Top verkoopster Elise Clous Eindhoven

Mijn moeder, zus en ik zijn al jaren trouwe klanten van Clous mode in Den Bosch en Eindhoven. Waarom: mooie kleding, fijne winkels om te shoppen en goede service. Vandaag zijn we weer geholpen door Elise, een fantastische verkoopster die je geweldig kan aankleden en echt de tijd voor je neemt. Daarnaast ziet ze meteen wat bij je past en laat je kleding passen die je zelf in eerste instantie niet aan zou trekken. Ze gaat ook nog de hele winkel door om de mooiste combinaties voor je te vinden. We zijn alle drie helemaal gelukkig en met een mooie wintergarderobe vertrokken. Nogmaals complimenten voor Elise. We komen graag terug voor Clous, maar zeker ook voor Elise!

Hi Ingrid, wat super leuk om te lezen. Ik stuur je berichtje door naar Elise! Liefs, het Clous Team.

Klantonvriendelijk geholpen vandaag bij Clous mode outlet

Omdat ik toevallig langs de outlet kwam op weg naar de stomerij ben ik naar binnen gegaan. Al snel viel mijn oog op enkele broeken en kocht een broek. Omdat ik de parkeermeter maar kort had ingesteld vroeg ik of ik enkele items opzij kon hangen. Vriendelijk werd ik te woord gestaan. Dat was geen probleem. Omdat ik de dag erop net niet op tijd kon komen belde ik op. De mevrouw aan de telefoon zei at het terughangen t/m vrijdag geen probleem was. Toen ik op vrijdag kwam bleken de broeken weer in het rek te hangen. Ik vroeg ernaar, hoe dat dit kon. het antwoord was ja die zijn teruggehangen vanochtend; hierop antwoordde ik dat ik dit geen service vond. Juist uit zorgvuldigheid had ik eerder gebeld. Ik kreeg toen als antwoord, dat het sowieso niet de bedoeling was om bij een outlet kleding te reserveren. Ik meldde vervolgens dat ik dat begrijp, maar dat mij anders was beloofd en dat je dan toch niet dit antwoord verwacht. Je verwacht dan meer zoiets als sorry, er is met de overdracht iets fout gegaan. Het spijt me voor u. Ik antwoordde vanwege de reactie dan ook dat ik dit niet echt service vind. Vervolgens mag ik passen en ben ik me erbij aan het neerleggen, dat ik weer opnieuw de items moet verzamelen waarbij ik niet meer weet welke maat precies bij welke broek het beste was. Mijn parkeermeter tikt door dus vraag ik of ik dan morgenvroeg meteen mag komen afrekenen. Nee was het stellig overtuigde antwoord. Juist nu had ik gehoopt op een vriendelijke uitleg van waarom dit niet kan i.p.v. de stellige reactie. U mag wel even tussendoor hoor anders. Voor mij was dit niet meer een wens en ook parkeertijd was op. Ik heb nog wel tot ziens gezegd en de verkoopster ook. Service is voor mij communicatie en je open stellen voor de klant. Het kan zijn dat het apart hangen niet de bedoeling is, maar als dit afgesproken is en ik bel nog na om zorgvuldig te zijn dan verwacht je op z'n minst een meelevend houding. Tussendoor volop grapjes; daar kom ik niet voor. Wel voor service!

Beste mevrouw, Dank voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u een niet zo fijne ervaring heeft gehad bij onze outlet. Service staat bij ons hoog in het vaandel en streven er naar om iedere klant op de juiste manier te behandelen. Wij zullen dit intern oppakken en zorgen ervoor dat u de volgende keer met een fijn gevoel de winkel uitloopt. Vriendelijke groet, Team Clous

Clous is een dames mode zaak waar je als klant zeer goed geholpen wordt

Ik ben al jaren klant bij Clous in Winkelcentrum Woensel in Eindhoven. Het fijne is dat de dames je na verloop van tijd kennen en je dus goed helpen. Ze weten jouw smaak en zoeken dus in heel de winkel naar bij jou passende kleding. Bovendien leven we met elkaar mee! Sinds ik 3 jaar geleden invalide werd en dus in een rolstoel me voortbeweeg doen de dames nog meer moeite om me door de kledingrekken te leiden. In de winkel passen hoeft niet meer ik mag een paar artikelen mee naar huis nemen en daar passen. Wat ik niet wil kopen kan ik dan terug (laten) brengen. Het is ook voorgekomen dat mijn oudste dochter Suzanne mij begeleidde en me hielp met passen. Wat ook is gebeurd dat zij een aantal kledingstukken bij jullie ophaalde en weer terugbracht. Daardoor kon ik ze thuis passen en mijn keuze maken. Chapeau!!

Super snel reactie en verzending!! Betrouwbaar

Goedemiddag, Wat ben ik blij jullie gevonden te hebben. Nergens was mijn favoriet jacket maat M van JL te verkrijgen. En toen kwam ik bij jullie. Gisteren besteld en vandaag binnen. Lijkt wel een droom. Ben blij via mijn zoektocht jullie te hebben gevonden.....! Jullie staan bij mij nr 1 voor betrouwbaar, supersnel reactie en verzending. Hoef niet meer te zoeken want weet nu jullie website (en adressen) Groetjes van een dankbaar klant, Yvonne

Lieve en leuke dames die echt aandacht geven.

Snelle verzending, duidelijke communicatie, goed verpakt en jas precies als de foto

Helaas moest ik online kopen vanwege de lockdown, maar ik vind jullie een fijne winkel. Het enige nadeel online is dat er geen productomschrijving bij staat, ik ben namelijk allergisch aan bepaalde stoffen!

