Inhoudelijk goed - het contact niet

Ik heb me vervoegd bij de afspraak die mijn moeder voor haar woning had gemaakt. Vandaar dat ik jullie medewerker Adriaan live gezien heb bij mijn moeder thuis. Inhoudelijk was het goed. En wil ik verder met jullie samenwerken, vooral omdat ik begrijp dat jullie onafhankelijk werken. Zonder dus enige beinvloeding van 1 van de energieleveranciers. De manier waarop het consult plaats vond was voor mij niet ook. We hadden jullie medewerker Adriaan. Hij stelde zich familair op, terwijl het om een zakelijk contact gaat. vb hij zet zich zelf direct aan tafel zonder dat wij hem uitnodigen om te gaan zitten. Hij schuift spullen die op tafel zitten zelf opzij, nog voor wij de tijd hebben om voldoende ruimte vrij te maken voor zijn gerief. Dat voelde al niet fijn. Daarnaast is hij voor mij en moeder (Maddy Bruyninckx, Geelsestraat, Westerlo) te zenuwachtig. Hij praat te snel voor ons. Ik heb moeite om hem te kunnen volgen, laat staan om soms zijn woorden allemaal te kunnen horen. Zo snel gaat het soms. We hebben hem gevraagd om langzamer te praten. Hij deed moeite. Maar nog ging het te snel voor ons. Niet fijn. En niet voor herhaling vatbaar. Adriaan gaf aan dat hij ons volgend jaar terug zal contacteren. Maar wij willen heel duidelijk vragen dat een andere medewerker ons contacteert. Alvast bedankt! Dan werken we volgende jaar graag opnieuw met jullie samen.

WIJ ZIJN TEVREDEN KLANTEN

Het is soms moeilijk om iemand thuis te krijgen

Professioneel

Professionele info vriendelijk gebracht

snel en correct

snel en correct

goede service

Serieuze problemen gehad en perfect opgelost

Perfecte regeling.

Zeer duidelijk advies op al mijn vragen.

Graag had ik toch meer info dan gewoon de 'vermoedelijke' kostprijs per maand.

Nergens vond ik de prijs per verbruikte eenheid gas of elektriciteit terug.

Zeer positief

Afspraak-opvolging en uitvoering verliep zoals steeds vlekkeloos

Heel positieve ervaring, altijd direct antwoord op alle vragen.

Snel en correct

Ieder jaar opnieuw word ik vriendelijk en snel geholpen om de beste keuzes te maken !

Jaarlijks worden onze contracten vergeleken op meest concurentiële gunstige.

De leveranciers worden in kolommen overzichtelijk vergeleken. Reeds jaren hadden we uw vertegenwoordiger Corthals en hopen dat zijn opvolger ook nu steeds dezelfde blijft. Dit straalt vertrouwen uit, en zo de klant zijn eisen kent. Bedankt voor uw diensten!

Perfecte dienstverlening - een aanrader

Ik maak al jaren gebruik van het Onafhankelijk Adviesplatform en heb jaarlijks contact met dezelfde contact persoon. Elk jaar herziet hij mij bestaande contracten en stappen wij over naar een andere energie leverancier om het grootste voordeel te behalen. Het is top!

Goed geholpen maar toch proberen verkopen

Hebben me goed geholpen maar als ik achteraf terug kijk/denk toch enkele zaken niet tevreden. Proberen verkopen van zonnepanelen.Altijd en overal hetzelfde liedje Het zijn de laatste.Nu is het korting. Eerst zeggen ze het is nu goed prijs want er is overstock... Ivm energie gewoon geholpen zonder meer toelichtingen. Is op goed geloof en gevoel dus hopelijk goedkoper. Ook niks verteld over afrekening hoeveel deze zou zijn en daar was mijn vraag eigenlijk over

Goeie tips gekregen

Goede info gekregen

Goed geïnformeerd over de verschillende energie leveranciers

top service

het kan niet beter

snel & goed

Ik ben ben erg tevreden - geen klachten!

duidelijke en efficiënte uitleg

bondige uitleg leidde ons tot beslissing om van energie-leverancier te veranderen.

top

zeer vriendelijk en goed advies. We hebben onze dochter (die net een huis aangekocht heeft) naar jullie doorverwezen voor opstart. Ook onze beste vrienden (Van Rillaer-Goovaerts uit Boortmeerbeek) hebben we naar jullie verwezen.

Deskundig, efficiënt en ter zake.

De reden voor aanraden plaatsing zonnepanelen werd duidelijk uitgelegd. Wel een opmerking: er blijken meerdere types omvormer beschikbaar en daarover werd niet geïnformeerd (ook niet naar gevraagd).

positief

vlot, communicatief maar soms duur

Was weer eens verast

Was al een tijdje bij de zelfde maatschappij en ook een jaar geleden was tijd om over te gaan met beter voorwaarden

Topservice!

Altijd duidelijke en correcte info.

steeds een vlotte samenwerking mogen ervaren

de makelaar zoekt telkens de voor mij beste deal van het moment.

correcte en snelle afhandeling

betrouwbare partner

Koralenhoeve 4 2160 Wommelgem

0032497162545 / 003233442357

Over Onafhankelijk Adviesplatform

Onze missie? Uw energiefactuur verlagen! Ons team gaat er altijd voluit voor, zodat ze u de beste service en tarieven kunnen aanbieden. Onafhankelijk Adviesplatform kent de energiemarkt als geen ander. Die kennis zetten we graag voor u in, zodat u een straf voordeel doet op uw facturen. Alle administratie wordt u uit handen genomen. Wij ondernemen de nodige stappen voor uw overstap, van A tot Z.