Uiterst tevreden

Het contact met Embrasse Uitvaartzorg was uitermate correct. Bijzonder begripvol, m.i. deskundig en zéér persoonlijk. Komt zeker niet zakelijk over, daarentegen heel vriendelijk en vooral vertrouwelijk. Aanbevelenswaardig. Fred Koch, Monster

• Respect voor uw wensen

Hartverwarmend, respectvol, professioneel en zeer betrokken

Connie heeft ons in de moeilijke dagen, waarin enorm veel geregeld moest worden, op een uitstekende en bovenal persoonlijke wijze begeleid en er voor zorg gedragen dat onze wensen ingevuld konden worden. Afspraken werden zeer correct nagekomen en volledig waar gemaakt. Nauwgezet heeft ze er voor gezorgd dat wij een mooi afscheid hebben kunnen geven.

Het gaf een goed gevoel

Vanaf het begin was ze meelevend, meedenkend en behulpzaam. Ze ontzorgde echt. Ze was rustig en duidelijk in haar uitleg. Het voelde goed en warm. Ze was goed bereikbaar (Gaf steeds snel een reactie als we vragen hadden en paste zich aan tijden aan wat voor ons uitkwam) Ze gaf op een rustige manier alternatieven aan als er dingen niet gingen zoals wij ze in gedachten hadden. Er waren heel veel kleine en grotere gestes waardoor ze de overledene en ons zag en in onze waarde liet. Ze stond ook open voor adviezen van onze kant. Alle vragen die we hadden kon ze beantwoorden, als dat niet direct kon zocht ze dit uit. Ook de nazorg was warm en compleet. Kort gezegd, wij waren erg tevreden.

• Respect voor uw wensen

Natascha heeft ons goed begeleid. Zij is Vriendelijk en betrokken . Rustig en gedegen. Een goed luisterend oor. Heeft een Fijne rustig manier van werken. Is goed bereikbaar. Is respect vol. Wij als gezin kijken met een warm en voldaan gevoel terug op een mooi en liefdevol afscheid van onze vader . Dank je wel Natascha.

• Respect voor uw wensen

Wij zijn fantastisch en vol goede liefdevolle zorgen begeleid door Natascha van Zeijl.

Wij zijn de gehele weken na het overlijden van onze vader ontzettend goed begeleid en ondersteund door Natascha. Zij stond en staat nog altijd voor ons klaar, kwam met creatieve ideeën voor de rouwkaart, de versielsels die de kleinkinderen konden geven voor op de begrafeniskist, zij was enorm behulpzaam en begripvol in deze intense verdrietige periode. Wij zijn enorm blij dat wij voor Natascha hebben gekozen en ons hierin heeft begeleid. Heel hartelijk dank hiervoor.

• Respect voor uw wensen

Een prachtig afscheid die je iedereen gunt.

De begeleiding van Natascha en haar team, na het overlijden van mijn partner, was warm en liefdevol. Het begrip, respect, geduld en het kundige regelen van de praktische zaken gaven rust en vertrouwen. Alles klopte. Van harte aanbevolen.

Warm, betrokken en doortastend

Na mijn moeder heeft Natascha ook het afscheid van mijn vader begeleid. Zeer tevreden

Heel fijn!

Respectvol liefdevol

• Respect voor uw wensen

Uitstekende service met oog voor zorg en discretie.

Zeer goede opvang en begeleiding waarin een waardig afscheid op geheel eigen wijze, rekening houdend met de wensen van de familie absoluut centraal staat. Er ontstond direct een ‘ontspannen’gevoel, omdat niets werd opgedrongen. Integendeel..en daarin heeft onze familie een andere ervaring gehad in het verleden. Bij Natascha is daar absoluut geen sprake van. De tijd wordt genomen en desgevraagd ontvingen wij professioneel advies en is alles bespreekbaar en ook mogelijk. Op deze manier hebben wij in samenspraak een geheel eigen rouwkaart kunnen ontwerpen die afgestemd was op de manier waarop onze moeder in het leven heeft gestaan. Daarbij hoorde een passend afscheid in een zelfde passende ambiance en dat is meer dan gelukt en geslaagd. Zeer blij waren mijn zussen en ik dat dit allemaal kon op deze uitzonderlijke manier, waarin we steeds op de momenten dat daar behoefte aan was, konden communiceren, per telefoon of mail met Natascha voor de laatste ‘dingetjes’. Het geheel is heel prettig en ook stijlvol verlopen. Boven verwachting! Chapeau voor Embrasse.

• Respect voor uw wensen

Alles was super goed geregeld als familie nergens geen omkijken naar

Onze ervaring is zeer positief, helaas hebben we hier al 2 uitvaarten mogen doen. Maar ze zijn zeer meelevend en denken aan de kleine dingen waar je zelf niet over na denkt. Alles wordt tot in de puntjes geregeld. Er wordt goed naar je geluisterd en daar wordt dan ook een mooie toespraak uit voorgedragen. En veel kleine details die er toe doen. In de moeilijk tijd waarin je je begeeft wordt je heel goed geholpen.

Alles keurig netjes geregeld

Heb diverse complimenten gehad hoe alles is verlopen.

• Respect voor uw wensen

Heel fijne en empathische begeleiding en verzorging.

We zijn door mevr. van Zeijl en haar medewerkster mevr. van Daalen heel goed geholpen waardoor we goede herinneringen hebben aan de uitvaart.

Alles prima geregeld.

Vriendelijke en prettige omgang met Conny. Behulpzaam.

Prettige, persoonlijke begeleiding.

