Goed ervaring

Men voelt dat hij in goed handen is

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Marcel Kruitbosch

Aanrader!

Een angst voor de tandarts heb ik altijd al (in extreme mate) gehad. Sinds ik bij deze tandarts zit, is dat zeker met meer dan 50% afgenomen. Een hele fijne tandarts met ruimte voor humor die nooit extra kosten in rekening zal brengen.

Prima vriendelijke tandarts

Zoals ik al zei. Goede tandarts, prima assistentes. Zeer tevreden

Fijne mensen

Altijd weg met een glimlach

Een goede deskundige controle

Veel handigheid in het oplossen van een gaatje en snel in het controleren.

Goede tandarts

Er heerst altijd een fijne sfeer, afspraken worden gehouden en de tandarts is zeer kundig.

Kundig

Fijne kundige tandarts met een vleugje humor.

Prettige en vriendelijke praktijk

Al jaren kom ik in deze praktijk ook met gezin en we worden altijd goed vriendelijk ontvangen ook door de medewerkers

Fijne praktijk

Ik kom inmiddels al 10 jaar bij tandarts Kruitbosch. De tandartsenpraktijk is goed bereikbaar en de assistentes en de tandarts zijn vriendelijk en betrokken.

Uitstekende tandarts, heel blij mee.

Ik was best bang voor de tandarts waardoor ik er een hele tijd niet meer geweest was en uiteindelijk automatisch ook uitgeschreven werd. Het ontvangst van mijn nieuwe tandarts vergeet ik nooit meer. Hij zegt: “zooooo ik zie dat het best wat jaartjes geleden is dat je voor het laatst bij de tandarts bent geweest. Dus ik antwoord dat ik tandartsen maar niks vind. En hij kijkt me aan, lacht en vervolgt; “ik hoop heel wat gaatjes te vinden bij jou”. XD Sindsdien is het ijs gebroken, hij kon die dag geen enkel gaatje vinden en het is voor mij de sport om zijn werk zo saai mogelijk te maken, zodat die beste man geen ingewikkeld ingrepen mag uitoefenen op mijn gebit waar hij zo naar verlangt (knipoog ;) Punten: Vriendelijk, bereikbaar, heeft humor, geeft advies en preventief.

Super, goede, gezellige tandarts.

Vriendelijk, gerustellend, lolletje maken. Echt een uitje om even naar de tandarts te gaan. Angst voor tandarts, is hier snel voorbij.

Prima tandarts met kennis van de nieuwste technieken

Vriendelijk, duidelijke assistentes. Tandarts gebruikt nieuwste technieken en weinig uitloop bij afspraken.

Altijd bereid om mee te denken

bijvoorbeeld; je moet kronen hebben, dan berekent Dhr. Kruitbosch de totale kosten en kan je zelf kijken welke verzekering je kan nemen voor het volgend seizoen. Leuke Medewerkers en altijd een leuke, vrolijke sfeer. Je voelt je er op je gemak.

Fijne man, goede tandarts

Doet goed werk op een rustgevende manier. Vond vroeger de tandartsbezoeken verschrikkelijk, nu niet meer.

veel pratende, maar kundige tandarts

kan prettig zijn voor sommigen, maar voor ons mag het wel wat minder, je verstaat de helft toch niet van achter die mondkap. Verder tevreden..

Uitstekend!

Deskundig en zorgzaam

Ontzettend fijne tandarts

Na jaren van een naar gevoel bij een tandarts, is dit echt een verademing.

Prettig

Je wordt op een prettige manier geholpen. Belangrijk, dat er geluisterd wordt naar je klachten.

Goed!!

Hij is een aangename man

Het is geweldig dat je ook in de avonduren heen kan is met mijn werk al chauffeur super te combineren

Prima. Goede uitleg en behandeling. Heel tevreden.

Vriendelijk en goed werk

Sinds ik bij deze tandarts zit ben ik niet meer bang.

Naar de tandarts gaan zou voor mij nooit een leuk uitje worden, maar sinds ik bij Kruitbosch zit ben ik niet meer (zo) bang. Hij stelt mij altijd op mijn gemak en er hangt een fijne ontspannen sfeer. Ook lieve assistentes.

Vakkundig

Heeft altijd een leuk praatje

Fijn en snel

Een hele fijne tandarts die echt zn best doet om je gerust te stellen. Hij is snel en blijft niet door drukken in de mond tot dat hij iets vind.

Vredeman de Vriesstraat 4

8921 BT Leeuwarden