Goede begeleiding

Goede begeleiding.

Ze helpen en denken met je mee, super gewoon.

Als je een poos bent uitgeschakeld, denken ze alvast vooruit. Wie doet de dingen die jij niet kunt (boodschappen, huishouden, evt. Lichamelijke verzorging). Ik vond dat ze geweldig goed werk deden. Een super goede organisatie.

Meer dan tevredenstellend

Bij alles gaf flyct mij een stuk toegevoegde waarde bij de onderhandelingen die ik in dit voor mij niemandsland nooit zelf had kunnen doen.

Goed geholpen door vriendelijke medewerkers wat resulteerde in een goed resultaat.

Het heeft wel lang geduurd (mede door Corona) maar uiteindelijk ben ik tevreden met het behaalde resultaat. Flyct medewerkers bedankt.

Uit stekend

Goed geholpen ,boven verwachting

Snel en adequaat gehandeld

Flyct werd ingeschakeld door Unive en heeft met extra externe hulp goed gehandeld. Communicatie was goed en er was veel begrip van de medewerker.

Uitstekende service en perfecte communicatie

Flyct is een erg professionele bedrijf met veel aandacht voor hun klanten. 10/10

Het ging allemaal niet snel, maar we hadden de tijd dus geen probleem. Uiteindelijk blij met de uitkomst

eerlijk, betrouwbaar

eerlijke hulp

Gehoord voelen en serieus genomen.

Gehoord voelen en behandeld worden als persoon (en niet als dossier of nummer). Vasthoudend. Benaderbaar. Persoonlijk en informeel.

Heel goed geholpen

Vanaf het begin tot het einde goed geholpen. Goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken en de afwikkeling. Ook tussendoor gebeld om te vragen hoe het met ons gaat.

Prima in orde

Fijne samenwerking.

zorgvuldig

zorgvuldig en accuraat

heldere communicatie!

Alles netjes afgehandeld!

Hulp van Flyct is goed en zeer prettig verlopen

Ik ben benaderd door Flyct, met de vraag of ik hulp wilde na mijn ongeval in het verkeer, had zoiets nog nooit meegemaakt. Ik heb die met beide handen aangenomen, en ben er zeer tevreden over.

Ik ben goed geholpen Een tevreden klant

Zeer ondersteunend,oprecht,transparant,eerlijk.

Werd goed op de hoogte gehouden,kwamen afspraken altijd na,begripvol. THNX Flyct!!!

Prima resultaat

Vanaf het begin in het contact is er aangeven dat het definitief sluiten van de zaak wel wat lang zou kunnen duren omdat de evt. vervolg schade pas na langere tijd vast te stellen is. Dit is ook uitgekomen met een voor mij goed resultaat. Ik wil hierin dhr. Doetjes noemen als degene die mij hierin heeft bijgestaan. Bedankt nogmaals.

Deskundig en persoonlijk.

Constructief meegedacht en maximaal ingezet voor het best mogelijke resultaat!

Flyct heeft mij volledig ontzorgt in het afwikkelen van mijn letselschade

Mijn contactpersoon bij Flyct heeft mij na het ongeval wat ik heb gehad alle werkzaamheden bij het afwikkelen van de schade uit handen genomen en daarbij alle posten meegenomen waar ik zeer zeker zelf niet aan gedacht zou hebben. Er was ook zeer regelmatig goed telefonisch contact en belangstelling voor mijn herstel.

Super prettig

Meteen nadat ik contact op nam werden de processen in gang gezet. Flyct bleef aanhouden om te winnen binnen de lastige casuïstiek rondom het ongeluk van mijn moeder. Wij zelf gaven al op maar door het doorzettingsvermogen van flyct hebben wij toch een passende schadevergoeding mogen ontvangen. Ook het contact was fijn en snel.

Enorm veel steun en hulp.

Naast alle rompslomp na een aanrijding heel veel hulp ontvangen bij lichamelijk letsel.

Gewoon heel duidelijk en helder

Goede en duidelijke communicatie. Zowel per telefoon als per mail. Heel persoonlijk. Men weet wie je bent en je hebt het gevoel dat ze je ook echt wilt helpen.

Uitstekende service

We hadden een relatief kleine schade, maar zeker niet minder goed opgelost. Uitstekend zelfs

Warme en persoonlijke benadering. Goeie ondersteuning

Goeie ondersteuning en persoonlijke benadering. Ervaren

Over Flyct BV

Flyct claimt met lef! "Wij zijn Flyct. Flyct behartigt op onconventionele wijze de belangen van letselschadeslachtoffers. Wij claimen schades met lef! Dit betekent dat wij overal en voor iedereen de juiste schadevergoeding realiseren. Maar we doen bij Flyct meer dan alleen letselschades. Zo verhalen wij ook niet verzekerde autoschades, schades in het Buitenland, Werkgeversvorderingen, vorderingen voor bedrijven. Met ruim 90 medewerkers maken we ons sterk voor rechtvaardigheid en een optimale schadevergoeding. We gaan daarbij proactief en ambitieus te werk en houden van doorpakken."