Met een gerust hart stap ik de deur uit

De Nachtegaal kwam als geroepen. Met ons drukke gezin van 3 kids (3,5 jaar, 1,5 jaar en 4 maanden) is de oppasservice precies wat wij nodig hebben. De meiden zijn ervaren, flexibel en de kids zijn dol op ze. Elke woensdag is het een feestje thuis. Er wordt buiten gespeeld, geknutseld, gepuzzeld en lekker gegeten.

• Accommodatie N.v.t.

Baby sitter

Very professional and efficient Thank you.

• Accommodatie

Volledig vertrouwd en verantwoord

De eerste keer dat ik een avond had afgesproken was ik gespannen. Komt het wel goed met mijn dochter en is er wel een klik. Weet ze wel wat ze moet doen en hoe ze moet reageren. Ik had hele lijstjes gemaakt. Toen ik Sarah ontmoette was ik direct gerustgesteld. Ze is vriendelijk, stelde mn dochter op haar gemak, kon goed luisteren en nam de zorg rustig maar vol vertrouwen over. Die avond heb ik zo heerlijk kunnen ontspannen. Ze appte me over de verloop van de avond en zou het absoluut aanbevelen om zo te kunnen genieten van een heerlijk avondje!

• Accommodatie