Jim heeft zich met veel aandacht en kennis over mijn nek en dij ontfermd met uitstekende resultaten.

Positieve ervaring, ik hink niet meer en kan mijn nek weer goed bewegen. Dank je wel Jim!!

Top behandeling en uitleg !

Kon van het ene op andere moment niet mee op of neer van de pijn in mijn onderrug. Kon binnen een paar dagen terecht. Goede uitleg gehad en de behandeling heeft goed geholpen. Na een week of anderhalf was de pijn verdwenen !

Zeer kundig, prettige ervaring, met goed resultaat.

Mijn rug en schouderklachten zijn na enkele behandelingen geheel verholpen. Menno werkt rustig en legt alles uit. Hij heeft een fijne manier van toelichten, wat helpt bij het ontspannen tijdens de behandeling.

Goed geholpen Niet aan t lijntje houden ;na n 6 tal behandelingen ook zeggen wat er verder moet gebeuren. Duidelijke uitleg

Vriendelijk

Fijne behandeling, goede uitleg

Goede rugzorg

Eens per jaar kom ik voor periodieke controle.

Heb niet het gevoel er wat aan gehad te hebben.

Was met aan en uit kleden nog geen kwartier binnen en dan moest er ook nog steeds naar de computer gelopen worden om wat op te schrijven.

Serieus genomen

Mijn verhaal is goed aangehoord, voor een groot gedeelte zijn mijn klachten verminderd.

Top praktijk.

Kon snel op eerste consult komen. Goede intake en fijne behandelingen gehad die mij erg hebben geholpen. Voelde me gehoord. Zeer aardig en vriendelijk meedenkend personeel. Nette praktijk!

Ben van mijn klachten af

Ik ben hier gekomen met continue pijn in mijn knie. Ben er al 3x aan geopereerd en normale therapie hielp niet. Na 3 sessies was ik al bijna 80 procent van de klachten kwijt. Natuurlijk kunnen er geen wonderen verricht worden en ging ik niet naar de sessies toe met de verwachting dat ik volledig pijn vrij zou kunnen zijn. Dit door de historie met miin knie. Ik kan weer normaal sporten zonder de weken lange pijn daarna.

Goede behandeling

Ik kwam voor een frozen shoulder, maar helaas heeft chiropractie niet het gewenste resultaat opgeleverd.

Gericht en snel van mijn rugklachten verlost

Liep al maanden met rugklachten vanwege een oude sportblessure, na meerdere behandelingen overgestapt naar Chiropractie en daar heeft Jim mij binnen enkele behandelingen al zover gekregen dat ik geen klachten meer had.

Goede professionele zorg

Goede zorg. Helaas heeft het gene meer waarde voor mijn klachten gehad. Wel eerlijk samen ernaar gekeken En gestopt

Binnen ern paar behandelingen van mijn heftige hoofdpijnen af!!

Had al een poos last van onverklaarbare klachten als nekpijn, oorsuizen en hoofdpijn. De hoofdpijn kwam en ging, huisarts zei ‘spanningshoofdpijn, paracetamolletje en fysio/chiropractor. Keertje fysio hielp wel wat, maar kwam toch weer terug en heftig ook! Ik kon niets meer verdragen en lag dagenlang in m’n uppie in een donkere kamer te overwegen of ik voor de trein zou springen. In het weekend was het echt niet meer vol te houden en kreeg ik morfine om het weekend door te komen. Dit verhaal even om aan te geven hoe erg het was. 2 dagen later, via familie bij Rugzorg terecht gekomen. En het is zo veel meer dan Rugzorg bleek wel. Na de eerste behandeling waar hier en daar wat werd ‘gekraakt’ (ik zag er best tegenop eerlijk gezegd), gemasseerd, en écht, een dag later de pijn een stuk minder!! Een kleine week later weer, wat kraken en dry needling. En weer een hele verbetering. Na de derde behandeling geen behandeling meer nodig gehad en tot op heden nog steeds klachtenvrij!! Zeker een aanrader!

Op een professionele manier werden mijn klachten aangepakt.

De manier van benadering en behandeling is zeer professioneel dat komt heel prettig over.

Vaardige handen

Prima geholpen, vriendelijke mensen.

Ik heb er niet veel baat bij gehad

Na 5 behandelingen zijn mijn klachten niet verminderd evenals bij de fysio. Ik ben naar andere behandelingen op zoek. Gr Willem

Goede ervaring, hoop gekregen op vermindering van lage rugklachten die al een ruim jaar bestaan

Door de behandeling bij Menno, heb ik hoop gekregen op herstel van mijn rugklachten. Na 8 behandelingen gaat het wisselend, maar soms al dagen bijna klachtenvrij.

Zonder gijn ,erg fijn , na wat gekraak … nu minder pijn !!!

In samenwerking met mijn ther Marcha , is Leon ‘ ingezet’ en nu na een paar ‘kraak sessies’ is de boel los gemaakt en met advies voor betere houding, voel ik mij nu ( bijna) toppie !!!!

Duidelijke aanpak

Het was een nieuwe ervaring voor mij. Ik vond de behandeling prettig en de medewerkers zeer coöperatief.

Na jarenlang echt elke dag ontzettende pijn in mijn rug en nek, heb ik nu echt een stuk minder pijn. Fysiotherapie werkt bij mij totaal en dit wel! Ik vind Bart (mijn chiropractor) erg vriendelijk en hij luistert goed naar wat ik vertel qua klachten. Hij pakt ze dan ook meteen aan. Ben elke keer weer blij als ik geweest ben. De verkramping in mijn lichaam is meteen een stuk minder

Snel van mijn rugklachten af

Te lang gelopen met zeurende rugpijn, waardoor de klachten zich uitbreidde. Maar super goed en vooral heel snel geholpen, na 2 behandelingen al resultaat. Een volgende keer laat ik het niet zo lang meer op zijn beloop.

Heldere adviezen gekregen

Zie boven

Behandelingen hebben zeer goed resultaat

Vorig jaar gestart vanwege nek-,rug-, knie- en bekken klachten. Na een aantal behandelingen zo goed als vrij van pijn en beweeglijkheid was snel vele malen beter. Jim Zeelen, mijn chiropractor heeft “gouden” handen.

Voor herhaling vatbaar

Ik kwam met ernstige pijnklachten binnen en zonder pijn naar buiten. De ontvangst was hartelijk en de behandelingen heilzaam.