Door de kleine setting was er heel veel ruimte voor de persoonlijke situatie. De trainer/coach speelde daar handig op in. Daarmee heb ik direct enkele tips ter harte genomen en toe kunnen passen. En met resultaat!

Prettig samenwerken met een echte specialist op klantcontact

Aegon heeft met Coniche enkele malen een wereldwijde maturity scan uitgevoerd op het gebied van klantcontact. Goeie ervaringen met down-to-earth consultants uit de praktijk.

Korte lijnen en professioneel advies.

Wij waren op zoek naar een nieuw telefoonsysteem voor ons Contactcenter. De explosieve groei van ons bedrijf maakte dit noodzakelijk. En natuurlijk was daar haast bij. Zo kwam ik in aanraking met Melike van Coniche. 2 mailtjes en een telefoongesprek verder wist zij precies wat onze wensen waren. Zij bracht mij in contact met een zeer ervaren specialist op dit gebied, Gerda. Het gevoel was direct goed en de ervaring spatte ervan af. Dit was precies wat wij nodig hadden. De juiste kennis en connecties om een geschikte partij te vinden voor ons nieuwe telefoonsysteem. Uiteindelijk hebben we een geschikte partij gevonden en zijn we klaar voor de toekomst. Bedankt Melike en Gerda! Gr. Rick Manager Klantcontact AMP Groep

Uitstekende opleiding in een prettige leeromgeving.

In 2020 heb ik van februari t/m november de Post-HBO opleiding Workforce Management gevolgd. Vanaf de eerste dag voelde het aan als een prettige leeromgeving waarin ook direct werd aangegeven wat er van jou, als student, verwacht werd. Corona heeft er natuurlijk voor gezorgd dat de colleges op locatie niet meer bijgewoond konden worden. Ook hier heeft Coniche goed op ingespeeld door online colleges aan te bieden. Ook de flexibele opstelling t.o.v. de tentamens vond ik erg prettig. Al met al ben ik heel tevreden over de opleiding en over de manier waarop deze aangeboden is door Coniche!

Denken vanuit de klant

Coniche maakt het contact persoonlijk. Zijn in staat om zich te verdiepen in jouw bedrijf om zo de training op maat te maken. Trainers zijn zeer toegankelijk en maken direct deel uit van het gezelschap. Ze maken hun slogan "Coniche weet van klanten", dus in meerdere opzichten waar.

Prettige samenwerking en goede reacties

Door de Coronacrisis hadden onze medewerkers tools nodig om gesprekken met, vaak boze bezoekers, aan te gaan. Door middel van deze training hebben ze deze gekregen. De lessen zijn als zeer prettig ervaren en men heeft er ook echt wat aan gehad.

Professioneel en toegankelijk!

Ik heb succesvol de opleiding Workforce Management (2020) afgerond. Een interessante opleiding om je verder te ontwikkelen op dit gebied. De opleiding is praktijkgericht, er worden veel praktijksituaties gebruikt om de stof nog beter te begrijpen. De docenten hebben een brede ervaring en zorgen in de colleges ervoor dat er voldoende interactie ontstaat. De diversiteit aan branches binnen de opleiding zorgt ervoor dat je buiten je eigen werkveld ook gaat nadenken over vraagstukken. De opleidingen bestaan uit een 2-wekelijkse college dag op locatie en 2 theorie-examens. Daarnaast maak je een praktijkopdracht binnen je eigen organisatie waarmee je direct een besparing realiseert. Omdat tijdens mijn opleiding Corona in het land was, is er door Coniche snel gehandeld om alles op afstand te kunnen realiseren. Al met al tevreden over Coniche!

Betrouwbaar en deskundig

Coniche is een betrouwbare deskundige partner die graag met je mee denkt. Ze weten je net op een ander idee te brengen dan waar je in eerste instantie zelf aan denkt. Ik vind ze een waardevolle aanvulling als sparringpartner.

Interactief en op maat gemaakt (MBA module Online Leadership)

Vorig jaar volgde ik een opleiding bij Coniche. Programma met veel interactie, individuele focus en 1 op 1 contact. Door docenten, interessant stof, de opdrachten en feedback weer een stap voorwaarts gezet!

