Voor ons de tweede uitvaart in een jaar tijd en wederom fantastisch begeleid door uitvaartverzorger Andre de Bruijn. Ik wilde heel graag dat Andre ook de uitvaart van mijn moeder zou regelen en dat is gelukt. Door zijn warme persoonlijkheid en dat hij alle details in de gaten hield, voelde ik me gesteund door hem, viel de spanning van me af en ik kan er samen met mijn gezin met een heel goed gevoel op terug kijken. Veel dank!

Keurig geregeld alles

De uitvaart verzorger dhr André heeft het keurig met de juiste intentie verzorgd.

In een moeilijke periode zeer vakkundig & professioneel begeleid

In een zeer verdrietige en moeilijke periode zijn wij heel vakkundig & professioneel begeleid. André legde het gehele proces goed uit, hielp met het maken van beslissingen en voerde alles daadkrachtig uit. Daarnaast was er veel ruimte voor onze emoties en voelden wij ons als persoon echt gehoord. Voorafgaand aan de uitvaart was hij goed bereikbaar, konden wij bij hem terecht met al onze vragen en was geen moeite teveel. Tijdens de uitvaart heeft André prachtig en warm gesproken en de dienst op een hele prettige manier laten verlopen. Ook na afloop was alles goed geregeld, geheel aansluitend op onze wensen. Onze dank gaat uit naar André, ik zou hem iedereen aanbevelen!

Alles was in de puntjes verzorgd De uitvaart was warm en vol liefde geregeld We hebben er allemaal een fijn gevoel aan overgehouden

Uitmuntend

Wij als familie willen Monuta bedanken dat wij Andre de Bruijn hebben toegewezen hebben gekregen. Wat een lieve man, deze man heeft alles voor ons uit handen genomen en ons de perfecte afscheid van onze lieve moeder heb kunnen geven. Andre de Bruijn is een man met ze hart op de goed plek, wij willen dus ook Monuta bedanken maar meer Andre de Bruijn die alles voor ons heeft gedaan.

Alles was uitstekend geregeld.

Vooraf door de uitvaartverzorger duidelijk uitgelegd hoe de uitvaart zou verlopen. En een uitstekende begeleiding bij de uitvaart.

Met André als uitvaartverzorger is een uitvaart tot in de puntjes geregeld!

André is een warme persoonlijkheid die met zijn oprechte interesse tot steun en troost is bij het regelen van de uitvaart, maar ook daarna!

In een lastige tijd is Andre een licht in de duisternis!

Ondertussen de derde uitvaart met Andre gedaan. Wij hadden ons niets meer kunnen wensen. Altijd bereikbaar, denkt mee, transparant en zeer betrokken! 1000x dank!

Uitstekend.

André de Bruijn regeld een uitvaart uitstekend,volgens zijn hart doet hij de dingen die gedaan moeten worden,een geweldige vent.

Een super fijne uitvaartverzorger

Hierbij beveel ik graag André de Bruijnvan Monuta 's-Gravenhage bij u aan in tijd van rouw. André zocht via mijn collega contact i.v.m. overlijden van een oud collega zo kwamen we in contact. André heeft met de door mij verkregen tekst van mijn oud werkgever een mooi welkomstwoord in de kleine aula uitgesproken. Ook de door mensen vaak vergeten adres van oudwerkgever in hun adresbestand op te nemen hebben we samen kunnen regelen. Hierdoor waren er meerdere oud collega's in de gelegenheid om aanwezig te zijn. Tijdens de afscheidgelegenheid en na André zijn mooie welkom werden de mooi uitgekozen muziekstukken, en aangeleverde foto's, met thema's herinneringen, oud-collega en huisvriend naadloos verweven met de 3 sprekers. Het geheel, maar 3 foto's en geen doordraaien met korte vertoning van foto's, gaf een innerlijke rust. Ook mooi en fijn, en dat heb ik helaas bij veel afscheidsdiensten afgelopen 2 corona jaren meegemaakt, was het bij passeren kist even stil te staan en buiging gemaakt en de rust die André uitstraalde. Een uitvaart regelen is een vaak uitgesteld item maar André heeft er met de aangereikte informatie een waardig afscheid van gemaakt.

Zeer attent en persoonlijk

Alles kan gevraagd worden en mee denken als sommige dingen niet uitgevoerd kan. Zo tevreden met Andre. Altijd dankbaar!!

