Snel van mijn rugklachten af

Te lang gelopen met zeurende rugpijn, waardoor de klachten zich uitbreidde. Maar super goed en vooral heel snel geholpen, na 2 behandelingen al resultaat. Een volgende keer laat ik het niet zo lang meer op zijn beloop.

Heldere adviezen gekregen

Zie boven

Behandelingen hebben zeer goed resultaat

Vorig jaar gestart vanwege nek-,rug-, knie- en bekken klachten. Na een aantal behandelingen zo goed als vrij van pijn en beweeglijkheid was snel vele malen beter. Jim Zeelen, mijn chiropractor heeft “gouden” handen.

Voor herhaling vatbaar

Ik kwam met ernstige pijnklachten binnen en zonder pijn naar buiten. De ontvangst was hartelijk en de behandelingen heilzaam.

Zeer deskundig, prettig en...effectief!

De behandeling van Menno hielp binnen no time. Ook geen sprake van overbodige behandelingen. Snel een afspraak.

Ik ben onder behandeling van Jim Hij heeft aandacht en luuster ook echt na je klachten...ben zeer tevreden over hem ..

Deskundig en efficiënt.

De behandelaar weet wat ze doet, communiceert duidelijk en straalt professionaliteit uit.

Hele professionele zaak

Tevreden

Behandeling was goed. Werd op tijd geholpen, volgens afspraak Ging in op mijn pijnklachten

Weten waar ze doen

Zeer kundige vakmensen die met je mee denken

Chiropratoren zetten zich ten volle in om met jou als patient te zoeken naar de oplossing van de lichamelijke klacht, en deze te verminderen en zelfs op te lossen.

Professioneel

Na 3 behandelingen en toepassing van dry needling was ik van mijn klacht af.

Voor mij een nieuwe ervaring.

Na 10 weken stekende pijn in bil en kuit en even zoveel fysio behandelingen en met het gevoel dat ik stil stond in herstel, een afspraak gemaakt bij Rugzorg Chiropractie Den Bosch. Na twee behandelingen al het gevoel dat ik stapjes voorwaarts maak en na acht behandelingen al heel veel beter. Ook goede oefeningen meegekregen voor beter herstel.

Wordt goed geluisterd en uiteindelijk fijn geholpen aan mijn klachten

Super geholpen!

De chiropractor wist binnen 15 minuten te vertellen waar mijn rugpijn vandaan komt. Dankzij t goede behandelplan en de tips did ik heb gekregen ben ik nu zo goed als van mijn rugpijn af!

Heeft de ergste steekpijn zeer vlot weggekregen

Vakkundig. open en eerlijk overleg. Goede oefeningen met juiste dosering. Toch drie keer dry needling nodig geweest. Rustig en luisterend persoon. Vriendelijke balie.

uitstekend

zeer goede communicatie. Prettig geholpen. Voelde veilig

Ja ben ook uitstekend goed geholpen

Bij Menno ben ik super goed geholpen, Mijn dank daar voor.

Na vele jaren verschillende therapieën zijn mijn herniaklachten nu wel onder controle

Mijn hernia etaleerde zich in april 2020, vanaf oktober 2020 verschillende maanden achtereen onder behandeling geweest bij de manueel therapeut zonder veel succes. In mrt 2021 een MRI-scan laten maken, waarbij een hernia werd aangetoond. Vanaf dat moment een poging gedaan om middels accupunctuur van de klachten (lage rug pijn, niet langer dan 2 minuten kunnen staan, zenuwpijn in het linker onderbeen en niet langer dan 5 minuten op de rug liggen) af te komen. Met wisselend succes. Uiteindelijk, op aanraden van schoonmoeder, bij de chiropractor uitgekomen. Na een 5-tal behandelingen is er al een enorme verbetering in de situatie gekomen. Staan? geen probleem zelfs uren achter elkaar! Liggen op mijn rug in bed, probleemloos. Zenuwpijn? weg! Lage rugpijn? alleen nog bij het opstaan s' morgens. Kortom het gaat erg snel de goede kant op. Heel blij dus.

Fijn toegankelijk en betrokken.

Fijn toegankelijk en betrokken.

Hele prettige praktijk

Ik ervaar de praktijk als erg prettig. Er werd zorgvuldig gekeken naar mijn klachten, duidelijke communicatie, Jim is erg kundig, dus helemaal prima daar!

'Mijn' chiropractor Monique is uitermate deskundig, communicatief en sympathiek

zie boven

Eerlijke beoordeling

Mijn ervaring is uitstekend, je krijg een goed en eerlijk advies ook als dat betekent dat ze niks voor je kunnen betekenen.

Prettig!

Hele fijne ervaring en een echte aanrader.

Weinig uitleg over behandeling en snel weer buiten.

De plekken die worden behandeld zitten na een paar dagen weer vast. Daardoor lijkt er voor mij op langere termijn geen winst in te zitten? Jammer had me er betere resultaten van voorgesteld.

Pettelaarseweg 188 5216BW

06 41783138