In verdrietige tijden familie ontzorgen bij het afscheid

Niets hoefde, alles mocht. Op een bescheiden, vriendelijke en zeer attente wijze ondersteunde Chris ons bij het afscheid, zoals wij dat voor ogen hadden. Op de achtergrond lette hij op elk detail en ontzorgde ons, zodat wij op een prachtig, warm en liefdevol afscheid van onze moeder kunnen terugkijken.

• Respect voor uw wensen

Ik ben buitengewoon tevreden.

Chris Beekman van Mea Vota heeft de hele uitvaart voortreffelijk verzorgd. In het overleg met mijn twee kinderen en mij nam hij alle tijd om de te nemen stappen te bespreken. Bovendien maakte hij het hele proces voor ons goed inzichtelijk en zorgde voor duidelijkheid over wat er van onze kant verwacht werd.

Super verzorgd!

Onze ervaring met Mea Vota uitvaartverzorging, hebben wij als zeer positief ervaren. Communicatie, betrokkenheid en nazorg, erg goed!

• Respect voor uw wensen

Begeleiding als heel fijn ervaren.

Alles in goed overleg gegaan, steeds duidelijkheid geven in alle rust. Vanaf de eerste kennismaking met Patrick Praaning heeft hij ons een goed gevoel gegeven. Dingen aanreiken, maar heel vrijblijvend. Alle ruimte om zelf dingen te doen, maar ook weer tips geven wat wel en niet handig is. Wij waren heel blij met Patrick en deze uitvaart onderneming MEA VOTA.

• Respect voor uw wensen

Zacht Kinderuitvaarten: zeer betrokken, persoonlijk en met groot gevoel voor perfectie

Chris Beekman van Zacht Kinderuitvaarten heeft in de zomer van 2022 de begrafenis en herdenkingsbijeenkomst van ons zoontje begeleid. Chris is zeer vriendelijk, betrokken en prettig persoonlijk (maar niet té persoonlijk) en zakelijk waar dat moet. Hij is rustig, zorgvuldig en geduldig. Hij was op ieder moment bereikbaar voor advies en overleg. Hij hield de hele week tussen overlijden en begrafenis goed in de gaten welke zaken echt geregeld moesten worden, welke nog even konden wachten, en had daarbij oog voor hoeveel energie we per dag hadden om zelf dingen te regelen. Chris heeft een groot gevoel voor precisie en perfectie en laat niets aan het toeval over. Alles kan, niets moet en als het last-minute toch anders moet kan dat ook. Daarmee is hij niet alleen een grote steun in een verschrikkelijk verdrietige tijd geweest, maar ook degene die in die week het complete overzicht voor ons hield en mogelijk maakte wat aanvankelijk onmogelijk leek om in één week te organiseren. Wat we ons nooit gerealiseerd hadden was dat een uitvaartondernemer allereerst en bovenal een uitstekende evenementenplanner moet zijn, en dat is Chris zeker. Van harte aanbevolen dus.

• Respect voor uw wensen

Zeer tevreden met de service!

Zeer tevreden met de service, het persoonlijke contact en de begeleiding.

• Respect voor uw wensen

Ik heb niets dan goeds te melden

Kleinschalig, persoonlijk en professioneel. Vanaf het allereerste contact, via de stijlvolle uitvaart en tenslotte nazorg en afronding werd elke hobbel in de weg geruisloos genomen. Ik kan een keuze voor Mea Vota aan iedereen volmondig aanraden.

Een waardig afscheid

De wens van mijn vader was zijn afscheid moest niet te te treurig iets worden. Met behulp van Patrick van MEA VOTA hebben we er iets moois van gemaakt. Hij raadde aan om een persoonlijke touch te geven aan de kist door deze zelf te beschilderen en omdat mijn vader geen bloemstukken wou een bloemenband te doen zodat er toch bloemen erbij waren. We kunnen terug kijken op een afscheid precies zoals mijn vader het gewenst heeft.

• Respect voor uw wensen

Chris is een zeer betrokken mens. Hij ontzorgt je bij alle hectiek die er op dat moment is. Geeft precies aan wanneer wat moet. Heel prettig. Alles tot in de kleinste details geregeld. Kortom: iemand die je je wenst bij zo'n verdrietige gebeurtenis.

• Respect voor uw wensen

Bedankt Mea Vota, het is helemaal goed zo!

Mea Vota in de persoon van Chris Beekman verzorgt, ontzorgt en adviseert op een heel plezierige en ontspannen wijze in een verdrietige en zware periode. Dank je wel Chris, het had niet beter gekund!

