uitstekend

Ook uitstekend.

Prettig

Prettige ervaring,voor vragen was er tijd genoeg en snel antwoord

Duidelijk en gedetailleerd

Snelle reactie op email verkeer. Duidelijke omschrijving van werkzaamheden gedetailleerd eindverslag

Goed georganiseerd afgehandeld

Alles goed aangepakt. Alleen niet gereageerd op een opmerking.

Heel positief, gezien het feit dat we volledig en heel helder geïnformeerd werden

De wijze van communiceren en informeren heb ik als zeer prettig ervaren. De informatie was volledig en helder.

even hier bij bedankt

hier bij bedankt dat jullie alles hebben af gewerkt . het hebt wel erg lang geduurt maar is toch tot een goed einde af gelopen . hier bij bedankt voor jullie hulp

Zeer informatief bedrijf. Verloop van dossier duurt wel lang

Dit bedrijf heeft mij om informatie gevraagd in het kader van een overleden familie lid. Wat ze deden en wat ze vroegen was zeer informatief. Helaas had ik soms ook het gevoel van..... Heb ik iets gemist qua informatie? De tijd tussen afhandelen en nieuwe informatie nam echt tijd in beslag. Dat er veel gebeurt achter de schermen maar dat zie je pas na de nieuwe informatie. Ze hebben netjes werk geleverd

tijdlijn en informatie goed

gedurende het traject van afhsndeling , kreeg ik steeds tussentijds een update.

persoonlijk, vriendelijk

zakelijk maar prijzig

Ik had geen ervaring met erfenissen en wist dus niet hoelang de afhandeling ervan kon duren zonder testament. Dat viel tegen. Het duurde op een maand na 2 jaar. Ik kreeg eenmaal te horen toen ik het bedrijf belde voor informatie dat er per minuut berekend werd. Nu is de erfenis afgehandeld en bij de eindafrekening is mij duidelijk geworden dat dit geen loze woorden waren. Er is door Partiar een fiks bedrag berekend voor verleende diensten. Verder is het contact netjes en zakelijk geweest.

Een zeer goede ervaring!

Informatie gedurende de gehele afhandeling: duidelijk, vriendelijk en efficiënt!

Een hele goede ervaring.

Netjes afgehandeld, een goed overzicht van de situatie. En het meest waardevolle: een inzicht in de familie structuur.

duidelijk. Tijdpad is niet altijd goed te monitoren. Waar bijv. is het wachten op?

Wat verbaast is het volgende: er bleken veel erfgenamen te zijn. Bij de notaris vroeg ik wie de overige 20 erfgenamen waren. Tja dat mag ik niet zeggen vanwege de wet op de privacy. Oké, duidelijk. De lijst die de ontvingen met de verdeling van de erfenis over de erfgenamen geeft nu ineens wel een naam aan alle personen! Is er dan nu geen 'wet' die dat verbiedt?

Partiar werkt zeer zorgvuldig en de klant wordt op de hoogte gehouden van de stappen

Partiar werkt zeer zorgvuldig. Niet goed is in door de gerechtigde in te schatten hoelang de hele afhandeling gaat duren. Dit wordt slechts in algemene termen aangegeven. Het totale proces kostte 22 maanden.

Alles prima geregeld

Ik vond vanaf het begin zowel telefonisch als per mail alles heel duidelijk en werd goed op de hoogte gehouden

Duidelijke vriendelijke antwoorden op de door mij gestelde vragen

Heb het als heel fijn ervaren.het duurde wel wat lang uiteindelijk maar dat zat voornamelijk bij de notaris.Verder supervriendelijke en geduldige afhandeling

Duidelijk en netjes

Goed geïnformeerd en duidelijk en netjes geregeld

Correcte en adequate afhandeling

Zeer tevreden met de algehele gang van zaken. Duidelijke beschrijving van de diverse stappen in het proces en correcte en adequate afhandeling.

Ik ben heel tevreden over hoe alles bij Partiar afgewerkt is

Het heeft wel lang geduurd,maar dat is te begrijpen,het was allemaal nogal ingewikkeld. Maar als ik het zelf had moeten regelen,dan had ik er 10 jaar over gedaan. Nee, dat was me helemaal niet gelukt. Bij deze bedank ik iedereen die zich ervoor ingezet heeft,en voor de vriendelijke kontakten. M.V.gr. J.Schoemaket

Ik heb daar weinig ervaring mee

Het was mijn eerste keer

The estate was wound up in an efficient manner

It was a pleasure dealing with Elise Vergeer-Wisman who was the responsible person in winding up the estate. Progress reports were received on an ongoing basis and the preliminary and final liquidation and distribution accounts were neatly presented in an easy to read and understandable schedule.

• Would you recommend us? Yes

Begripvolle Susanne !

Altijd keurig te woord gestaan.

Professioneel, snel en duidelijk

Ik heb te maken met erg veel executeurs. Partiar blinkt uit in heldere communicatie en vlotte doorstroom van het hele proces van het afwikkelen van een nalatenschap.

Transparante afwikkeling maar…..

Geen of erg late terugkoppeling op vragen en e-mails.

Ruime Informatie

Bij de afwikkeling die 3 jaar duurde ,heb ik wel enige kanttekeningen. Bepaalde posten zijn wel erg hoog ,maar daar hebben jullie waarschijnlijk geen invloed op gehad . Ook denk ik dat de bewaarkosten hoger zijn door de duur van de opslag dat de inboedelwaard was.

Over Partiar

Partiar is er voor erfgenamen die hulp nodig hebben bij de afwikkeling van een nalatenschap, maar ook voor iedereen die alles vóór overlijden goed geregeld wil hebben. Levens worden steeds complexer en de behoefte om zaken zeker te stellen wordt steeds groter. We treden op als executeur, vereffenaar of als gemachtigde van de erfgenamen bij het afwikkelen van een nalatenschap. Naast het te gelde maken van bezittingen en afwikkeling van schulden, regelen we ook allerlei praktische zaken rondom de afwikkeling van de erfenis. Denk hierbij aan het verzorgen van de notariële stukken, maar ook de ontruiming en verkoop van de woning en de verdeling van de inboedel. Ook zijn alle belasting-, bank- en verzekeringszaken bij Partiar in goede handen. Alles uiteraard altijd in samenspraak met de erfgenamen. Het is immers altijd maatwerk. Erfgenamen beslissen zelf bij belangrijke keuzemomenten en kunnen, desgewenst, nauw betrokken worden bij de afwikkeling van de nalatenschap. Madame Curiestraat 24b | 2171 TW Sassenheim | 0252 - 231 685 | [email protected]