zeer professioneel

erg tevreden met de afwikkeling van een nalatenschap, snelle behandeling, betrauwbar en transparant, zeer professionele medewerkers

Nette vakkundige organisatie

Ben als erfgename zeer professioneel geholpen. Alles is duidelijk uitgelegd. Kon altijd terecht als ik vragen had. Regelmatig duidelijke overzichten gedurende het verloop van zaken.

kompetent,sehr profesioneel

Sehr zu empfehlen bei kompliziertem Nachlass.

Naar alle tevredenheid

Naar alle tevredenheid is alles af gehandeld, hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet Zeger Hartgers

Communicatie en het nakomen van afspraken niet optimaal.

Het eerste contact was plezierig en deskundig. Afspraken werden gemaakt waaronder een regelmatig overzicht van de uitgevoerde werkzaamheden. Dit is niet gebeurd. De communicatie tijdens het hele proces was niet optimaal. Weinig terugkoppeling op eigen initiatief over de voortgang. Uiteindelijk is de zaak goed en correct afgehandeld.

Pretig contact, Ontzorgt en voldoet aan alle verwachtingen.

De samenwerking met partiar heb ik als heel prettig ervaren, vanaf de kennismaking tm de afronding. Ze denken mee en ontzorgen, hebben veel kennis in huis, en altijd bereid uitleg te geven.

Zorgeloos

Fijne ervaring en op een nette en waardige manier het afhandelen van de erfenis en lopende zaken.

Goede ervaring. Duidelijke berichten. Afwikkeling van de erfenis duurde wel erg lang naar mijn mening. Maar is misschien wel heel normaal.

Redelijk tevreden

Ik vond het lang duren.alles was erg omslachtig helaas als men geen testament maakt maar na meer dan een jaar toch geregeld

Doen hun werk naar mijn tevredenheid, ronden de werkzaamheden netjes en correkt af. De enige opmerking die ik heb is dat de communicatie wel "iets" vaker mag, maar dat is puur persoonlijk. De communicatie die er was, was wel goed en volledig.

Zorgvuldig, communicatief en ook traag.

Zie boven

Afwikkeling is super verlopen.

inhoudelijke fouten in documenten

- de overledende was voor zijn overlijden gecremeerd aldus de kennisgeving, heel vreemd - in de lijst van de erfgenamen wordt een neef vermeld als mevrouw.

Kan beter

Mij ervaring is dat alles goed is verlopen maar de communicatie aar de .ensen die partiar ingehuurd hebben kan een stuk beter

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop Partiar de nalatenschap van mijn oom heeft afgewikkeld.

Goede communicatie, bereikbaarheid. Werkzaamheden en daaraan gekoppelde kosten goed inzichtelijk gemaakt. Steeds goed op de hoogte gehouden van de benodigde stappen in het hele proces en van de verwachte tijdsduur van de verschillende stappen. Gaf alles bij elkaar zeer zorgvuldige indruk.

Redelijk tot goed

Ik heb vaak moeten mailen of bellen over de stand van zaken. Ik vond de afwikkeling van de nalatenschap vrij lang duren. Als er vragen waren of de afwikkeling van de nalatenschap werden deze naar behoren beantwoord. Het contact met de behandelaar was prettig en goed.

Er werden te veel fouten gemaakt

In de 1e brief was de datum van cremeren eerder dan dat van overlijden. In een van de laatst brieven was mijn broer een persoon van het vrouwelijk geslacht geworden. Dit soort fouten hoort een bedrijf als U niet te maken. Door bv de brieven die uitgaan te laten controleren door een andere medewerker. Daarbij vonden we dat als we een keer belden , het was de eerste keer dat we met een bedrijf als jullie te maken hadden, we niet echt een antwoord kregen op de vraag, die we hadden omdat de persoon, die we dan het antwoord zou moeten weten er niet was, of niet op dat moment te bereiken was.

Duidelijk en goed

Het was een duidelijke uitleg de correspondentie. Werden goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Vandaar deze vier sterren.

Bijzondere ervaring

Door mijn neef Bastiaan du Pre kwam naar voren dat in de gemeente Winschoten een fout was begaan en dat jullie daarom niet konden zien dat ik familie ben van Frans du Pre. Daarnaast heb ik nooit geweten dat Frans du Pre leefde en het krijgen van een erfenis was dan ook een verrassing. Ik vond dat de afhandeling wel erg lang duurt maar dat zal wel gewoon zijn

Uitstekend uitgebreid geïnformeerd

Lang durende procedure

Correct afgehandeld.

Wat betreft de communicatie was het niet altijd duidelijk hoe te reageren. Bij de goedkeuring van het eindoverzicht was het b.v. niet mogelijk aan te geven of je wel of niet akkoord hiermee gaat. Door de mail te beantwoorden met een eigen reactie is de goedkeuring wel gegeven.

Ruim voldoende

In het begin vond ik het contact wat moeizaam. Maar later verliep het contact veel beter.

Zeer goed !

Zeer goed !

Netjes afgehandeld

Het ging prima .

Het was veel werk en we kregen altijd een uitleg als er iets nodig was te weten. Wij wonen in Canada B.C. Dank u ! Wim van Swieten

Over Partiar

Partiar is er voor erfgenamen die hulp nodig hebben bij de afwikkeling van een nalatenschap, maar ook voor iedereen die alles vóór overlijden goed geregeld wil hebben. Levens worden steeds complexer en de behoefte om zaken zeker te stellen wordt steeds groter. We treden op als executeur, vereffenaar of als gemachtigde van de erfgenamen bij het afwikkelen van een nalatenschap. Naast het te gelde maken van bezittingen en afwikkeling van schulden, regelen we ook allerlei praktische zaken rondom de afwikkeling van de erfenis. Denk hierbij aan het verzorgen van de notariële stukken, maar ook de ontruiming en verkoop van de woning en de verdeling van de inboedel. Ook zijn alle belasting-, bank- en verzekeringszaken bij Partiar in goede handen. Alles uiteraard altijd in samenspraak met de erfgenamen. Het is immers altijd maatwerk. Erfgenamen beslissen zelf bij belangrijke keuzemomenten en kunnen, desgewenst, nauw betrokken worden bij de afwikkeling van de nalatenschap. Madame Curiestraat 24b | 2171 TW Sassenheim | 0252 - 231 685 | [email protected]