Goed werk geleverd

Er wordt zorgvuldig en hard en netjes gewerkt. Overleg is steeds mogelijk.

Super nette en snelle service

De lichtkoepel concurrent kwam op vrijdagochtend bij ons 2 dakramen vervangen. De mannen werkte super netjes en snel. Ze kwamen wat uitdagingen tegen in het dak, wat eigenlijk niks met de dakramen te maken had, maar de mannen waren zo fijn dat ook dit in overleg gelijk aangepakt en opgelost werd. Naast het feit dat ze heel goed werk hebben geleverd werd daarna de trap helemaal schoongeveegd van het zand, want we zitten midden in een verbouwing van de tuin. Toen ze mannen weg gingen was het dus alsof er niks gebeurd was, behalve 2 mooie dakramen in ons dak! Al met al een hele goede ervaring met lichtkoepel concurrent!

Klantvriendelijk meedenkend en komen afspraken keurig na.

Dit zijn vakmensen met het hart op de goede plaats. Alles duidelijk en eerlijk, zeer correct contact zowel telefonisch als per mail. Top service.

Hele goede service en kwalieit geleverd

Vanaf dag 1 bij opnemen van de offerte tot aan de installatie (1 dag) alles goed verlopen. Zou zeker willen aanraden

Fast, responsible and a job well done

Deon was very polite and efficient throughout the whole process. The new lichtkoepel looks great and the installation was faster than I expected. I'm very happy with the results.

Top vanaf het begin tot aan het eind

Werkers snel en netjes bij het installeren wordt er voor gezorgd dat als er wat naast valt het wordt opgevangen met een zeil keurig Als de installatie klaar is ziet het er super uit allemaal en alles schoon en afval is meegenomen De mensen weten waar ze mee bezig zijn nogmaals top

Heel tevreden!

Ze werken super netjes. Heel beleefd en denken goed met de klant mee. Zeker een aanrader!

Vakmanschap!!

Netjes en snel gewerkt. Heel tevreden met resultaat. Vakmanschap!!

Alles volgens afspraak.

Prima vakwerk. Netjes gewerkt.

Goed werk, vriendelijk en behulpzaam.

Heel tevreden met het topklasse vakmanschap.

Professioneel bedrijf

Vanaf het eerste contact liep alles heel soepel , snel en duidelijk. De heren hebben keurig netjes volgens afspraak de koepel geplaatst. Alles netjes achtergelaten. Heren van Lichtkoepel Concurrent wij gaan genieten van het extra licht. Zeer vakkundig bedrijf , zeker een aanrader.,

Snel geregeld,goede service

Goed contact en uiteindelijk ook snel tot een akkoord gekomen, uitstekend geholpen door wat vriendelijke mannen. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Harde werkers en goede communicatie

34 panelen waren netjes volgens afspraak geplaatst en in 2 dagen opgeleverd , uitleg van het systeem was duidelijk en alles netjes achtergelaten.

Vakmanschap en prima service

Een prima ervaring, er wordt goed meegedacht met de klant, om een zo optimaal mogelijk resultaat te bereiken. Zij verstaan het vak en zijn klantvriendelijk.

Vakkundig en snel geïnstalleerd.

Alles in 1 dag keurig en netjes geïnstalleerd. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat

Fijn bedrijf goed contact en overleg met Johan werken zeer netjes en alles is super gemonteerd. Ook fijn alles uitgelegd hoe het werkt met de app en als we vragen hebben is het contact nog steeds fijn.

Top prestatie!

Dit is een test bericht voor zonnepaneel concurrent.

Driemanssteeweg 668 3084CN Rotterdam

06 37345117

Over Lichtkoepel Concurrent

Wij bieden VELUX, maar ook alle andere merken lichtkoepels. Deze komen wij graag bij jou monteren.