Aangenaam contact en vlotte service opvolging!

Na een (te begrijpen) miscommunicatie is er een verkeerd contract aangeboden (met gas, die ondertussen afgesloten is). Na dit te melden is dit bijzonder vlot aangepast en afgehandeld geweest. Top service wat mij betreft!

deskundig en snel advies en actie

deskundig en snel advies en actie

Vlot

Vriendelijk te woord gestaan , duidelijke uitleg !

Na mijn initieel prettig telefonisch onderhoud met uw medewerker David , werd ik snel via e-mail gecontacteerd . Snelle afhandeling Top- service !

ik betaal volgens mij te veel

ik ben met 12euro opgeslagen per maand

vlot

Elk half jaar ofzo neem ik even contact. Soms zijn we er uit na 2 mailtjes, getekend en al. De rest gebeurt vanzelf, afrekening, domiciliëring stop en start... Wanneer ik nog geen of nauwelijks voordeel kan doen zeggen ze het ook of geven advies om tegen dan nog eens contact op te nemen dan of dan. In heb begin van de covid stonden de prijzen historisch laag, toen hebben ze me zelfs zelf gecontacteerd en heb ik vast prijs voor 2 jaar kunnen zetten. Ik zou daar zelf nooit aan gedacht hebben. Ze waren daar toen heel erg van overtuigd en ja, achteraf kwam de energieprijsstijging nav de oorlog in Oekraïne, zo heb ik toen toch wel heel veel bespaard. Ik verander dikwijls van leverancier, maar nooit van Suzan ;-)

Heel aangename ervaring

Het bezoek van de adviseur duurt niet lang, wat ideaal is. Hij bekijkt snel welk huidig contract je hebt en hoe je dit kan verbeteren. De aansluiting bij een nieuwe leverancier doen zij zelf dus je hoeft zelf niets meer te doen. Ik ben heel tevreden van de werkwijze.

Een vast contract voor 3 jaar juist voor de crisis.

sterk werk, degelijk advies

sterk werk, degelijk advies zeker wat betreft electriciteit

Eindelijk iemand aan de lijn zonder hollands accent en/of half zijn gats nederlands

Bij deze mij laten overtuigen door hogervermelde. De toekomst zal uitmaken of het een goede beslissing was. Ondertussen een mail gehad over de dalende gasprijzen en stijgende distributiekosten. Waarom hier geen grafiekje bijzetten over de laatste maanden dat deze kosten dalend en stijgend waren ?

schitterend

direct gedetailleerd advies gekregen

Zeer goede ervaring gemaakt.

Ik ben 3 jaar geleden voor de eerste keer in 40 jaar overgestapt door jullie advies en zo ben ik aan de energie crisis ontsnapt met een super goed contact waarvoor dank!!!. Ik krijg geduldig één zeer goede uitleg en worden mijn vragen vriendelijk beantwoord. Ik heb al 2 huishoudens kunnen overtuigen om ook de overstap te maken. Geen betere reclame dan mond op mond reclame. Ik ben een tevreden klant!!!!!

Top evaluatie ivm stroomprijzen

Ieder jaar opnieuw, prachtige vergelijking ivm stroomprijzen volgens leverancier en wat het beste tarief in uw situatie zou zijn. Wij zijn altijd uiterst tevreden over ons tarief voorstel van onze adviespersoon.

professionele uitleg

Zoals ieder jaar volg ik de aanbevelingen van MANU

Beste, Wij zijn tot nu toe zeer goed geholpen geweest door Adviesplatform,ivb een electriciteit contract. Ik zal dit zeker verder vertellen. Mvg Geert Hoefman

Dag Geert, Blij om te horen dat u tevreden bent!

probleem volledig met jullie hulp opgelost!! Dank je wel Sary en Kristien

Probleem van terug betaling door Luminus volledig met jullie hulp opgelost!! Dank je wel Sary en Kristien!

Super om te horen dat u tevreden bent!

onafhankelijkadviesplatform blijft met je meedenken

problematiek met leveranciers wordt uitgezocht en de juiste oplossing aan gegeven.

correct en snel

thermoscan gaf beeld van warmteverliezen

Blij te horen dat u kreeg wat u wilde!

Vriendelijke en accuraat behandeld geweest

Zo moet het!

heel behulpzaam

medewerkers zijn vriendelijk en helpen op alle niveau om de juiste info te krijgen

Dank u Krista!

vriendelijke mevrouw,en duidelijke uitleg

ben veranderd van energieleverancier Engie naar Bolt,contract werd redelijk vlug geregeld,maar vond dat er nog onduidelijkheden instonden achteraf in verband met de vaste vergoeding die nu duurder uitkwam gezien het niet online zou verlopen.Hopelijk kom ik voor nog geen verrassing te staan,en geeft het nieuwe contract met Bolt mijn voldoening. Alles zou blijkbaar door jullie in orde gebracht worden,zodat mijn eerste factuur is zoals afgesproken. hartelijk dank daarvoor.

Dag Patrick bedankt voor uw reactie. Laat het maar weten als er nog onduidelijkheden zijn!

Correct en snel

Je dossier wordt goed opgevolgd. Bij vragen kan je altijd terecht voor advies. Vriendelijk en goede eerlijke prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Merci!

Top Service !!

Als absolute energie-leek heb je in deze dure tijden nood aan heel goed advies en opvolging van je dossier. Hier zit je goed !!!! Top !!!

Bedankt Hans voor de positieve noot!

[email protected] legt alles goed uit

Dat horen we graag.

Duidelijk en helder en snel. Goed en juist advies.

zie boven

Bedankt Erwin!

Koralenhoeve 4 2160 Wommelgem

0032497162545 / 003233442357

Over Onafhankelijk Adviesplatform

Onze missie? Uw energiefactuur verlagen! Ons team gaat er altijd voluit voor, zodat ze u de beste service en tarieven kunnen aanbieden. Onafhankelijk Adviesplatform kent de energiemarkt als geen ander. Die kennis zetten we graag voor u in, zodat u een straf voordeel doet op uw facturen. Alle administratie wordt u uit handen genomen. Wij ondernemen de nodige stappen voor uw overstap, van A tot Z.