Natascha heb ik ervaren als een betrokken en ervaren uitvaartbegeleidster. De communicatie verliep snel en flexibel. Natascha dacht goed mee met het vormgeven van de begrafenis en kwam met goede ideeën, die ik zelf niet had kunnen bedenken. Ze is goed op de hoogte van de actuele mogelijkheden en heeft haar contacten in het werkveld. Als persoon vond ik haar prettig in de omgang. Informeel en persoonlijk, met oog voor de praktische kant.

grandioos

Tijdens deze moeilijke periode een geweldige steun. Stond altijd klaar. Ook fijn om mee te praten.

Prettige samenwerking

De lijntjes zijn kort en er is goed overleg geweest met als resultaat een mooie uitvaart voor mijn moeder

• Respect voor uw wensen

Hele fijne mensen om samen een mooie uitvaart te verzorgen!

Het was heel fijn om met Conny en Natascha de uitvaart te regelen. Korte lijnen, altijd bereikbaar, goede afspraken mee te maken. Vorig jaar hadden wij ze gebeld voor een andere uitvaart binnen de familie. Door de fijne ervaring van toen, belden wij ze weer. Je hebt zelf de regie. De wensen van de overledene en of de nabestaanden laten ze centraal staan. Maar ze denken wel mee wat er allemaal mogelijk is. Je weet en voelt dat je bij hen in goede handen bent.

• Respect voor uw wensen

Persoonlijk, warm met oog voor detail

Het was voor ons een geweldig , mooi en heel persoonlijk , betrokken afscheid voor onze beide ouders ! Wat op zich , al bijzonder is. Maar voor Natascha was niks teveel , en zoveel oog voor de kleine details. Linten om de kisten rood/ blauw , de wikkels om de zakdoekjes in de aula , met de vingerafdrukken, mooie tekst. Een prachtig gedicht voorgedragen met zoveel liefde XX. Natascha we kunnen alleen maar zeggen, heel erg bedankt en chapeau. Dit blijft voor ons een hele mooie herinnering!

• Respect voor uw wensen

Een persoonlijk afscheid met oog voor detail

Het zijn de details die het hem doen! Zo lagen er zakdoekjes tijdens de uitvaart op de stoelen met de tekst " ik zal m'n vrienden niet vergeten want wie me lief is blijft me lief" precies mijn vader. Zo leek het alsof Natascha mijn vader al jaren kon omdat die tekst precies is wat hij had willen zeggen tegen ieder die hem lief was. De warmte en liefde waarmee we zijn begeleid in ieder stadium van het afscheid waren voelbaar en prettig. Haar ideeën waren geweldig. Zo stonden er honderden kaarsjes te branden. Ook het koffertje waarin iedereen een mooie herinnering kon achter laten was een geweldig idee en een mooie troost achteraf voor mijn moeder. Embrasse maakte het afscheid zo persoonlijk! Door goed te luisteren naar onze verhalen kwamen er prachtige ideeën die precies bij ons en mijn vader pasten. Van het eerste telefoontje tot de laatste nazorg ik had niets anders willen doen. Nou ja had liever nog heel wat jaar willen wachten.... Bedankt voor de goede laatste zorgen lieve Natascha

• Respect voor uw wensen

Fantastische begeleiding bij een plotseling overlijden van een vitale actieve man.

Embrasse heeft ons letterlijk en figuurlijk omarmd in deze enorme zware en turbulente tijd. Ze was er altijd als we haar nodig hadden. En de extra mooie momenten van herinnering versterkt, door kleine maar veelzeggende aanvullingen. Zoals vlinders op de kist, ingekleurd door onze kleinkinderen. Het sleutelhangerhartje om de eeuwige verbintenis vorm te geven. En het fantastisch mooi geregelde condoleance van 840 personen. Dat was zeer waardevol. En ook de begeleiding naar een mooie uitvaart, prachtig verzorgde bloemen en samenkomst daarna. Steeds bescheiden maar fantastische vakkundige ondersteuning.

Wy waren zeer Tevreden

Kennismaking .met Natascha en haar Team hebben wij positief ervaren. Meedenkend en zorgzaam de uitvaart van me vader was top geregeld .bedankt voor het mooie afscheid Familie den Heijer

• Respect voor uw wensen

Invoelend, met een luisterde oor.

De uitvaart is precies gegaan zoals we het voor ogen hadden. Ontzettend fijn dat je ook met aanvullende ideeën kwam. Een toost op onze moeder hadden we nooit zelf bedacht Heel attent door bv te onthouden dat de fresia haar lievelings bloem was en deze dan ook bij de foto te zetten.

Rustgevend en betrokken begeleiding

Conny heeft ons vanaf het begin goed geholpen in een verdrietige tijd. Na 1 telefoontje kwam ze dezelfde dag gelijk langs. Ze heeft met rust en begrip ons door deze moeilijke tijd heen geholpen… Nogmaals Bedankt !

• Respect voor uw wensen

Een zeer persoonlijke en betrokken begeleiding in een moeilijke tijd.

Conny heeft ons van begin tot einde goed begeleid in een moeilijke tijd. Ze nam de tijd om de persoon achter de uitvaart als het ware te leren kennen en nam de tijd voor ons als nabestaanden om onze emoties te kunnen uiten. Daar waar wij niet aan dingen dachten hielp zij om de uitvaart nog persoonlijker te maken. Wij willen Conny via deze weg nogmaals hartelijk bedanken.

Deskundige, warme begeleiding

Toen bekend was dat mijn vader uitbehandeld was en niet met zekerheid te zeggen was hoeveel tijd hem nog gegund was zijn we in contact getreden met Natascha. We hebben met z'n allen een mooi afscheid kunnen voorbereiden. Met Natascha als luisterend oor, deskundige begeleiding op de achtergrond dit met een rustige en warme uitstraling.

Over Uitvaartscore.nl