Training op maat!

Mijn team had behoefte aan training van communicatieve en schriftelijke vaardigheden vanwege meerdere (interne) ontwikkelingen. Wij hebben het enorm getroffen met onze trainster Sharon, zij had aan de hand van een intake heel snel door welke behoefte er lag. Hier ging zij zeer professioneel en vakkundig mee om. Binnen no time was er vertrouwen, wat ik heel belangrijk vindt.

Een creatieve workspace gecombineerd met met kennisrijke medewerkers! Top leeromgeving.

De training ‘coachingsvaardigheden’ is mij enorm goed bevallen. Marco gaf deze training en is erg enthousiast, charismatisch en vormt de training echt op mij als persoon. Dat gecombineerd met de creatieve workspace die ze hebben maakt dat het een leuke, maar vooral leerzame dag was.

Leuke colleges en goede begeleiding

Ik heb deze opleiding gevolgd in de periode oktober 2021 tm mei 2022 en heb deze opleiding als prettig ervaren. Ondanks dat sommige colleges op afstand gedaan moesten worden i.v.m. Corona, was de stof goed te begrijpen. Door zelf proactief op zoek te gaan naar antwoorden, wist ik de juiste mentor te vinden en kreeg ik snel en adequaat respons. Uiteindelijk de opleiding volledig afgerond.

Leerzaam en interactief

Ik heb veel geleerd in de cursus coachingsvaardigheden. Het fijne was dat het een klein groepje was en dat het erg interactief was. Theorie werd afgewisseld met praktijkvoorbeelden en rollenspellen. Een goede mix en voldoende pauzes. Een super leerzame dag!

Deskundige partij die mee denkt en mee beweegt waar nodig

Coniche heeft ons geholpen met een roadmap klant contact voor de toekomst. Tijdens dit traject hebben zij zich erg flexibel opgesteld door keuzes aan onze zijde en hebben zij goed met ons meegedacht over onze uitdagingen op korte en langere termijn. Coniche heeft aangetoond dat ze ons en onze uitdagingen goed begrijpen. Het eindresultaat is een heel gedegen rapport waarmee wij de komende tijd mee verder kunnen. Sterker nog, waar we al mee bezig zijn.

Coniche is een partner

Zeer meedenkend en pro-actief is hoe ik Coniche zie. Het gevoel van SAMEN is sterk en bij onduidelijkheden of open eindjes weet Coniche je de helpende hand te bieden om verder te kunnen.

Fijne samenwerking, snel schakelijk en professionele begeleiding

Samen met Coniche zijn we een scholingstraject gestart waarbij werkzoekenden d.m.v. scholing via Coniche weer duurzaam kunnen uitstromen bij mooie werkgevers binnen klantcontact. De deelnemers vanuit een WW-uitkering zijn erg te spreken over de klassikale trainingen. veel interactie en hulp bij voorbereiding op examen.

Toonaangevende en hands-on specialist

De consultants van Coniche hebben ons onder tijdsdruk geholpen met een goed abstract klantcontact framework en met het tegelijkertijd hands-on analyseren en zetten van concrete stappen. Hun uitgebreide kennis en ervaring in klantcontact bracht rust en richting in ons bedrijf.

Trainer Marco heeft ons vele inzichten gegeven aangaande persoonlijke en positieve communicatie

De cursus WebDare hebben wij van Marco mogen volgen. Allereerst wil ik graag delen dat het hele voortraject professioneel werd aangepakt. Goed luisteren naar de klant en teambehoefte stonden daarin centraal in de aanpak. Op basis van beschikbare bedrijfskaders en policies heeft Marco voor ons een op maat gemaakte training in elkaar gezet en met heel veel enthousiasme, energie en positiviteit gegeven. Terugkijkend op deze ervaring wil ik Marco-Coniche zeker aanraden voor andere organisaties. Patrick

Tweemaal al ingevuld

Frustrerend

Hi Michiel, Ik zie jouw beoordeling binnenkomen. Helaas ver van onze norm die wij nastreven met onze klanten en studenten. Er is inderdaad tweemaal gevraagd om jouw mening. Eén keer vragen we je naar de inhoud van de training en daarnaast vragen we je naar een indruk van Coniche in het algemeen. Dit laatste gebeurt door een externe organisatie. Beide beoordelingen zijn uiteraard vrijblijvend, maar erg belangrijk om onszelf te kunnen verbeteren. We zijn mogelijk niet duidelijk geweest over het onderscheid tussen beiden beoordelingen. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Onze excuses hiervoor. We nemen dit mee als verbeterpunt van ons beoordelingsproces door klanten. We hopen je nog wel even te kunnen bereiken om je zo persoonlijk nog te kunnen spreken. We willen er zeker van zijn dat we jou en andere klanten op een duidelijke wijze kunnen informeren. Met vriendelijke groet, Melike

Hele persoonlijke en fijne training

Zowel de inhoud als de trainer zelf waren heel fijn. We waren een kleine groep en dat droeg heel erg bij aan de mate van engagement

Fijne samenwerking met Coniche, ook met een 3e partij erbij!

