Ben zeer tevreden over de service zowel het telefonisch contact als gedane werkzaamheden.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Suuuuuuupppppeeeeeerrrrr!!!!

Maandag kwam ik een leuke Meecedes tegen en zaterdag heb ik 'm in bezit. Snelle en goede service. Hele vriendelijke mensen die je volledig bijstaan met de afronding van het proces. Zeeeer tevreden over hun!!!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Uitstekende service zoals altijd!

Bandenwissel, maar toch ook even als service de koelvloeistof checken omdat de auto een signaal gaf.

De beste monteur van Nederland, Chris Steller

Goede communicatie

Ik ben bijzonder tevreden met de reparatie bij Autocrew. Goed personeel (Sandra) die je op de hoogte houdt van de voortgang van de werkzaamheden

Heb mijn winterbanden gebracht ,

Goedemorgen , Omdat Terlouw /garage ging sluiten daar was ik al 12 jaar met mij Fiat en omdat ik met Gertjan een goede band heb ,dat is een goede monteur ben ik daar heen gegaan . Tot ziens grtjes ineke

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Prima georganiseerd

Goede service en terug coppelling

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben hier al jaren klant. Erg tevreden. Goed advies en goede afspraken, ook bij reparaties. Enige is, als ik een offerte vraag voor langere termijn, wil ik die ook wel eens ontvangen

Prettig

Misschien niet de goedkoopste, maar wel perfecte service.

Top garage!

Ik kom vanuit amsterdam omdat het zo goed bevalt!

snelle service vakkundige afwerking

auto opgehaald en weer keurig afgeleverd

Deskundig en netjes

Auto wordt altijd prima afgeleverd. Al heb ik soms mijn twijfels over de kosten. Die zijn aan de hoge kant. Ik snap dat ze iets willen verdienen maar ga dan niet tot het uiterste. De reparaties zijn altijd perfect uitgevoerd , net als de ontvangst , uitermate vriendelijk en prettig. Ik zal ook zeker weer terugkomen als klant.

Kundig en klantvriendelijk

Er word goed naar je geluisterd wat het probleem is De oplossing, werkzaamheden en kosten worden vooraf met je besproken!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

zonder problemen en verdere gedoe reparatie uitgevoerd

na net een auto te hebben aangeschaft een klein probleempje met een strip. Na contact konden wij langskomen, reparatie uitgevoerd tussentijds een autootje meegekregen en vervolgens is alles netje opgelost,

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Actieve opstelling en goede benadering van de klsnt

Gemaakte afspraken worden netjes nagekomen en de service is prima. Sandra verdient een dikke pluim

• Reden bezoek: Andere reden

Bereikbaar, afspraak op korte termijn, service gericht, prijs vriendelijk, klantvriendelijk

Complete andere wereld ( in de positieve zin) dan de ervaringen met Volvo en Mercedes Benz dealers. Gezien en ervaren vanuit een jarenlange gebruik van auto's van diversen merken. Ligt iets buiten de randstand maar is het meer dan de moeite waard om je voertuig aldaar te laten onderhouden.

geweldig

mijn ervaring is zeer goed.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Komt er al jaren en bevalt prima

Ondanks dat ze misschien niet de goedkoopste zijn, is de service naar ons toe perfect. Het is altijd weer gezellig om er te komen ook als we geen reparaties hebben. Zomaar even iets voor bij de koffie langsbrengen is altijd gezellig.

Zeer klantvriendelijk

Ik kom hier al jaren met diverse auto's. Altijd wordt ik vriendelijk bejegend en goed geholpen, waarbij ook meegedacht wordt en ook oplossingen out of the box worden uitgevoerd.

Uitstekende service, fijne samenwerking

Uitstekende service, fijne samenwerking

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Wordt altijd netjes geholpen!

Al jaren vaste klant!

Goed geregeld

Prettig te woord gestaan. Keuring en reparatie’s keurig in overleg uitgevoerd.

Top service!

Vandaag, voor een auto die ik pas 6 weken in bezit heb, een afspraak om transmissie-olie te laten vervangen en naar 'een bonked geluid links-voor bij rijden over drempels/klinkers/putdeks'. Vrij snel werd duidelijk dat de draagarmrubbers oud geworden waren. Probleem gelokaliseerd en makkelijk te verhelpen zou je denken. Maar de ervaren en deskundige monteur wilde niet te snel conclusies trekken en heeft na een tweede proefrit met scherpe blik en gehoor vastgesteld dat er naast de rubbers ook nog een meer accuut probleem was dat voor de veiligheid direct opgelost moest worden en ook opgelost is. De rekening handelen ze direct af met Vaartland - 1 deur verder - waar de auto gekocht is. Dat de afspraak wat langer duurde had ik alle begrip voor uiteraard

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Het Vaartland 7 A

2821 LH Stolwijk

0182 – 342601

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.