Perfect, top service en geweldig en goed geschoolde mensen die mee denken en weten wat ze dan.

Werkelijk waar, vrolijke zeer vakbekwame monteurs, altijd ff tijd voor een praatje en/of geintje...ga je weg naar een reparatie oid kom je voorlopig ook niet weer....... Een top garage.

Betrouwbaar

Hier nu al enkele jaren een zeer tevreden klant. Super service, verstand van zaken, altijd op zoek naar snelle, goede en voordelige oplossing.

goed bedrijf goede service

heb heel wat meegemaakt met de Peugeot, maar het kwam er op neer er moest een nieuwe motor in . gelukkig was ik hier aan het goed adres , ben hem wel een poosje kwijt geweest maar ! het bedrijf is het toch gelukt om de Peugeot weer helemaal voor elkaar te krijgen. en garantie er bij voor twee jaar .ben dik tevreden over dit bedrijf , zal het een ieder ook aanbevelen.

• Reden bezoek: Andere reden

Prettige snelle service!

Vlotte service, auto up and running binnen een mum van tijd!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Accu was kapot, binnen 10 minuten waren er twee hele aardige mannen om mij te helpen! Erg bedankt voor de nieuwe accu voor mijn roest bakkie! :)

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Fijne garage die met je meedenkt

Fijne garage die met je meedenkt

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Al jaren zeer goede ervaringen

Mijn ervaring is al vele jaren uitstekend!! Klantvriendelijk Deskundig Eerlijk Altijd behulpzaam Goede prijs kwaliteit verhouding

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste auto garage in Meppel. Al meerdere keren mijn redders in nood geweest. Denken met je mee, en altijd voor de beste prijs.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Betrouwbaar

Je word serieus genomen, meedenkend en vooral vriendelijk en betrouwbaar.!

Pietermastebroekweg 1 B

7942 JZ Mepper

0522 244225

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.