We hebben Coniche gevraagd om samen met een andere partij een opdracht voor ons te doen. Coniche heeft zowel met ons als met de 3e partij heel goed samengewerkt. Vanaf het begin goed kritisch geweest om de opdracht scherp te krijgen en om een gedegen advies op te leveren. Het resultaat zijn we heel tevreden over.

Fijne energie

Ik heb het als heel prettig ervaren. Degene die de cursus gaf deed dit erg leuk en energiek zodat je met je aandacht erbij bleef. Ik heb er zeker wat aan gehad. Het enige minpuntje vind ik dat het lastig aangegeven is waar de ingang is.

Erg leuke training

Ik vond de training erg leuk en waardevol. Ik kan de geleerde zaken ook goed gebruiken in mijn dagelijks werk.

Trainer Berend Custers helpt je de belangrijkste waarden van je bedrijf scherper te krijgen.

Mijn LinkedIn profiel heeft onder begeleiding van Berend Custers van Coniche een waardevolle upgrade gekregen. Hij heeft mij hierin uitstekend begeleid. Stapje voor stapje kwam ik er steeds meer achter hoe je LinkedIn profiel je kan helpen om jezelf en je bedrijf beter te profileren. Vanuit het waarom, hoe en wat hebben we gekeken naar mijn meerwaarde als trainer, coach en docent om daarna de vertaalslag te maken naar mijn profiel. Ik beveel Berend zeker aan bij een ieder die wil gaan voor een professionelere LinkedIn profiel.

Coniche weet als geen ander dat Klantcontact een vak is en niet iets dat erbij komt.

Daardoor is het heel fijn schakelen over de invulling van de behoefte die er bij ons speelt en wordt er meegedacht en geholpen om tot een oplossing te komen.

De persoonlijke benadering!

De cursus coachingsvaardigheden hebben wij mogen volgen onder leiding van Bianca Eveleens. Van de intake tot de cursus zelf heb ik vooral de persoonlijke benadering als zeer positief ervaren. Bij Coniche word je als persoon echt gezien!

Een organisatie die met je meedenkt!

Coniche is een waardevolle partner als het gaat om wervingen, pro-actief meedenken met vraagstukken en passende oplossingen voorstellen. Een organisatie met een lage drempel waarbij ze de klant kennen, herkennen en persoonlijk benaderen.

snel, flexibel en kundig!

Wij moesten op korte termijn een club hebben die ons kon ondersteunen met de klantcontactstrategie. Binnen enkele weken lag er een gedegen visie op tafel. Zonder jullie tussenkomst was dit nooit gelukt!

Persoonlijk en inspirerend

Als kantoorteam hebben wij een hele reis gemaakt naar wat voor ons de toekomstige visie gaat zijn op klantcontact. Deze eerste workshop was inspirerend en vooral gaf het veel inzichten voor ons als bedrijf. De presentatie en tips helpen ons op weg om zelf alweer stappen te zetten. We beginnen met klantreizen in kaart te brengen en zullen als nodig zeker weer de expertise van Coniche inzetten.

Ik ging altijd met veel plezier naar de lessen toe!

Vanaf dag 1 was alles goed geregeld en was de sfeer erg goed binnen onze groep. De docenten wisten de stof op een leuke en interessante manier over te brengen. Elke leraar had ook zijn eigen stijl wat ik leuk vond. De scriptie schrijven daar heb ik het meest van geleerd. Ik heb veel hulp gehad van mijn begeleiders en overige leraren. Uiteindelijk heb ik 4 van de 5 aanbevelingen die ik gehad voorgesteld ook geimplementeerd bij de organisatie waar ik werk.

Professioneel en toegankelijk

Coniche helpt GVB professionaliseren op het gebied van klantcontact. Ad hoc bij bijvoorbeeld het formuleren van een klantcontactstrategie voor het aanschaffen van een nieuw klantcontactplatform. We schakelen ook Coniche in als het gaat om het herontwerpen van onze klantenserviceafdelingen. En ook structureel assisteert Coniche ons op verzoek, bv met het leveren van onze klantcontact professionals op managementniveau.