Geweldig.

Ik had een broek gekocht en na 1 dag dragen viel de kwaliteit mij tegen. Ik ben met de broek teruggegaan en zonder problemen mocht ik de broek teruggeven en een andere uitzoeken. Super, boven verwachting. Top service, bedankt.

Is heel goed al jaren lang leuke verkoopsters

Bedankt voor uw beoordeling.

Mooie mode!!!!

Ik word er altijd goed geholpen,door de verkoopster.

Dank voor uw beoordeling en wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door onze verkoopster.

Altijd fijn geholpen goed advice

De service altijd goed Fijne verkoopadvies door de dames Mijn complimenten

Dank voor uw beoordeling en fijn dat u zo goed bent geholpen!

Hele mooie dameskleding.

Ik heb vorige zomer 3 broeken, 3blousen en 2 jurken gekocht. Ik ben er heel blij mee.

Dank voor uw beoordeling en fijn dat u blij bent met uw nieuwe kleding!

Geweldige Personeel.

Door de ervaring van het personeel en mooie kleding ga ik tevreden weer naar huis.

Dank voor uw beoordeling en fijn dat u zo goed bent geholpen door ons personeel!

zeer deskundig geholpen

Een uiterst kundig persoon heb ik om advies gevraagd daar ik een prachtige tunika wilde kopen vanochtend van het mooie merk Taifun. Bianca , een van uw medewerksters, hielp op dat moment een mevrouw . Toen deze mevrouw richting paskamer ging, zag zij dat ik met de mooie tunika liep en dit graag wilde passen. Het resultaat was dat ik , naast haar, zelf ook zeer enthousiast werd van dit kledingstuk, dit was het helemaal voor mij en voor iedere klant is het uiterst prettig als ook uw medewerkster positief is en dit ook uitspreekt als het om een kledingstuk gaat wat iemand goed staat. Petje af voor deze medewerkster: Bianca. Prettig geholpen door uw medewerkster ben ik na betaling naar huis gegaan met een prachtig tasje met mijn nieuwe aankoop.

Dank voor uw beoordeling en fijn dat u zo goed bent geholpen door onze verkoopster!

Voor en tegens

Fijn om weer eens in clous te kunnen rondkijken 21/5/21, erg aardige verkoopster weer gesproken bij taifun afdeling, zij stond vroeger altijd op de 3e verdieping. Bijzonder irritant dat een oudere verkoopster bij de "verkleinde" afdeling jassen en de rest van de 2e verdieping constant met mijn man en mij meeliep, op 2 passen afstand en ons geen privacy gunde om zelf te kijken. Niet prettig! Maar het blijft een prachtige winkel met mooie kleding.

Dank voor uw beoordeling en feedback. We zullen hier uiteraard naar kijken zodat u de volgende keer wel de ruimte krijgt om prettig bij ons te winkelen!

Met grote complimenten

Even in de Outlet winkel geweest. Mooie kleding, aardige prijsjes. Vriendelijke verkoopster. Ik kom zeker nog een keer terug.

Dank voor uw beoordeling en u bent uiteraard weer van harte welkom de volgende keer!

Enthousiaste spontane winkelmoment

Bezoek gebracht aan de Outlet winkel, bijzonder mooie aanbiedingen. Zeer vriendelijke verkoopster met positieve aandacht voor de klanten. Hartelijk dank voor deze ervaring. Ook in de andere winkel werd ik enthousiast begroet terwijl ik dit compliment doorgaf. Hou vol ;-)

Heel relext

Kreeg alle tijd om te kijken. Namen alle tijd voor mij in de paskamer. Heerlijke koffie. Bedankt, ben heel goed geslaagd.

SUPERGOED GEHOLPEN.

HAD GISTEREN OM 1 UUR EEN AFSPRAAK BIJ JULLIE IN EINDHOVEN.. IK KAN MOEILIJK UIT DE VOETEN DUS DAT IS NIET MAKKELIJK MET KLEREN KOPEN TOCH.dE JUFFROUW DIE MIJ HIELP IS AL ZO VEEL JAREN BIJ JULLIE.wAT ZE VOOR MIJ GEDAAN HEEFT EN LIET ZIEN GEWELDIG.nOGMAALS BEDANKT EN GOED GESLAAGD.GEGROET JM VAN DER STEEN UIT SCHIJNDEL.

Dank voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat u zo goed bent geholpen!

Top collectie, service gerichte verkoopsters

Leuke kleding, vriendelijk personeel en top service.

Zeer klantvriendelijk

Ontzettend vriendelijk en vakkundig personeel

Dank voor uw mooie beoordeling!

Prachtige grote winkel en veel keuze!

Dank voor uw mooie beoordeling!

Een schitterende winkel met een zeer ruime collectie voor jong en oud!

Vandaag gelukkig weer kunnen shoppen (op afspraak) en wederom zeer goed geslaagd! Nogmaals dank jullie wel voor de goede service en de heerlijke koffie met lekkers erbij. Ik ben WEER helemaal happy! Hoop snel weer een dagje ‘Clous’ te kunnen doen met de hele familie voor een heugelijke dag in het verschiet...

Dank voor uw beoordeling en wat fijn dat de service aan uw wensen heeft voldaan. Tot de volgende keer!

Fijne winkel met super personeel !

Een warm bad

Bij Clous Mode is het binnenkomen bij “familie” De service is erg goed en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam

Dank voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat u een familiair gevoel krijgt in onze winkel!