sterk werk, degelijk advies

sterk werk, degelijk advies zeker wat betreft electriciteit

Eindelijk iemand aan de lijn zonder hollands accent en/of half zijn gats nederlands

Bij deze mij laten overtuigen door hogervermelde. De toekomst zal uitmaken of het een goede beslissing was. Ondertussen een mail gehad over de dalende gasprijzen en stijgende distributiekosten. Waarom hier geen grafiekje bijzetten over de laatste maanden dat deze kosten dalend en stijgend waren ?

schitterend

direct gedetailleerd advies gekregen

Zeer goede ervaring gemaakt.

Ik ben 3 jaar geleden voor de eerste keer in 40 jaar overgestapt door jullie advies en zo ben ik aan de energie crisis ontsnapt met een super goed contact waarvoor dank!!!. Ik krijg geduldig één zeer goede uitleg en worden mijn vragen vriendelijk beantwoord. Ik heb al 2 huishoudens kunnen overtuigen om ook de overstap te maken. Geen betere reclame dan mond op mond reclame. Ik ben een tevreden klant!!!!!

Top evaluatie ivm stroomprijzen

Ieder jaar opnieuw, prachtige vergelijking ivm stroomprijzen volgens leverancier en wat het beste tarief in uw situatie zou zijn. Wij zijn altijd uiterst tevreden over ons tarief voorstel van onze adviespersoon.

professionele uitleg

Zoals ieder jaar volg ik de aanbevelingen van MANU

Beste, Wij zijn tot nu toe zeer goed geholpen geweest door Adviesplatform,ivb een electriciteit contract. Ik zal dit zeker verder vertellen. Mvg Geert Hoefman

Dag Geert, Blij om te horen dat u tevreden bent!

probleem volledig met jullie hulp opgelost!! Dank je wel Sary en Kristien

Probleem van terug betaling door Luminus volledig met jullie hulp opgelost!! Dank je wel Sary en Kristien!

Super om te horen dat u tevreden bent!

onafhankelijkadviesplatform blijft met je meedenken

problematiek met leveranciers wordt uitgezocht en de juiste oplossing aan gegeven.

correct en snel

thermoscan gaf beeld van warmteverliezen

Blij te horen dat u kreeg wat u wilde!

Vriendelijke en accuraat behandeld geweest

Zo moet het!

heel behulpzaam

medewerkers zijn vriendelijk en helpen op alle niveau om de juiste info te krijgen

Dank u Krista!

vriendelijke mevrouw,en duidelijke uitleg

ben veranderd van energieleverancier Engie naar Bolt,contract werd redelijk vlug geregeld,maar vond dat er nog onduidelijkheden instonden achteraf in verband met de vaste vergoeding die nu duurder uitkwam gezien het niet online zou verlopen.Hopelijk kom ik voor nog geen verrassing te staan,en geeft het nieuwe contract met Bolt mijn voldoening. Alles zou blijkbaar door jullie in orde gebracht worden,zodat mijn eerste factuur is zoals afgesproken. hartelijk dank daarvoor.

Dag Patrick bedankt voor uw reactie. Laat het maar weten als er nog onduidelijkheden zijn!

Correct en snel

Je dossier wordt goed opgevolgd. Bij vragen kan je altijd terecht voor advies. Vriendelijk en goede eerlijke prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Merci!

Top Service !!

Als absolute energie-leek heb je in deze dure tijden nood aan heel goed advies en opvolging van je dossier. Hier zit je goed !!!! Top !!!

Bedankt Hans voor de positieve noot!

[email protected] legt alles goed uit

Dat horen we graag.

Duidelijk en helder en snel. Goed en juist advies.

zie boven

Bedankt Erwin!

Super vertrouwelijk

Sinds een 4 tal jaren krijgen wij jaarlijks een bezoek van Dhr Manuel Dehaes van het Onafhankelijk Adviesplatform. Telkens weer berekent hij voor ons de beste formule en keuze van energieleverancier. Dankzij zijn inspanningen hebben wij al vele euro's bespaart. Hij is dan ook een vertrouwenspersoon geworden in tegenstelling met al z'n voorgangers van andere firma's waardoor we reeds enkele keren opgelicht werden. Wij kunnen dan ook Dhr Manuel Dehaes en z'n advies iedereen aanbevelen en willen via deze weg het Onafhankelijk Adviesplatform bedanken voor deze duurzame samenwerking. Jeroen

Dag Jeroen, Bedankt voor uw positieve feedback!

In een fijn gesprek nuttig advies én een nieuwe energieleverancier gekregen. Top!

Ik heb zelf geen verstand van energieprijzen, David wel en helpt je op een duidelijke manier verder. Zeker aan te raden!

Merci Katrien!

heel tevreden over de service , ze helpen echt wanneer het nodig is

we zijn heel tevreden over het onafhankelijk adviesplatform . heel goede service en helpen wanneer het nodig is .

Dank u Fanny! Uw dossier is nog in behandeling.

Te vrede met deservice

Ben te vrede met de service

Goed om te horen!

in de loop van de verschillende jaren steeds betrouwbaar en goed advies ontvangen

zowel met de huisscan nu uitgevoerd als met de jaarlijkse advies ronde op de keuze van energieleverancier steeds optimaal tevreden geweest van de diensten van O A

Bedankt voor de positieve feedback Luc.

Experten die hun vak kennen.

Glen is nu voor de eerste keer geweest bij me, en moet zeggen dat hij wel weet waarover hij spreekt.

Dank u Lies dat horen we graag!

Mijn vraag werd zeer snel beantwoord en het probleem opgelost

IK vreesde bij mijn overgang van Bolt naar Luminus dat ik tweemaal een maandelijks voorst hot zou moeten b stalen omdat ik in die zin een overzicht had gekregen van Bolt met maandelijkse voorafbetalingen. Ik heb het probleem aangekaart bij het onafhankelijk adviescentrum en kin de kortste keren werd het probleem opgelost n a navraag bij de twee leveranciers.

Heel graag gedaan Dirk.

Duidelijk

Altijd zeer duidelijke en professionele uitleg.

Bedankt, daar doen we het voor.

Over Onafhankelijk Adviesplatform

Onze missie? Uw energiefactuur verlagen! Ons team gaat er altijd voluit voor, zodat ze u de beste service en tarieven kunnen aanbieden. Onafhankelijk Adviesplatform kent de energiemarkt als geen ander. Die kennis zetten we graag voor u in, zodat u een straf voordeel doet op uw facturen. Alle administratie wordt u uit handen genomen. Wij ondernemen de nodige stappen voor uw overstap, van A tot Z.