Coniche weet wat echt partnerschap is!

Ik heb bij Coniche de opleiding Contact Center Management gevolgd. Daarnaast heb ik Coniche ingeschakeld om ons bedrijf aan de hand mee te nemen in het opzetten van een klantcontactstrategie. In beide trajecten is mij een persoonlijke begeleider aangewezen met de juiste achtergrond en kennis (Marco Vianen voor mijn opleiding en Gert Buist voor de klantcontactstrategie). Beide hebben mij van A tot Z heeft meegenomen in het gehele proces en ook ruim te tijd genomen om alles goed uit te leggen. Ik gebruik in mijn werk nog steeds regelmatig mijn college notities of de boeken die mij zijn geadviseerd. Ik kan mij hierdoor professioneler opstellen en mijn output is enorm verbeterd. Coniche heeft precies geleverd wat ik nodig had. Coniche is een volwaardige kennispartner die met je meedenkt, maar ook lef genoeg heeft om aan te geven dat het anders moet. Ik heb gedurende mijn opleiding met veel collega’s van het kernteam kennis gemaakt en ben regelmatig bij Coniche, het kennishuis voor klantcontact op bezoek geweest. Opvallend was de altijd hartelijke ontvangst. Men nam de tijd om te vragen hoe het met je gaat en met je mee te denken in allerlei zaken.

Professioneel opleidingsinstituut gericht op de praktijk!

Inmiddels heb ik met veel plezier twee Post HBO opleidingen succesvol bij Coniche mogen volgen: Workforce Management (2013) en Contactcenter Management (2020). De opzet van beide opleidingen is zeer praktijkgericht: vanuit de theorie wordt continu de vertaalslag naar voorbeelden uit het bedrijfsleven gemaakt, waardoor de stof tot leven komt en er volop ruimte is voor interactie tussen student en docent. De opleidingen bestaan uit een 2-wekelijkse collegedag, 2 of 3 theorie-examens en een zeer brede praktijkopdracht waarmee je direct een besparing voor je eigen bedrijf realiseert en je de opleidingskosten meer dan terugverdient. Een aanrader voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen in de contactcenter branche!

Top training!

Leuke training & leuke trainers. Doordat er genoeg ruimte is voor vragen en voorbeelden uit de praktijk, blijven dingen goed hangen en leer je dat consumer experience binnen bijna alle organisaties toe te passen is.

Geweldig jaar gehad bij Coniche!

In het studiejaar 2019/2020 heb ik de post HBO Klantcontactcenter Management bij Coniche gedaan en met goed gevolg afgelegd. Mijn leidinggevende Arie Westerhoff maakte mij attent op deze opleiding maar vooral ook op Coniche. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad in Houten. De opleiding heeft mijn kennis verbreed maar ook was het tof om met mensen van andere bedrijven te sparren over hun werk en hun beleving in het dagelijkse klantcontact-verkeer. We hadden gedurende de opleiding steeds verschillende docenten die erg goed, leuk en professioneel lesgaven. Je was direct vertrouwd met hun. Ook de begeleiding erom heen, de organisatie, was top geregeld. Als je een vraag had dan kreeg je direct antwoord en alles was direct geregeld. De online leeromgeving was perfect. Zelfs tijdens de coronaperiode gingen de lessen gewoon door. Dat was zwaar maar goed. Kortom Conische is een aanrader op het gebied van opleidingen over klantcontact en klantbeleving. Last but not least, de lessen worden gegeven in een prachtig oud gemeentehuis, heel sfeervol.

Toegevoegde waarde voor WFM specialisten

De opleiding is een goede toevoeging voor alle WFM specialisten die in het vak werkzaam zijn. De opleiding is zeer informatief en daarnaast is er ook veel aandacht en ruimte voor interactie. De afwisseling tussen de colleges en je eigen onderzoeksopdracht voor je organisatie, is erg goed waardoor je ook direct de lesstof kunt toepassen in de praktijk en in je eigen onderzoek. Naast het feit dat de opleiding goed in elkaar zit, is ook de onderwijsinstelling Coniche erg prettig in de omgang. Alle informatie wordt goed en tijdig aangeleverd en de communicatie is snel en duidelijk.

