgen. Fijne, persoonlijke begeleiding van een heel prettig persoon.

• Respect voor uw wensen

Uitvaart makkelijk en goed geregeld

Uitvaart snel, makkelijk en goed geregeld. Goede uitleg en ideeën.

• Respect voor uw wensen

Een warme uitvaartondernemer met transparante financien

Ik ben erg te spreken over het gehele traject vanaf het overlijden totaal de crematie. Ik vond het met name prettig, dat Natascha als een soort stille vennoot ons begeleidde. Waarbij onze keuzes en onze input centraal stonden. Een vinger aan de pols houden, zoals zij dat die week deed, vond ik erg prettig. Ik weet zeker dat andere mensen dit ook zullen waarderen, waarbij het verdriet van een overlijden de overhand neemt. Dan is het goed om op deze manier begeleid te worden. Daarnaast ben ik erg te spreken over de transparantie van het financiële gedeelte. Na eerdere ervaring waarbij de factuur 1 bedrag toont, is het een verademing om vooraf een begroting te krijgen. Mijn complimenten daarvoor.

Herckenrathstraat 1 2681 DG Monster

Over Uitvaartscore.nl