A perfect gift to your body and mind

I wanted to write an 'unique experience', however that would imply a one off time event, but after one workshop you want more. The great thing is that the techniques and activities can easily be incorporated into your daily life, making it a life changing event. Throughout the workshop I felt safe and well guided and the location is wonderful.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Wim Hof workshop

Fantastic!

Very relaxed atmosphere. Rein was very informative. The Breathing was the biggest eye opener for me. All in all a very inspiring workshop

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Wim Hof Workshop

Ontzettend leuke ervaring

Een totale workshop met een gezellige sfeer en groep, leerzaam over ademhaling en kou en super goede begeleiding tijdens het ijsbad zelf. Echt een aanrader!

• Coaching N.v.t.
  • Welke dienst heb je bij me afgenomen? Wim Hof module 1

Fantastische ervaring

Het was een bijzondere dag waarbij ik veel nieuwe ervaringen heb ondergaan. We zijn hierbij goed begeleid, in een gemoedelijke sfeer, door de verschillende facetten van de dag, ademmeditatie, yoga en het ijs bad. Fantastisch!

• Betrokkenheid
  • Welke dienst heb je bij me afgenomen? ademmeditatie, yoga en het ijs bad.

Top middag gehad!

Wat een fantastische middag hebben wij gehad. De locatie was mooi, de ademsessie was bijzonder daarna actieve yoga oefeningen! En als kers op de taart het ijsbad. Wat een beleving. Dit gaan we vaker doen bedankt Rein en Edith!

• Betrokkenheid
  • Welke dienst heb je bij me afgenomen? Wim hof methode

Gewoon doen!!!

Een hele mooie ervaring.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? WHM

Heel fijne workshop over de Wim Hof Methode

Prima workshop gehad, met goed begeleide ademsessie en goed begeleide duik in het ijswater. Rein en Edith zijn aandachtige en verantwoordelijke begeleiders, ik durfde me aan hen over te geven. Top ervaring

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? workshop fundamentals

Een eye-opener

Tijdens mijn eerste module bij Reset Haarlemmermeer heb ik geleerd wat voor krachtige tool je ademhaling eigenlijk is. Je wordt hier overigens super in begeleidt!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Module 1 (Algemeen)

Fantastische ervaring

De uitleg tijdens de workshop over je ademhaling en het in de praktijk brengen is voor mijzelf een leerzame ervaring. Het je jezelf zo tot rust kan brengen was heel Leerzaam. De afsluiting met het IJsbad is dan als slagroom op je appeltaart een heerlijke ervaring welke naar meer smaakt.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Ijs bad

A cool workshop

The workshop had a really good impression on me. Cool location, cool people and teachers!!! Now I do cold shower every day as my fear for cold has vanished after 2 min in an ice bath, which I’ve experienced. Thank you and I recommend everyone!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Wim Hof workshop

Wilskracht, rust en Focus - heerlijk

Wat een mooie ervaring - de ademhalingsoefeningen geven rust en jullie begeleiding is betrokken en enthousiast . De oefeningen en yoga waren zwaar en lekker . Verbazingwekkend om 15 minuten in een Squad houding te staan. Natuurlijk het ijsbad is de topper - focus en ademhaling - geven doorzettingsvermogen en wilskracht. Dank aan Edith en Rein

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Workshop WIm Hof 1

Rein Sarink is nuchter, betrokken en professioneel.

De workshop was gewoon heel goed. Goede balans tussen uitleg, ademhalingsoefeningen en het ijsbad. Begeleiding en verzorging zijn top!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? eerste cursus Wim Hof

Bijzondere en inspirerende ervaring!

Een soort van wakker worden gevoel!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Module 1 wim hof methode

Professioneel en betrokken!

Prettige ambiance, goede uitleg.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Ijsbad

Enthousiaste verteller, leuk onderwerp

Ik zou een 5 geven als het qua techniek nog iets professioneler is geregeld en als ze slides nog iets toegepaster zouden zijn. Dat deelnemers een paar geheugensteuntjes hebben hoe ze wel of niet moeten ademen en waar ze op moeten letter bij koud douchen.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Webinar

Een interessante, spannende en mooie middag om mee te maken

De middag was interessant, ontspannen en spannend om uiteindelijk het bad in te stappen. Rein zorgt voor rust en vertrouwen.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Basis workshop

Als je mind het wil, lukt het je!

Ik kom zeker op herhaling. Zo goed om te ervaren dat je tot veel meer in staat bent, als je je maar focust en de juiste ademhaling hanteert. Iedereen zou dit zichzelf moeten gunnen! Super mooie workshop. Dank je wel Rein!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Basis workshop Wim Hoff methode

Super leerzaam.

Fijne uitleg, mooie ervaring rijker.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Basis cursus

Aanrader

Wat een geweldige mindset dag, fijn om bewust bezig te zijn met je ademhaling en je lijf! Na zo'n dag stapt iedereen in het ijsbad! Rein is een topper in zijn werk! Echt een aanrader!

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Workshop

Bijzondere, fijne en leuke ervaring.

Fijne instructeur die echt de tijd neemt voor je, leerzame oefeningen en technieken waar je echt wat aan hebt de rest van je leven.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Wim Hof basismodule

top e

Rein, is een professional met verschillende ervaringen die hij heeft gedeelt uit zn leven en zijn carrière . Zeer vriendelijk man met oog voor de mens. Geeft daarbij goede tips om toe te passen.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Basismodule 1 WHM

Het was een geweldige ervaring, zeker voor herhaling vatbaar

Ik had al best wat ervaring met koude, toch heb ik weer veel uit deze workshop kunnen halen. Het ijsbad op het einde was een kers op de taart. Dank je wel Rein voor deze mooie middag.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Basis cursus Wim hof

Professionele en persoonlijke begeleiding

Ik heb Rein benaderd om mij te helpen bij het ademen tijdens het sporten en het houden van presentaties. Rein heeft goed op mijn persoonlijke situatie kunnen inspelen. Wij hebben gedurende twee sessies een aantal ademhalingsoefeningen gedaan. Daarnaast heb ik een aantal goede tips meegekregen. Ik ben tevreden want ik boek vooruitgang.

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Ademhaling

Een super middag gehad met Rein en Edith. Op een ‘down to earth way’ delen zij op deskundige wijze de methode. Veel doen en ervaren. Een waardevolle middag, waardoor ik dichter bij mezelf gekomen ben! Een super kracht heb ervaren en deze neem ik mee de weide wereld in. Dank Rein en Edith

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Ijsworkshop

Wim Hof Methode

Ik heb de workshops als zeer prettig ervaren

• Welke dienst heb je bij me afgenomen? Fundamentals

Over Reset Haarlemmermeer

Leer jezelf beter kennen door terug te gaan naar jou natuur dmv ademhaling, bewegen, voeding en koude training. Reset en ga door! Dat is wat mij beweegt en daar wil ik jou bij helpen.