De oprechte betrokkenheid die wij ervaren hebben maakte de samenwerking met André bijzonder!

André wist de juiste toon te zetten, voelde precies aan waar de behoefte lag en zorgde ervoor dat in de verdrietige periode waarin wij zaten, alles perfect georganiseerd werd. Zijn “tijdelijke” plek in ons gezin heeft ervoor gezorgd dat de aanloop naar de uitvaart en de uitvaart zelf, precies zo is gegaan als het moest gaan…. Zelfs beter dan dat.

Een professionele betrokken begeleiding en een perfecte uitvaart

Ieder aspect, van de voorbespreking tot en met de nazorg, hebben wij als vlekkeloos ervaren. De manier waarop is meegedacht en de wijze waarop Andre zich presenteert, professioneel maar ook met gevoel voor de menselijke maat, maakt dat wij geen enkele zorg hadden over de uitvaart. Wat ook fijn was is dat Andre absoluut niet aandringt op andere keuzes dan dat de familie in het hoofd heeft maar wel met suggesties komt als je het zelf even niet weet. Voor ons was Andre van toegevoegde waarde voor de totaalbeleving van de uitvaart.

Ik en mijn kinderen zijn uitstekend begeleid bij de uitvaart van mijn partner

De goede en warme begeleiding van André de Bruijn bij het afscheid van mijn levenspartner heeft mij en mijn kinderen heel goed gedaan in deze zware tijd. Ik hoefde me nergens zorgen over te maken en als ik een vraag had, loste André dit gelijk op. Zijn benadering vond ik ook heel fijn en vertrouwd. Nogmaals dank!

Goed en met respect geregeld

Goed contact bij ons thuis, empathisch, meelevend etc.

Wij zijn dankbaar voor het hartverwarmende afscheid van onze moeder.

Afscheid nemen is altijd moeilijk, verdrietig... De manier waar op dhr. Andre de Bruijn ons begeleid heeft na het overlijden van onze moeder, zijn betrokkenheid en inlevingsvermogen hebben ons zo geholpen! Hij heeft er samen met ons voor gezorgd dat haar afscheid liefdevol en voor iedereen zo waardevol mocht zijn. Gerda, Thea en Betty Ros

De uitvaart is goed geregeld door Monuta De Bruijn .

Na het overlijden van onze moeder hebben wij contact opgenomen met Monuta De Bruijn. Monuta heeft alles goed voor ons geregeld met betrkking voor onze wensen. Wij zijn echt menselijk en professioneel bij gestaan door de medewerker. Wij hebben dit als enorme steun gezien in de verdrietige tijd.

Sociaal en vakkundig.

De gehele periode op een zeer aangename en vakkundige wijze begeleidt door Andre de Bruin en Robin Hes.

Volledig ontzorgd

Zeer fijne ervaring met André. André is iemand die veel meedenkt en ideeën oppert. Hij is een man met ervaring en een groot inlevingsvermogen heeft. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Zo liefdevol op zijn laatste reis begeleid!

Het afscheid van mijn Lief had niet mooier kunnen zijn! Van het begin tot het einde werd er precies gedaan wat mijn Lief graag wilde! Een groot compliment naar iedereen die hier aan meegeholpen hebben maar vooral aan André! Onze dank is groot

Perfect begeleid en geregeld

André de Bruijn heeft ons zeer prettig begeleid en alles uitstekend geregeld.

Woorden te kort!

Lieve André, We hebben woorden te kort om je te bedanken voor alles wat je gedaan hebt om ons te helpen met het prachtige afscheid voor mijn Lieve Dick en de pap van Robert en Dave! Verder niets dan complimenten van al onze vrienden die aanwezig waren! Nogmaals lieve André onze dank is groot en je verdient een 10! Wat ben je een mooi mens! Lieve groet van Marita

Voor de tweede maal gebruik gemaakt van de diensten van Monuta vdr Togt Ondanks de verdrietige omstandigheden, een warm bad. De heer Andre de Bruijn heeft ons beide keren fantastisch begeleid in het hele proces van afscheid nemen. Veel zorg uit handen genomen, zorgzaam, liefdevol,... in een woord....hartverwarmend, ik kan niemand anders bedenken die dit werk zo vol liefde uitvoert. Hij voelde als familie. De hele firma Monuta is uitstekend in de dienstverlening, maar de heer Andre de Bruijn is als vertegenwoordiger uniek, een hele grote pluim hij is goud waard, en voor mij zeer waardevol en een absoluut grote steun geweest

Respectvol en warm

We hebben André de Bruijn, als familie, als zeer betrokken, respectvol en warm ervaren. De wensen van mijn vader stonden voorop en André dacht mee in mogelijkheden. Het vriendelijke laagdrempelige contact is ontzettend fijn in zo een verdrietige periode. Hij nam ons veel uit handen waardoor de tijd er ook was voor het verdriet en de rouw maar ook was er hierdoor tijd om op onze persoonlijke manier afscheid te kunnen nemen. Ook na de uitvaart is André zeer betrokken en is er mogelijkheid tot hulp vragen.

Echt heel erg tevreden

Met liefde en geduld een mooi afscheid met hele goede begeleiding

Alles heel mooi verzorgd

Ten eerste 5 en half jaar geleden heeft de heer de bruin ook de uitvaart verzorgt van mijn moeder en zij lag opgebaard op de statenlaan was ook heel mooi en goed verzorgt .En op 15 september j.l van mijn vader was ook heel goed verzorgt en vooral waar hij lag opgebaart was echt heel gemoedelijk en ook rustgevend. En de dienst was ook mooi geregeld.

In twee woorden: begrepen en ontzorgd

Helemaal OK

Persoonlijk, warm, accuraat, snel

Ik heb de begeleiding van onze uitvaartverzorger zeer op prijs gesteld. Alles vond, ondanks het vele verdriet, plaats in een warme persoonlijke en harmonieuze sfeer. Onze wensen wist hij op een goede manier te vertolken en honoreren. Iedere betrokkene had zo zijn eigen inbreng. Ook dacht hij mee met wellicht praktisch onuitvoerbare zeer specifieke wensen om deze uiteindelijk toch mogelijk te maken. Daarnaast was hij accuraat, snel en kwam uitstekend na wat was afgesproken. Kortom, een aanrader!

Geweldig en fijn

Zeer tevreden over hoe André de uitvaart begeleide. Hij respecteert de wensen van de nabestaanden en stuurt hier en daar bij. André is een lief en gevoelig mens en door zijn begeleiding wordt het geheel een stuk dragelijker gemaakt.

Onbeschrijfelijk fijn!

Het meedenken en meevoelen met ons en de hele uitvaart, dat heeft André zo prachtig weten neer te zetten. Alles is gegaan zoals het zou moeten zijn. Ik heb achteraf niks waarvan ik nu denk dat het anders had gemoeten. De benadering en begeleiding is de gehele aanloop naar de uitvaart fantastisch geweest.

Uitvaart met een goed gevoel !

Goed en met geduld naar de wensen betreft de uitvaart geluisterd en met veel passie en gevoel ons begeleid. Wij kijken er tevreden en dankbaar op terug. André is een topper !

Thomas Mannsingel 25 2553 DA Den Haag

Over Monuta Uitvaart