uitstekend behandeld, goede voorlichting, duidelijk merkbare verbetering

Na meer dan 30 jaar regelmatige rugklachten ben ik na de behandeling door Menno, in combinatie met houdingstherapie door mensendieck therapeute José Rabou, flexibeler geworden in mijn rug, is mijn houding beter, en heb ik duidelijk minder rugklachten. Behandeling en de oefeningen lopen nog door, het gaat elke week vooruit.

Relaxed goede ervaring

Goede snelle behandeling

Patiënt zeer professionele benadering

Ik ben super tevreden. Het is echt profesionele hulp. De enige minus is dat ik op de eerste conrtole mest heel lang wachte met hele erge pijn. Tijdens behandelingen had ik ook nog problemen met een niewe afspaak maken.

Erg tevreden.

Ik kwam na vele omwegen en andere therapieën bij Chiropractie 's-hertogenbosch terecht. De kennis en kunde van Menno is ontzettend goed. Na een paar sessies eindelijk weer fijn kunnen bewegen en lopen zonder pijn. Ik had dit vele jaren eerder moeten ontdekken. Een hele positieve en goede therapie. Erg tevreden!

Eerlijk, goed luisterend naar klachten voor behandeling begint.

Goede ervaring. Eerlijk als behandeling even niet aansluit op de klachten

Eerlijk helpend prettig

Els bam mijn klacht serieus en bracht hem goed in beeld bij mezelf Met goede tools kan ik weer verder in mijn proces

Prima ervaring met professionele mensen

Na een niet zo’n goede ervaring met andere chiropractor hier prima geholpen

Deskundig en snel geholpen

Ik liep al langer met klachten na een flinke van van de trap. Ik ben onder behandeling om hier vanaf te komen. Na 2 jaar tobben bij de fysiotherapeut ben ik na een kleine 6 weken een heel eind pijnvrij.

Deskundig team met aandacht voor voor de cliënt als persoon

Al bijna 30 jaar kom ik met enige regelmaat bij deze praktijk. Monique en Nicoline zorgden er toen al voor dat je klachten snel én zonder onnodige behandelingen verminderden of zelfs verdwenen en boden daarnaast altijd een luisterend oor. De praktijk heeft die kwaliteiten ondanks wisselingen in de bezetting en uitbreiding altijd weten te behouden.

Linda is geweldig.

Prima behandeling, met veel aandacht voor jou.

Eindelijk

Eindelijk, weer iemand die mij echt helpt !! Ik had iemand die mij echt hielp (mijn rug even recht zetten). Die ging helaas met pensioen. Toen begon mij zoektocht. Ze wilde mij allemaal vooral willen overtuigen van oefeningen doen, gezonder eten, bewegen etc. Maar mijn rug zetten deden ze niet, alleen een beetje kneden. Nu eindelijk weer iemand gevonden die dat wel doet. Thanks !!

Professioneel, efficiënt en gezellig!

Professioneel, efficiënt en gezellig!

Prima behandelingen,!!!

Er valt niet veel over te vertellen, prima behandelen!!

Zeer effectieve behandeling

Goede uitleg vooraf hoe de behandeling aangepakt gaat worden.

Vakkundig

Geholpen door Jim fijn dat er meerdere behandelingen mogelijk zijn zoals dry needling . snel van mijn rug en nekklachten afgekomen!

Deskundige en persoonlijke benadering.

Er wordt goed geluisterd en vervolgens naar gehandeld. Na een aantal behandelingen, ben ik veel mobieler geworden.

Goede service met duidelijke afspraken

Ik vond het een prima benadering en behandeling

Zeer goede en zorgzame behandelingen

Zeer klantvriendelijk, goede en zorgzame behandelingen. Er wordt de tijd genomen voor de patiënt, wat tevens in kan houden dat, hoe later op de dag, de wachttijd op kan lopen. Maar wil je een goede en klantvriendelijke behandeling, dan is dat het wachten waard.

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van zowel de assistentes als mijn chiropractor !

Ik was nog nooit bij een chiropractor geweest, dus wilde graag een goede praktijk. Ik ben erg tevreden over zowel de assistentes als mijn chiropractor. Els is mijn chiropractor. Ze is een erg fijne behandelaar en luistert en analyseert goed, waardoor ze weet wat er moet gebeuren. Ik mag altijd alles vragen en ze legt het dan graag uit, zodat ik het ook begrijp. Alles gaat in overleg en dat vind ik erg prettig. Deze praktijk is zeker aan te raden als je op zoek bent naar een persoonlijke aanpak en je je geen nummer wilt voelen.

Als zeer positief in mijn hulpvraag

Ik heb een prettige ervaring bij jullie, ik voel me serieus genomen bij mijn hulpvraag en ervaar de samen werking als zeer prettig en begrip vol bij mijn overige beperkingen. Ik zal jullie dan ook aanbevelen bij andere mensen die ook een hulpvraag hebben wat behoord tot jullie doelgroep. Met vriendelijke groet Jeannette

goed en kundig

problemen met de pols en kracht verlies van uit de schouder . goed behandeld. oefeningen thuis en gaat beter. top

Ben heel tevreden over de behandeling.

Mijn behandelaar was Jim. Het prettige was dat we op basis van gelijkwaardigheid hebben "onderzocht" wat het euvel zou kunnen zijn. Gaandeweg hebben we dat ontdekt en vervolgens heeft Jim dat behandeld met een super resultaat.

Deskundige begeleiding.

Goede ervaring met deze therapeut. Ter zake en zeer deskundig. En vriendelijk met veel belangstelling voor je problematiek.

Goede service mbt afspraken. Uitstekend geholpen aan klacht

Pettelaarseweg 188 G

5216BW