Al jarenlang onze vaste garage voor het juiste onderhoud aan onze Ford

Superfijne garage met erg klantvriendelijk en zeer deskundig personeel. Hier ben je geen nummer. Wij komen er nu zo'n 15 jaar, ondanks de iets grotere afstand tussen onze woonplaats en Doornspijk. Je kunt er altijd terecht (sowieso op afspraak), máár ook bij een eventueel onverwachts probleem staat men altijd voor je klaar, en is geen vraag teveel. Erg fijn is ook dat er zonodig kosteloos een leenauto beschikbaar gesteld wordt (alleen benzinekosten verschuldigd). Een echte aanrader deze garage.

Altijd goed

Zeer vriendelijk, altijd beschikbaar. En weet zeer vakbekwaam

Vakmanschap en eerlijk heel tevreden snelle service

Fijne mensen en betrouwbaar goede service super.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Goede service, heldere communicatie en snelle afhandeling.

Zoals altijd ben ik vorige week opnieuw goed geholpen door garage van de Beek in Doornspijk. Ik ben er al jaren klant en wordt altijd goed geholpen. Communicatie over de prijs en wachttijd is altijd duidelijk. Ik kan deze garage bij iedereen aanbevelen.

Hier ben je op het juiste adres!

Zeer vakkundig, buitengewoon klantgericht en alleszins redelijke prijzen!

Deskundigheid en vriendelijkheid gaan hier hand in hand

Ford Focus RS voor grote beurt gebracht. Alles vlot en deskundig uitgevoerd. Duidelijke uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden

Klant is koning

Jaren geleden bij Ford van de Beek terecht gekomen en daar jarenlang geweest voor onderhoud, advies en meer terwijl het voor ons bijna een uur rijden is. Een eerlijke dorpse garage met dezelfde liefde die u zelf heeft voor uw auto. Zojuist ook een auto aangeschaft en wat ik altijd al vond is wederom opnieuw gebeurd, super geholpen, eerlijk en met een goede dosis humor. Heren bedankt voor de fijne samenwerking en de liefde voor onze auto's. Geen enkele klacht blijft ongehoord en niets is te gek!

Kundige en bijzonder klantvriendelijke garage !

Altijd vriendelijk en hulpvaardig, meedenken en in noodgeval soepel handelen. Goede vakkennis en service !

Inmiddels al jaren een vaste en zeer tevreden klant bij Autovakmeester van de Beek. Inmiddels zelfs een nieuwe auto bij van de Beek gekocht. De service is altijd buitengewoon snel, klantvriendelijk, vakkundig en goed. Ik weet altijd precies wat ik kan verwachten en waar ik aan toe ben. Ik kan niets anders dan van de Beek van harte aanbevelen, op alle gebieden!

• Reden bezoek N.v.t.

betrouwbaar en goede service

Inmiddels al weer een aantal jaren klant bij Autovakmeester van de Beek. Ik ben zeer tevreden over de service! Er wordt met je mee gedacht, prettig in de communicatie en vervangende auto is altijd beschikbaar! Kortom, een zeer tevreden klant!

Met zorg werd mijn auto weer rijklaar gemaakt.

De lampjes in mijn Ford C max hybrid begonnen te branden, terwijl de auto nog niet aan de volgende onderhoudsbeurt toe was. De oliedruk te laag. Het lag niet aan te weinig olie, maar aan een te oude accu. Die werd vervangen. De volgende dag echter begonnen alle lampjes te branden. De wegenwacht moest er aan te pas komen, en een Ford garage in Deventer stelde wel 1001 storingsmeldingen vast, maar kon deze niet zo snel oplossen. Daarop de auto naar Autovakmeester van de Beek in Doorspijk gereden, waar een update werd uitgevoerd van de software. Zij hebben de auto die week gecheckt of er weer lampjes zouden gaan branden. Niet dus. Nu heb ik er al weer een week in gereden, en geen storingen meer gehad. Tevreden rijd ik verder.

Uitstekende service met een lach

De mannen bij Autovakmeester van de Beek werken professioneel en nauwkeurig. Daarnaast altijd vriendelijk en gastvrij voor de klant. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een betrouwbare garage.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Super fijn geholpen .

Kon alles over laten aan de mensen van de garage . Ga er graag naar toe en mij goed advies gegeven , waar ik op aan kon .

Goede actie tijdens onderhoud, goede prijsopgave, juiste uitleg meerwerk, snelle en goede uitvoering, auto beschikbaar tijdens reparatie.

Plezierig, snel en doelmatig geholpen

Ondanks dat we geen vaste klant zijn (waren) werden we direct snel en goed geholpen bij een probleem met onze Ford. Er werd op afspraak tijd voor ons gemaakt. Met een brede glimlach werden we ontvangen bij de garage te Doornspijk. Snel kon na een proefrit de diagnose worden vast gesteld. Globaal een prijs indicatie gegeven. En met veel vertrouwen een gratis huurauto beschikbaar gesteld. De reparatie werd snel uitgevoerd zodat we rap weer over onze eigen auto konden beschikken. Kortom ik beveel deze grage liever niet aan omdat het dan wel eens te druk zou kunnen worden als we een volgend probleem hebben :-)

Keurig werk,en super klantvriendelijk!

Kapotte auto is nooit leuk. Maar door het snelle en netjes gerepareerde werk vergeet je het weer snel!

Superservice

Ondanks de drukte staan ze altijd meteen klaar. Deskundig personeel en de service is super.

Buitengewoon tevreden.

Heel vriendelijk, deskundig, hulpvaardig en meedenkend. Alle heel veel jaren zeer tevreden

Zeer vriendelijke en deskundige monteurs met interesse zowel in de auto als in de klant. Altijd tijd voor een praatje en er word goed werk geleverd.

Fijne monteurs

Snel, netjes en accuraat, hebben/ maken altijd tijd voor je als klant.

Goede service en persoonlijke betrokkenheid!

Aandacht voor persoonlijke wensen bij de aanschaf van een auto. Zeer vriendelijk personeel. Mijn auto al jaren hier in onderhoudt en zal dit zeker de komende jaren zo houden! Dikke plus!

Topbedrijf met uitstekend personeel.

Uitstekende service, alles gaat in goed overleg waarbij het belang vd klant voorop staat!

Vriendelijke en goede service

Op vakantie pech gehad met onze auto. Gelukkig maakte men tijd om een afspraak in te plannen en de wagen na te kijken. Daardoor konden wij ook zonder zorgen aan het einde van de vakantie terug naar huis rijden. Bedankt Gert-Jan en collega!

Zeer behulpzaam

Op basis van reviews mijn Ford voor de eerste keer naar deze garage gebracht voor regulier onderhoud. Enige tijd later merkte ik wat vreemds aan de auto en ben zonder afspraak langs gegaan. Men nam meteen de tijd om het na te kijken. Kosteloos ontving ik advies waarna ik weer op weg kon. Later heb ik ook online wat vragen gesteld en ook daar nam men de tijd om mij uitleg te geven en van advies te voorzien. Ik kan dan ook niet anders concluderen dat deze garage inderdaad de tijd neemt voor hun klanten en je niet onnodig op kosten jaagt. Ik begrijp en onderschrijf de positieve reviews dan ook zeker!

Altijd behulpzaam

Bij pech , reparatie, APK snel accuraat geregeld. Leenauto afsleepservice langs de weg op alle fronten snel en vakkundig.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.