Heel fijne samenwerking

Coniche heeft voor meerdere afdelingen binnen Heimstaden Nederland een basistraining klantcontact gegeven. Deze is door de deelnemers als heel positief ervaren. De combinatie van en afwisseling tussen theorie en praktijk was zeker prettig, en trainer Marco heeft duidelijk (grote) kennis van zaken. Zijn zowel professionele als informele benadering zorgden voor een prettige samenwerking. Daarnaast wat het fijn dat de training 'op maat' kon worden gemaakt en er goed werd meegedacht over de wensen die we hadden. Vanwege de coronamaatregelen kon de training helaas niet op locatie plaatsvinden, in combinatie met technische issues maakte dat het meeluisteren wel wat lastig.

Meer expertise in de contact center branche.

Ik ben leidinggevende binnen de politie organisatie bij het 0900-8844 telefoonnummer “geen spoed wel politie”. Deze opleiding vanuit Coniche heeft mij erg geholpen om het ontbrekende stukje toe te voegen vanuit de contactcenter wereld binnen de politie organisatie. Het lesprogramma is erg compleet en ondersteunt goed de hele leergang. Dit vanuit het perspectief van de hele customer journey. Vanuit de theorie wordt de vertaalslag gemaakt naar de praktijk. Dat maakt het voor mij interessant en herkenbaar. Coniche heeft bekwame docenten uit het vakgebied die tijdens de interactieve colleges de behoeften van de studenten meenemen. Er is een duidelijke en ondersteunende structuur in deze complete opleiding. Ondanks dat de studie naast mijn werk veel tijd in beslag nam is het een inspirerende opleiding die mij ook veel energie opleverde. Het inzicht in belangrijke trends die de klant van de toekomst bepalen, evenals toekomstige organisatievormen en het management daarvan. Het verkregen inzicht in de mogelijkheden en verschillen van de belangrijke modellen Lean en Six Sigma, en het gecombineerd toepassen daarvan, voor continue verbetering vanuit het klantperspectief…….ik kan het meteen toepassen in de dagelijkse praktijk. Ik heb genoten van deze opleiding en van de medestudenten die uit diverse organisaties kwamen. De begeleiding en vooral het inspelen op de behoefte van de studenten is top geregeld door Coniche. Coniche is een aanrader en heeft veel expertise in huis m.b.t. de contact center branche. Ik heb de opleiding succesvol afgerond en kan met trots én plezier terug kijken.

Door de kleine setting was er heel veel ruimte voor de persoonlijke situatie. De trainer/coach speelde daar handig op in. Daarmee heb ik direct enkele tips ter harte genomen en toe kunnen passen. En met resultaat!

Over Coniche

Klantcontact is een vak apart. Een vak dat Coniche als de beste verstaat. Een vak dat onze ervaren trainers en consultants al meer dan 30 jaar met veel liefde en passie bijbrengen. Onze missie? Nederland klantgedreven maken! Wij vinden namelijk dat de wereld een stuk klantvriendelijker mag zijn en willen aan heel Nederland laten zien hoe belangrijk goed klantcontact is. We strijden om klantcontact beter op de kaart te zetten. Dagelijks helpen we onze klanten en studenten hoe zij het beste om kunnen gaan met hun eigen klanten. Dit doen we met onze diensten op het gebied van advies, interim management, recruitment, training en (erkende) opleiding. Hoe wij dit doen? Door te werken vanuit een compleet zelfsturende organisatie. We geloven er heilig in dat zelfsturende teams, waarin altijd ruimte is voor persoonlijke inbreng, de beste teams zijn die er bestaan. Waar kunnen wij jou mee helpen? Met een totaalaanpak. Coniche helpt je bij klantcontact, van A tot Z. We helpen bij het vormgeven van een heldere klantcontactstrategie en adviseren bij de implementatie. Denk hierbij aan veranderprocessen, teamperformance (high performing teams) en learning & development. Interim management Wij leveren interim managers en teamleiders via een eigen kernteam en een selectief netwerk van associates. Ook helpen wij klanten met recruitment van nieuw talent. Trainingen en erkende opleidingen Coniche Business School verzorgt allerlei trainingen en opleidingen op het gebied van klantcontact. Ons aanbod bestaat uit maatwerk trainingen, e-learnings, masterclasses en workshops. Maar ook erkende opleidingen op mbo, hbo en mba niveau. Online learning content Naast onze trainingen en opleidingen bieden we ook online learning content aan: online trainingen waarbij specifieke vaardigheden in klantcontact op ieder moment van de dag getraind worden.