Zeer attent en persoonlijk

Monuta ontzorgt nabestaanden van een overleden persoon in 'n voor hen toch al moeilijke tijd

Onze ervaring met Monuta heeft in principe alles te maken met de uitvaartverzorger André de Bruijn. Hij heeft vanaf het eerste tot en met het laatste contact niet alleen alle praktische zaken perfect geregeld, maar ook telkens weer heel veel aandacht gegeven aan zowel de overledene (die hij voorafgaand aan diens overlijden nog heeft gesproken), als aan de nabestaanden. Hij was áltijd bereikbaar en niets was hem teveel. Het persoonlijke contact en diens oprechte, warme belangstelling heeft zeker geholpen bij het verwerken van het verdriet.

Uitvaart correct en heel mooi geregeld

De crematie plechtigheid was fantastisch geregeld door André de Bruin. Gevoelsmatig was het helemaal in orde en alle zaken zijn correct afgehandeld.

Tot in de puntjes verzorgd

Nemen alle zorgen rondom de crematie of uitvaart uithanden petje af voor jullie allemaal

Alles fantastisch gerealiseerd

Onze ervaring was super.

Als zeer fijn gevoel En goed aangehoord

Brilliant through sensitivity, humble and special care taking! Tx Andre

Goed opgevangen, alle zorgen van a-z vanaf het eerste gesprek opgelost. Alles was gewoon Top, de Heer Andre de Bruijn en Team 10 sterren!

Respectvolle benadering, professioneel en heel zorgvuldig

Mijn vader overleed ‚s avonds. Het afleggen vond diep in de nacht plaats. De medewerkers waren zo vriendelijk en begripvol, en deden echt alles om het rustig en respectvol te laten verlopen. Wij wilden graag dat onze vader hetzelfde type dezelfde kist werd bijgezet als voor onze moeder. Zij was 21 jaar geleden overleden en wij wisten niet meer de naam vd kist. Automatisering ging niet zover terug dat dat gemakkelijk terug te vinden was. Iemand is toen speciaal in de papieren administratie gaan zoeken: fantastisch. De begeleiding naar de uitvaart was heel fijn: er werd meegedacht over tal van zaken, maar we werden geheel vrij gelaten. De uitvaart zelf was schitterend, ingeleid en toegelicht door Monuta. Professioneel en persoonlijk tegelijk. Ondanks het verdriet was het een hele fijne en mooie gebeurtenis.

Monuta/de Bruijn een betere vind je niet.

Na het overlijden van onze vader, hebben we contact gehad met Andre van Monuta/de Bruijn. Dat voelde direct goed. Andre heeft ons zo enorm goed geholpen en bijgestaan. Daar zijn we Andre nog steeds erg dankbaar voor. In die periode gaat alles in een roes langs je heen. We konden en mochten hem gewoon bellen, wanneer we daar ook maar behoefte aan hadden. Echt een mensenmens.

Andre is een topper!

Andre denkt mee en zorgt voor een mooi afscheid waar je met een goed gevoel op terug kunt kijken.

Mooi en waardig afscheid

André heeft alles perfect en met veel empathie geregeld. Hij was altijd bereikbaar. Dankzij hem kunnen we terugkijken op een mooi en waardig afscheid van onze moeder.

Het kon niet beter.

Het opbaren en de crematie uitvaart van mijn vrouw was in handen van Monuta. De contactpersoon voelde precies aan wat de wensen waren, hetgeen tot een intieme afscheid heeft geleid van mijn vrouw. Ik dank de medewerkers van Monuta die dit mogelijk heeft gemaakt.

Een zeer fijne, goed geregelde uitvaartverzorging

Wij hebben Monuta de Bruijn als zeer prettig ervaren. Stond klaar als we hem nodig hadden, en wijzigingen met betrekking tot de uitvaart van onze oma werden direct geregeld. Bij een volgend overlijden (wat hopelijk nog heel lang duurt), willen wij ook graag dat dit via Monuta de Bruijn geregeld wordt.

Monuta De Bruin (Andre) is een topper

Andre heeft ons van begin tot eind met alles bijgestaan. Wij konden hem altijd bellen, mailen niets was hem teveel.

Over Monuta Uitvaart