Factuur steeds hoger

Ik heb hier o.a. mijn aygo met lekkage laten kitten, helaas niet geholpen. De 2e keer (eigenlijk de 3e keer) zou onder de garantie vallen. Ik vraag altijd de prijs van te voren maar er wordt steeds achteraf op de factuur meer in rekening gebracht. Nu dus ook weer de kit, omdat het nu was gekit op een nieuwe plek (wat dan de vorige keer al had gemoeten?) en destijds zei hij het te hebben aangedrukt en een stuk opnieuw had gekit (dus dat is niet echt een nieuwe plek). Ik ga er vanuit als het niet goed gerepareerd is en nog onder de garantie valt, de prijs nog zo is zoals we hadden afgesproken voordat én nadat ik mijn auto had opgehaald. Helaas was dit niet de eerste keer, het geeft een vreemd gevoel bij de service als de factuur elke keer hoger wordt gemaakt. Ze hadden eigenlijk ook niet echt goed de lekkage onderzocht.

Heel fijn

Hele fijne garage. Prijs is goed. Contact is snel en makkelijk. De mannen zijn altijd vriendelijk en leggen goed uit wanneer er iets niet goed is wat het dan is en hoe op te lossen. Ik woon 45min rijden van hun af maar blijf bij hun terug komen.

• Reden bezoek: Andere reden

Goede prijs kwaliteitsverhouding en HEEEEL vriendelijke medewerkers en perfecte service.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geweldig bedrijf met geweldige en eerlijke mensen.

Een super goed bedrijf waar de mensen verstand hebben van wat ze doen echte vakmensen en goeie service, netjes coulant en eerlijk. Geen onnodige kosten berekenen voor dingen die niet nodig zijn daar hou ik van.

Geweldige service

Altijd meewerkend, meedenkd en behulpzaam. Vriendelijke medewerkers

Kundig en vriendelijk personeel

Beide auto's in onderhoud, altijd goede zorg voor de wagens. Ook voor een 'kleine' reparatie, even de tijd nemen. Super fijne auto gekocht, alles tip top in orde!

• Reden bezoek: Andere reden

Het raam aan de bestuurderskant ging niet meer dicht, dit is snel en vakkundig opgelost. Jammer dat mijn auto 2 werken later TL gereden werd... Bij een volgende auto ga ik zeker weer naar de Garage

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Duidelijk, vriendelijk, meedenken, staan altijd voor je klaar, geen gedoe, blij met deze garage!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Altijd vrolijk en vriendelijk personeel die nooit te veroerd zijn voor een kleine handeling

Geweldige service

Zeer klantvriendelijk. Medewerkers nemen alle tijd voor de klant.

TOP!!! GARAGE!!!

Ten alle tijden staat ze voor je klaar, Kom er al jaren en het is nog steeds goed voor elkaar. Ik ben er zeer tevreden.

Meedenkend en goede service

Het maken van een afspraak ging vlot. Toen bleek dat ik door een blessure de auto niet kon brengen hebben ze hem opgehaald en weer terug gebracht. M.b.t. het onderhoud meedenkend over wat wel/niet nodig is.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer klantvriendelijk en vakbekwaam personeel

Ik ben ontzettend goed geholpen. Vriendelijk personeel die verstand van zaken hebben. Zou dit garagebedrijf zeker aanraden. De 5 sterren zeker waargemaakt!

Top Garage!!

De reparatiekosten waren even schrikken maar keurig eerst een offerte gekregen en uitleg over de reparatie. Mijn auto heeft nog nooit zo "goed gelopen". Ik dacht dat het geluid erbij hoorde bij mijn Caddy maar dat is dus niet zo.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service en vakkundig.

Een aanrader zijn vriendelijk en zeker vakkundig. Top...

Betrouwbaar

Altijd vriendelijk. Komt zijn afspraken na. Geeft goed advies. Is betrouwbaar.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Slechte service, vergeten je APK afspraken, bellen niet terug

Had hier 4 auto's in service. Apk afspraak werd een keer vergeten, sta je daar om 8:00 s'ochtends. Als je een afspraak wil maken en men kan je niet goed verstaan, hangen ze gewoon op en bellen je niet terug. Je word vooral niet op de hoogte gehouden van de status van je voettuig. Als hun er die dag niet lukt om het klaar te krijg, dan wacht je maar een dag. Geen rekening houden met de klant, die misschien gewoon de volgende dag zijn auto nodig heeft. Slechte communicatie.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super vriendelijk en snel geholpen

Prima garage!

Onze auto's zijn er elke keer nu netjes en goed onderhouden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Warme ontvangst met professionele deskundigheid

Met een lach en een grap wordt je ontvangen en met een luisterend oor wordt er mee gedacht aan oplossingen. Fijne monteurs die de tijd voor je nemen en prima service leveren!

Altijd correct

Inmiddels meerdere reparaties laten uitvoeren door de specialisten van auto crew Meppel. De eigenaar Eric staat je altijd netjes te woord, denkt met je mee en komt met de juiste oplossingen. Als het een keertje tegen zit zorgen zei ervoor dat het dragelijk is. Mijn audi had een zeer ingrijpende reparatie nodig met hoge kosten. Alles was tot in de puntjes geregeld. Helaas bleek de auto een snotneus te hebben en kwam er af en toe een storing terug!! Volgens mij vonden de mannen van auto crew dat vervelender dan ik.. en ik was al niet happy :) Iedere keer weer werd ik keurig geholpen en de monteurs beschikken over voldoende kennis en vakkundigheid! Ik kom zeker weer terug, sterker nog... ik ga nooit meer naar een ander! Toppers!! Ga zo door en tot snel!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Deskundig, klantvriendelijk, adviserend en behulpzaam personeel

Zeer tevreden met deze garage.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Nooit klachten over de service

Altijd een faire behandeling tegen eerlijke prijzen en een goede service

Super fijne garage

Ben al jaren vaste klant bij de garage Meppel. Goed personeel en krijg altijd eerlijk en oprecht advies. En de service is top.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.