Lang wachten wordt beloond

Ondanks dat het hele traject bijna 4 jaar heeft geduurd is de uitkomst naar tevredenheid. Ik wil via deze weg dan ook iedereen hartelijk danken voor de inzet.

de beste

Hebben alles perfect gedaan, zelfs probleempjes die eigenlijk niet door Flyct moesten gebeuren hebben zij heel goed afgehandeld. Ik raad iedereen Flyct aan.

Zeer positieve ervaring met deze persoonlijke aanpak.

Na een ongeluk werd mij Flyct als belangenbehartiger geadviseerd. Mijn ervaring is zeer positief. Er was een persoonlijke en duidelijke communicatie via mail of telefonisch gedurende het gehele traject. Fijn overleg was mogelijk en ook voelde het laagdrempelig vragen te stellen. Al met al voelde het, tijdens de nasleep van een nare situatie, alsof iemand echt wilde helpen alles goed af te wikkelen.

Goed en professioneel geholpen

Super goed geholpen door proffecionele medewerkers met een luisteren oor.

Mijn dank is heeeel groot dankzij jullie hulp en luisterend oor!!!!

uitstekend

Het contact was heel menselijk en fijn. Vragen stellen werd heel duidelijk beantwoord,resultaat geweldig! Nooit ervan uitgegaan dat mijn zoon na een ernstig ongeluk recht zou hebben op een claim maar Flyct heeft het opgepakt en daardoor hoeft hij met zijn beperkingen nu zich geen zorgen te maken over zijn toekomst en wij ook niet over hem geeft heel veel rust fantastisch gedaan.

Ik zeer goed geholpen

Mijn ervaringen is zeer goed ik zou jullie aanbevelen aan bij andere mensen

Hulpvaardig met goed resultaat

Flyct heeft mij goed geholpen met mijn letselschade naar aanleiding van een ongeval. Steeds hulpvaardig, goede contacten leggend, met uiteindelijk een goed resultaat. Dank.

Flyct adviseurs zorgen voor een uitstekende belangen behartiging

Ik had zowel schade aan een voertuig (scooter) en letselschade. Door het werk van de adviseurs heb ik voor beide schades een prima compensatie ontvangen. Vanuit een klantgerichte benaderingswijze, een realistisch perspectief en door de vasthoudendheid van de adviseurs is het resultaat aansprekend te noemen.

Van het begin tot het eind zorgvuldig begeleid met een positief resultaat!

Ik had al genoeg zorgen om te herstellen van de aanrijding. Flyct zorgde voor een goede belangenbehartiging met een positief resultaat.

Toppers

Zeer vakbekwame juristen met veel empathie voor de cliënt.

Uitstekend geholpen.

Ik ben meer dan uitstekend geholpen. Ik had geen idee wat ik kon verwachten van een letselschadebureau. Van begin af aan heb ik goede contacten gehad. Alles werd prima voor me geregeld. Dank je wel.

Schandalig geholpen

Letselschade opgelopen door tegen partij, uiteindelijk na 4 jaar en 5 behandelaars amper resultaat, soms hoorden we een half jaar niets, nu proberen we ons dossier op te vragen, duurt ook al een maand, zonder gehoor. Na een maand uiteindelijk, na een aantal telefoontjes en een boze mail het dossier ontvangen.

Prettig en duidelijk

Letselschade verhalen is een langslepend proces. Bas du Mez heeft op sympathieke manier me daardoor heen geloodst zodat ik nu het gevoel heb, dat het de moeite waard is geweest

Onverwacht goed resultaat

Mijn zaak begon na een ongeluk in januari 2019 en is na 2,5 jaar ondanks de problemen die ik nog steeds ervaar tot een voor mij onverwacht goed einde gekomen. Dit resultaat is alleen te danken aan de grote inzet van mevrouw mr. M. de Jong van Flyct. Begin 2020 had ik de hoop al opgegeven dat de procedure ook maar iets zou opleveren, echter half april 2020 kreeg ik een mail van mr. de Jong dat zij de zaak had overgenomen van haar collega die vertrokken was bij Flyct. Vanaf dat moment kwam er schot in de zaak. Ondanks het getouwtrek tussen de partijen die de verantwoordelijkheid naar elkaar afschoven heeft mr. de Jong een mooi resultaat voor mij behaald en daar ben ik na 2,5 jaar heel erg blij mee. Tussentijds hield ze me met grote regelmaat van de gebeurtenissen op de hoogte en dat is samen met haar betrokkenheid iets dat ik heel erg waardeer.

Super geholpen en netjes afgehandeld

Na mijn ongeluk heb ik flyct ingeschakeld om namens mij de schade af te handelen bij de tegenpartij. Zo kon ik mij volledig focussen op herstel. Het contact liep telefonisch en was altijd betrokken en duidelijk, ook de tips om herstel te bevorderen waren heel fijn.

Goeie organisatie

Denken goed mee en bieden maatwerk. Heel tevreden mee.

Betrouwbare partij die jouw belangen goed behartigen.

Vanaf het begin goed contact met de advocaat. Door Covid veelal telefonisch of via beeldbellen. Dealen met alles waar de tegenpartij mee aankomt of vraagt en hier waren we na 2.5 jaar tot een schikking gekomen. Was mezelf nooit gelukt, ik had t allang opgegeven. Heel blij dat ik Flyct als partij voor me had staan.

Zakelijk, correct en prettig!

Zie boven

We zijn enorm geholpen met alles. We hebben gekregen waar we recht op hadden en dit hadden we zelf nooit kunnen doen of bedenken. Het heeft een enorme last van ons afgenomen op het moment dat we dat niet hadden gekund.

Zeer goed geholpen.

Goed de zaak voorbereid. Weten waar ze over praten. Goed en eerlijk met cijfers en feiten komen. Met geduld naar een eindpunt werken.

Kennis van zaken en erg klantvriendelijk

Mijn ervaring met Flyct is zeer positief. De afhandeling van de schade heeft een hele tijd geduurd doordat de tegenpartij traineerde. De gehele periode werd ik goed op de hoogte gehouden door Flyct en was de communicatie zeer goed en deskundig. Periodiek hielden zij mij pro actief op de hoogte met uiteindelijk een positieve uitslag voor mij.

goed geholpen

Geen

Geweldig !

Koen is een Topper ! Professioneel heeft hij alles uit de kast gehaald om mijn belangen te behartigen .. Men is bin hem in goede handen ! Chapeau Koen !

In één woord: uitstekend

Gedurende de gehele periode werd ik constant op de hoogte gehouden als er iets wijzigde en mevr. Rietveld kwam ook zelf met suggesties.

Over Flyct Letselschade

Flyct claimt schade Een positieve ervaring na een ongeluk Wanneer u slachtoffer bent van een ongeval en hierdoor letselschade oploopt, dan heeft u recht op een schadevergoeding. De aansprakelijke partij moet deze schadevergoeding betalen. Flyct zorgt ervoor dat u de schadevergoeding krijgt waar u recht op heeft. Maar we doen bij Flyct meer dan alleen letselschades. Zo verhalen wij ook niet verzekerde autoschades, schades in het buitenland, werkgeversvorderingen, vorderingen voor bedrijven. Met ruim 90 medewerkers maken we ons sterk voor rechtvaardigheid en een optimale schadevergoeding. We gaan daarbij proactief en ambitieus te werk en houden van doorpakken."