Hartverwarmende steun

Het is prettig als je op de slechtste momenten in je leven de beste mensen tegen komt. Beste Chris, ontzettend bedank voor wat je voor mij, Sonja, de kinderen en de familie hebt betekent. Het heeft ons geholpen. Heel veel dank hiervoor Warme groet , René Kruis

Warm en vakkundig

Wij hebben meerdere uitvaarten aan Mea Vota uitbesteed en allen waren zeer naar wens. Het contact verliep gelijk prettig. Er kwam een hoop op ons af, maar hierin werden we goed opgevangen. Er was ruimte voor onze ideeën, maar we kregen ook tips waar we zelf niet aan dachten. Dat was heel fijn. Aan alles werd gedacht en we kregen de ruimte die we nodig hadden om na te denken over wat wij het liefst wilden. Wij hebben een altijd keer Chris gehad als uitvaartleider, maar ook Patrick. Beide heren waren warm en betrokken. Ik zou iedereen Mea Vota aanbevelen die een uitvaart naar wens wil hebben. Je kan het tenslotte maar 1x goed doen.

Dankbaar

Zeer dankbaar dat we voor Mea Vota hebben gekozen. Alle complimenten gericht aan Patrick Praaning. Patrick heeft ons liefdevol ondersteund met het verlies van mijn moeder. Hij heeft veel geduld voor ons gehad, kwam zelf met goede ideeën, niets was teveel gevraagd. Zeer goed contact, voor-tijdens en na de crematie. Wij zijn Patrick zeer dankbaar voor al zijn steun en hulp, dit maakt het verlies een stuk draaglijker. Als u, die dit leest twijfelt over een goede uitvaart begeleiding, kies voor MEA VOTA

Betrokken, persoonlijk, meedenkend

Chris heeft goed gehoord wat de wensen waren en dit precies zo uitgevoerd/geregeld. Zeer betrokken, bijna dagelijks contact. Wij kijken terug op een mooi afscheid. Tiny, kinderen en familie

• Respect voor uw wensen

Persoonlijk, flexibel, transparant, meedenkend, prettige sfeer

De bereikbaarheid van de begeleider van Mea Vota is bijna onbeperkt. Er wordt goed geluisterd en meegedacht zonder in clichés te vervallen. Voor elke wens of gedachte is een oplossing, 'out of the box' is gewoon. Het doorlopen van het regelen van kaarten, ceremonie en crematie is zorgvuldig begeleid en uitgevoerd. De contracten met de betrokken derde partijen zijn transparant. Ondanks de omstandigheden kijken we met een goed gevoel terug op het afscheid.

• Respect voor uw wensen

Ik wens iedereen zo’n betrokken uitvaart ondernemer als Chris

Wij hebben in de loop der jaren een paar keer gebruik gemaakt van Mea Vota. De toegevoegde waarde van Chris tijdens een uitvaart is enorm. Hij weet de sfeer perfect aan te voelen, weet de juiste toon te vinden en geeft goede adviezen. Door het aandragen van ideeën als wij het even niet meer wisten en ons stap voor stap door de voorbereidingen te begeleiden, werd alles makkelijker te dragen en niet zo overweldigend. Chris heeft oog voor ieder detail en wees ons op bepaalde punten, als we dat zelf niet zagen. Zijn oprechtheid is altijd voelbaar. Als wij zelf ideeën hadden, zorgde Chris dat dat uitgevoerd kon worden, waardoor de uitvaart precies zo werd, zoals wij passend vonden. Hiervoor zijn wij hem erg dankbaar!

Geweldig, zo betrokken.

Op 15 november 2021 is mijn man Martin plots overleden. Het eerste wat ik dacht Chris van Mea Vota te bellen. Nu denkt U waarom Chris. Hij had de crematie verzorgd van mijn schoonvader en het voelde dus heel vertrouwd. Contact met Chris is zo warm en menselijk. Nu de crematie van mijn man. Alles was super geregeld. De condoleance en crematie was in Cremaere in Almere Buiten. Zo huiselijk en sfeervol ingericht. Onze dank gaat uit naar de medewerkers van Cremaere en Chris Beekman van Mea Vota. Sanny van den IJssel, kinderen en kleinkinderen.

Geweldig geholpen

Mijn zus en ik zijn zeer tevreden over de hulp en meedenken van Patrick. Hartelijk dank hiervoor. Helen en Angela

• Respect voor uw wensen

Niets is teveel, alles is mogelijk, fantastisch geregeld!