Inzicht in strategisch klantcontact

In jan/ feb van dit jaar heeft Coniche voor mij een aantal masterclasses verzorgd op het gebied van CX, strategie en agile werken. Mede door deze online meetings heb ik inmiddels een prachtig aanbod ontvangen voor een nieuwe uitdaging als Customer Service Manager. De onderwerpen, tips en inzichten die de revue passeerden, hebben mij fantastisch geholpen om beslagen ten ijs te komen. Ik heb me daardoor echt kunnen onderscheiden van mijn concurrenten.

Super leerzaam

Een geweldige opleiding als je meer verdieping zoekt in het WFM proces. Leuke docenten die zelfs taaie onderwerpen op een leuke en duidelijke manier overbrengen. Een echte aanrader! Als bonus hoor je na afronding bij een selecte groep WFM Specialisten.

Met zorg en aandacht

Intake waarbij er geluisterd wordt naar de behoeften van de medewerkers. Maatwerk training waarin deze behoeften van de medewerkers meegenomen worden en er mooie opdrachten en situaties worden geschetst welke de medewerkers tot denken aan zet en heel belangrijk; waarin de klant altijd bovenaan staat.

Altijd fijn om samen te werken met de mensen van Coniche

Ze weten van aanpakken, denken mee en vanuit een onuitputtelijke bron aan klantcontact ervaring weten ze altijd een passende oplossing te vinden voor iedere situatie.

Professionele begeleiding en training op maat!

We hebben al jaren een hele prettige samenwerking met Coniche. Fijn om steeds met dezelfde coaches te werken. Hierdoor ontstaat er een band die de ontwikkeling ten goede komt. Ze weten vertrouwen te winnen. Leveren maatwerk, denken mee en hebben een goede kennis van het vak 'klantcontact'.

Fijne samenwerking

Deskundig, ruim aanbod en maatwerk, flexibele houding en planning, denken met je mee.

Daam Fockemalaan 22 3818KG Amersfoort

Over Coniche

Klantcontact is een vak apart. Een vak dat Coniche als de beste verstaat. Een vak dat onze ervaren trainers en consultants al meer dan 30 jaar met veel liefde en passie bijbrengen. Onze missie? Nederland klantgedreven maken! Wij vinden namelijk dat de wereld een stuk klantvriendelijker mag zijn en willen aan heel Nederland laten zien hoe belangrijk goed klantcontact is. We strijden om klantcontact beter op de kaart te zetten. Dagelijks helpen we onze klanten en studenten hoe zij het beste om kunnen gaan met hun eigen klanten. Dit doen we met onze diensten op het gebied van advies, interim management, recruitment, training en (erkende) opleiding. Hoe wij dit doen? Door te werken vanuit een compleet zelfsturende organisatie. We geloven er heilig in dat zelfsturende teams, waarin altijd ruimte is voor persoonlijke inbreng, de beste teams zijn die er bestaan. Waar kunnen wij jou mee helpen? Met een totaalaanpak. Coniche helpt je bij klantcontact, van A tot Z. We helpen bij het vormgeven van een heldere klantcontactstrategie en adviseren bij de implementatie. Denk hierbij aan veranderprocessen, teamperformance (high performing teams) en learning & development. Interim management Wij leveren interim managers en teamleiders via een eigen kernteam en een selectief netwerk van associates. Ook helpen wij klanten met recruitment van nieuw talent. Trainingen en erkende opleidingen Coniche Business School verzorgt allerlei trainingen en opleidingen op het gebied van klantcontact. Ons aanbod bestaat uit maatwerk trainingen, e-learnings, masterclasses en workshops. Maar ook erkende opleidingen op mbo, hbo en mba niveau. Online learning content Naast onze trainingen en opleidingen bieden we ook online learning content aan: online trainingen waarbij specifieke vaardigheden in klantcontact op ieder moment van de dag getraind worden.