Gehoord voelen en serieus genomen.

Gehoord voelen en behandeld worden als persoon (en niet als dossier of nummer). Vasthoudend. Benaderbaar. Persoonlijk en informeel.

Heel goed geholpen

Vanaf het begin tot het einde goed geholpen. Goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken en de afwikkeling. Ook tussendoor gebeld om te vragen hoe het met ons gaat.

Prima in orde

Fijne samenwerking.

zorgvuldig

zorgvuldig en accuraat

heldere communicatie!

Alles netjes afgehandeld!

Hulp van Flyct is goed en zeer prettig verlopen

Ik ben benaderd door Flyct, met de vraag of ik hulp wilde na mijn ongeval in het verkeer, had zoiets nog nooit meegemaakt. Ik heb die met beide handen aangenomen, en ben er zeer tevreden over.

Ik ben goed geholpen Een tevreden klant

Zeer ondersteunend,oprecht,transparant,eerlijk.

Werd goed op de hoogte gehouden,kwamen afspraken altijd na,begripvol. THNX Flyct!!!

Prima resultaat

Vanaf het begin in het contact is er aangeven dat het definitief sluiten van de zaak wel wat lang zou kunnen duren omdat de evt. vervolg schade pas na langere tijd vast te stellen is. Dit is ook uitgekomen met een voor mij goed resultaat. Ik wil hierin dhr. Doetjes noemen als degene die mij hierin heeft bijgestaan. Bedankt nogmaals.

Deskundig en persoonlijk.

Constructief meegedacht en maximaal ingezet voor het best mogelijke resultaat!

Flyct heeft mij volledig ontzorgt in het afwikkelen van mijn letselschade

Mijn contactpersoon bij Flyct heeft mij na het ongeval wat ik heb gehad alle werkzaamheden bij het afwikkelen van de schade uit handen genomen en daarbij alle posten meegenomen waar ik zeer zeker zelf niet aan gedacht zou hebben. Er was ook zeer regelmatig goed telefonisch contact en belangstelling voor mijn herstel.

Super prettig

Meteen nadat ik contact op nam werden de processen in gang gezet. Flyct bleef aanhouden om te winnen binnen de lastige casuïstiek rondom het ongeluk van mijn moeder. Wij zelf gaven al op maar door het doorzettingsvermogen van flyct hebben wij toch een passende schadevergoeding mogen ontvangen. Ook het contact was fijn en snel.

Enorm veel steun en hulp.

Naast alle rompslomp na een aanrijding heel veel hulp ontvangen bij lichamelijk letsel.

Gewoon heel duidelijk en helder

Goede en duidelijke communicatie. Zowel per telefoon als per mail. Heel persoonlijk. Men weet wie je bent en je hebt het gevoel dat ze je ook echt wilt helpen.

We hadden een relatief kleine schade, maar zeker niet minder goed opgelost. Uitstekend zelfs

Warme en persoonlijke benadering. Goeie ondersteuning

Goeie ondersteuning en persoonlijke benadering. Ervaren

Een bedrijf met lef!

Een heel behulpzame Mevrouw die wel weet wie er fout zit en wie niet. Heel vriendelijk en geintreseert in wat je heb meegemaakt in deze pijnlijke situatie. Een ongeluk maak je nog kwetsbaarder op de fiets en ik voel mij nog niet helemaal veilig in het verkeer. Veel dank en raad FLYCT voor de mede mens aan. Nogmaals veel dank voor de steun!

Uiters tevreden

De gehele afhandeling van mijn letselschade heb ik als zeer prettig ervaren, ik ben daarom uiters tevreden.

Goede begeleiding en afhandeling van schade

Flyct is een bedrijf dat je persoonlijk behandeld en zorgen uit handen neemt. Schade en afhandeling zeer zorgvuldig gedaan!

Goede begeleiding

De schade afwikkeling is redelijk verlopen. Maar er is teveel gewisseld van behandelaar waardoor ik opnieuw mijn gegevens moest doorgeven die ik al uitvoerig met rekeningen en reisbescheide had doorgegeven. Deze vond ik niet terug op de eind afrekening en moest ik opnieuw actie ondernemen.

Super vriendelijk en snel geholpen

We zijn heel vriendelijk, snel en netjes geholpen!!

Super goed geholpen

Zeer tevreden! Ben heel erg goed geholpen!

altijd zeer correct geholpen zeker door mw Marieke de Nie

ik kan niet anders zeggen dat ik altijd zeer goed ben geholpen door Flyct maar zeker door mr Marieke de Nie . altijd goede uitleg over wat wel of niet haalbaar was en altijd zoekend naar mogelijkheden . zei heeft voor mij mijn zaak zeker buitengewoon goed afgehandeld . en ik raad dit bedrijf zeker aan . Henk Geerts

Fijn contact en schadeafhandeling

Flyct nam zeer snel contact op, luisterde naar mijn verhaal en heeft alles gedaan om tot een goede afhandeling te komen van mijn zaak. Ze hielden me regelmatig op de hoogte met status updates. Ik zou Flyct absoluut aanraden

Ik heb altijd het heft in handen gehad en de medewerker was cooperatief met goed resultaat

Over Flyct Letselschade

Flyct claimt schade Een positieve ervaring na een ongeluk Wanneer u slachtoffer bent van een ongeval en hierdoor letselschade oploopt, dan heeft u recht op een schadevergoeding. De aansprakelijke partij moet deze schadevergoeding betalen. Flyct zorgt ervoor dat u de schadevergoeding krijgt waar u recht op heeft. Maar we doen bij Flyct meer dan alleen letselschades. Zo verhalen wij ook niet verzekerde autoschades, schades in het buitenland, werkgeversvorderingen, vorderingen voor bedrijven. Met ruim 90 medewerkers maken we ons sterk voor rechtvaardigheid en een optimale schadevergoeding. We gaan daarbij proactief en ambitieus te werk en houden van doorpakken."