Wat zijn wij blij, dat Chris Beekman van Mea Vota op ons pad kwam, toen wij een uitvaartverzorger nodig hadden, na het overlijden van onze zoon. Wij wilden geen gewone uitvaart , maar een uitvaartfeestje. Het werd een feest met heel veel mensen. Samen met Chris bespraken wij wat we wilden, alles kon en Chris regelde het, geen gewone rouw auto, de Foto's, de Muziek , de Drankjes, Hapjes en Broodjes en niet te vergeten de Zaal met bediening. Heel veel mensen die wij spraken wilden ook zo'n uitvaart en in ieder geval geregeld door, Chris Beekman van Mea Vota.

• Respect voor uw wensen

Mea Vota is een fijne partner bij het verzorgen van een uitvaart.

Mea Vota is een klein bedrijf wat zich onderscheidt in het verzorgen van maatwerk bij het regelen van een uitvaart. De aanpak is persoonlijk, gedegen en duidelijk. Niets moet en alles kan. Geen kleine lettertjes of verrassingen achteraf. Chris Beekman voelt feilloos aan wanneer hij serieus en terughoudend moet zijn of wanneer het ietsjes losser kan. Erg prettig om mee te maken in een tijd die bol staat van de emoties. Een aanrader!

• Respect voor uw wensen

Persoonlijk, integer en met suggesties voor een perfecte uitvaart.

Vele jaren geleden had ik een gesprek in Diemen met Chris Beekman op het kantoor van Mea Vota. Voor mij stond na het gesprek vast Mea Vota ooit onze uitvaart zou gaan doen. En 23 september 2021 was de uitvaart van mijn lieve vrouw Mattie. Toen ik belde nam Patrick Praaning de telefoon op ik vroeg naar Chris maar deze was op vakantie. Patrick heeft met zijn innemende persoonlijkheid zowel in de voorgesprekken als de dag zelf alles waargemaakt wat wij hadden afgesproken en was een integere uitvaartleider samen met zijn collega. Zo een dag kan je maar een keer in je leve doen, ik kijk met een fijn gevoel op deze dag terug wat helpt om verdriet en verlies te verwerken.

• Respect voor uw wensen

Zeer betrokken, meedenkend, goed bereikbaar.

Al is het inmiddels een jaar geleden, wij denken met een goed gevoel terug aan de uitvaart van onze (schoon)moeder en oma. Chris was ons al opgevallen tijdens een andere uitvaart die hij verzorgde en diezelfde rust en betrokkenheid straalde hij ook hierbij uit. Heel fijn dat hij de tijd nam om naar onze wensen te luisteren en dat hij goed bereikbaar was.

• Respect voor uw wensen

Een beoordeling op internet, het voelt vreemd, maar ik gun iedereen de kwaliteit van Chris/Mea Vota

We reden eergisteren op de snelweg en passeerden een rouwstoet; een witte wagen aan kop. Meteen waren onze gedachten bij het verlies van onze dochter/zus, die 9 maanden geleden is overleden, op 24 jarige leeftijd. Met de tranen en het verdriet kwamen ook de herinneringen aan hoe wij op de snelweg reden, achter de witte mini. Van en naar een uitvaart en crematie die zinderde en spetterde zoals ZIJ ook was. Die uitvaart en crematie zijn een baken geworden. Een lichtpunt vol warmte en betekenis zodat wij ter plekke, in de auto, dankbaar moesten lachen door onze tranen heen. Chris/Mea Vota begrijpt precies hoe belangrijk en helpend een goede en passende uitvaart is en doet er alles aan om dat in te voelen, te organiseren en zo perfect mogelijk uit te voeren. Dat gun ik iedereen, daarom deze beoordeling. Dankjewel Chris.

Meest persoonlijke, warme benadering

Mea Vota, voor mij in het bijzonder Chris, is vanaf meet af aan een anker, met n perfect gevoel voor rust en kalmte. Het was voor mij tot 2x toe over een jaar: moeder, toen vader, mogelijk om mn ouders een mooi afscheid te creëren. Mes Vota heeft een uniek gevoel hoe je symboliek kunt toepassen op eigenlijk het vieren van het leven, het mens, die de overlevende had/was. Dat vergt een hoog niveau van inleven, fantasie en creativiteit! Kortom voor een fantastische begeleiding.

Dit hadden we nodig!

Na een plotseling overlijden is de wereld volledig veranderd. Je hebt dan dringend iemand nodig die je hand pakt en je helpt dit aan te kunnen. Chris is voor ons die persoon geweest. Alles kon en alles mocht. En alles werd prachtig geregeld. Een enorme troost. In ons verdriet was hij bij ons, ook als het regelen was gedaan. Er was ook humor. Hij wist precies wat hij moest zeggen, wat we nodig hadden. Dankjewel Chris, uit het diepst van ons hart!

Over Uitvaartscore.nl