Zeer ervaren

Ik was bij Jim voor mijn nek en rugklachten,na een paar keer te zijn geweest was, ik van mijn klachten af. Ook zijn ze heel vriendelijk op de praktijk. Daarom van mij een dikke 10

Vakkundig geholpen

Mijn onderrug en bekken zaten vast Te lang ermee doorgelopen Dus afspraak gemaakt Na 1 behandeling al gelijk een groot verschil Totaal 3 behandelingen gehad en geen last meer

Geweldig helpt altijd van rugklachten af

Al veel jaren rugklachten en Altijd een deskundige professionele behandeling die daadwerkelijk helpt. Voor mij geen fysio of iets dergelijks meer.

Fantastisch goed en snel geholpen

Menno is erg kundig

Ik ben zeer goed geholpen. De behandeling voor de pijn in mijn rug en nek hebben goed uitgepakt. Nu maar afwachten of het wegblijft

Heel fijn geholpen

Fijn geholpen en alles goed uitgelegd door Bart.

Helemaal super!

Ik liep al 3 jaar met flinke onderrug klachten en niemand kon mij vertellen waar het vandaan kwam. Na 1 afspraak bij Jim was het hem meteen al duidelijk en zijn we meteen begonnen met behandelen. Ik kan wel zeggen dat de klachten echt flink zijn verminderd na de 1ste behandeling! Het zal bij mij nog wel even duren voordat ik echt klacht vrij ben, maar ik heb al het vertrouwen in Jim dat dat goed gaat komen.

uitstekend

Het aantal door mij gegeven sterren spreekt voor zich lijkt me. Probleem: lage rugpijn gedurende een half jaar en uiteindelijk toch maar hulp gaan inroepen. Was ik maar eerder gegaan want met een paar behadelingen was ik pijnvrij. Zeer kundig personeel en zeer vriendelijke medewerksters

Verassend

In 6 korte behandelingen volledig vrij van mijn klachten, had ik vooraf voor onmogelijk gehouden na diverse eerdere pogingen van therapeuten.

Zorgvuldig

Er werd goed geluisterd

Prima behandeling

Behandelingen gehad van Bart, zeer bekwame chiropractor en kijkt ook verder dan het probleem alleen. ben er tot op heden zeer tevreden over/mee.

Super behulpzaam en erg fijn personeel

Ben met veel pijn biggen komen strompelen. En werd heel goed ontvangen en geholpen en sins de eerste behandeling voelde ik al snel vooruitgang en verbetering. Supper blij dat ik ben hun langs ben gegaan.

Zo blij dat ik zo snel van mijn blessure af was… kon gewoon pijn loos lopen!

Lastig om te ontspannen was allemaal nieuw voor mij Maar zo fijn dat het heeft geholpen!

Bart heeft me heel goed geholpen met het verlichten van mijn rugpijn.

De oefeningen die ik van hem gekregen heb geven mij veel verlichting.

Gewoon super geholpen

Heb mijn heel goed geholpen ma vind het heel zonder dat ik geen vergoedering krijg van mijn ziekvons vgz heel jamer

Mijn volwassen zoon met rugklachten heeft goede ervaring bij Menno, Dus toen ik door de huisarts naar een chiropractor gestuurd werd voor tintelingen in mijn handen ging ik ook naar Menno. En ik heb daar goede baat bij gehad. Menno is een rustig persoon met verstand van zaken.

Jim heeft zich met veel aandacht en kennis over mijn nek en dij ontfermd met uitstekende resultaten.

Positieve ervaring, ik hink niet meer en kan mijn nek weer goed bewegen. Dank je wel Jim!!

Top behandeling en uitleg !

Kon van het ene op andere moment niet mee op of neer van de pijn in mijn onderrug. Kon binnen een paar dagen terecht. Goede uitleg gehad en de behandeling heeft goed geholpen. Na een week of anderhalf was de pijn verdwenen !

Zeer kundig, prettige ervaring, met goed resultaat.

Mijn rug en schouderklachten zijn na enkele behandelingen geheel verholpen. Menno werkt rustig en legt alles uit. Hij heeft een fijne manier van toelichten, wat helpt bij het ontspannen tijdens de behandeling.

Goed geholpen Niet aan t lijntje houden ;na n 6 tal behandelingen ook zeggen wat er verder moet gebeuren. Duidelijke uitleg

Vriendelijk

Fijne behandeling, goede uitleg

Goede rugzorg

Eens per jaar kom ik voor periodieke controle.

Heb niet het gevoel er wat aan gehad te hebben.

Was met aan en uit kleden nog geen kwartier binnen en dan moest er ook nog steeds naar de computer gelopen worden om wat op te schrijven.

Serieus genomen

Mijn verhaal is goed aangehoord, voor een groot gedeelte zijn mijn klachten verminderd.

Top praktijk.

Kon snel op eerste consult komen. Goede intake en fijne behandelingen gehad die mij erg hebben geholpen. Voelde me gehoord. Zeer aardig en vriendelijk meedenkend personeel. Nette praktijk!

Pettelaarseweg 188 G

5216BW