Hartelijk dank

Hartelijk dank voor jullie hulp, mijn vrouw en ik zijn erg bij met de stoelen.

Goed geholpen en komen afspraken na

Goed gehollpen en komen afspraken na. Stoel is zoals we verwacht hadden, mooi leder en mooi afgewerkt.

Geweldige service!

Hele prettige ervaring, zo eentje waar de klant werkelijk koning(in) is. Said denkt met je mee en stelde zelfs voor een leenstoel te komen brengen, daar door Corona de levertijd wat langer werd. Ook zeer netjes en vriendelijk! Aanrader!

Zeer tevreden.

Prima service . Goed advies en keurig te woord gestaan. Zeer tevreden!

netjes en mooie stoel

Netjes geholpen. kopen weer hier als we een stoel of bank nodig hebben.

Uitstekend geholpen en goede service. De stoel is naar wens en is ook mooi afgewerkt.

Fijne Bank

Afgelopen weekend onze nieuwe bank gehad. We hebben de Joris in een hoekopstelling gekocht met 1 relax gedelete. Mijn man zit daar het liefst op nu. Fijne bank en mooie stof gekozen. De verkoper heeft ons staaltje meegegeven naar huis en zo konden we thuis de juiste stof uitkiezen. bezorging ging goed. Netjes afgeleverd. enige punt is dat het wel langer duurde dan de 8 weken,uiteindelijk 10 weken geduurd.

Fijne Stoel

Goed geholpen en vriednlijk. Stoel is mooi afgewerkt en voelt echt luxe aan. Dank jullie wel.

Tevreden

Wij hebben de bank Joris gekocht als hoekbank en als losse stoel. Erg moo geworden nu in de woonkamer. Verkopers waren netjes en beleefd. Bij levering hebben ze het netjes gedaan. Enige punt is dat showroom klein is waardoor niet alles te zien was en we onze verbeelding moesten gebruiken. bank stond er in een tweepersoons bank en wij wilden een hoekbank hebben.

Fijn geholpen

Erg fijn geholpen door de verkoper aan huis. Hij nam alle tijd om de stoel goed op te meten en heeft meegeholpen een juiste keuze te maken in stof. Bezorgers ook virendlijke en pakten de stoel uit alsof het een cadeau was. erg leuk gedaan.

Duurde welLang maar goed

De beloofde 8 weken zijn 10 weken geworden. Maar bij bezorging was het goed geregeld. Verkoper was ook vriendelijk. De bank zit goed en staat ook goed bij ons thuis.

Eerlijke verkopers

De verkoper was eerlijk en hielp ons de goede keuze te maken. dacht vooral na wat goed bij ons interieur paste maar ook wat we minimaal nodig hadden, bijvoorbeeld de dure accu was niet nodig omdat de stoel naast de stopcontact kwam te staan. de keuze in leder was erg groot. Bezorgers waren vriendlijk en legden uit hoe de stoel werkte. Ze lieten ook een leder reinigingset gratis voor ons achter. Alleen volgende keer graag de datum van levering eerder laten weten, we waren die week nog druk met verbouwing bezig.

Vriendelijk geholpen

De heren van kronenburg waren vriednlijke toen we in de showroom waren. Mijn man kreeg tijdelijk een sta-op stoel te leen tot de nieuwe er was. De bezorging was goed, ze pakten de stoel uit voor alsof het een cadeau was. ze lieten geen rommel achter en hielpen ook mee de andere meubels schuiven. En de betaling konden we gewoon overmaken. een aanrader.

De stoel

Ik ben zeer vriendelijk geholpen door de verkoper . Service staat erg hoog bij Kronenburg. Net als iedere stoel die ze verkopen. Er was zeer veel keus. Er werd zelfs aangeboden om 1 week proef te zitten maar dat was niet noodzakelijk voor ons. We hebben een zeer mooie stoel uitgekozen. Deze stoel zit echt waar godelijk zowel voor mijn vrouw als ik. Toen we besteld hadden werd de stoel zelfs in deze vreselijke Corona tijd tip top op tijd geleverd door zeer vakbekwaam personeel. Volgende maand gaan we weer een stoel kopen want nu zit ik 16 uur per dag op deze stoel. Ik ben er niet vanaf te slaan. Ik gun mijn vrouw ook zo n stoel. Nog beter ik gun iedereen zo n stoel. Kronenburg ga zo door. Tot snel maar weer. Zet de koffie alvast klaar.

Hartelijk dank!

Mooie en kwalitatief goede meubels, persoonlijke en fijne service!

Vriendelijk geholpen door de eigenaar Saïd. In de showroom hadden we al snel ons oog laten vallen op een kuipstoeltje (Boukje). Na een duidelijke en fijne uitleg en het hebben gezien van de stalen alles uiteindelijk even laten bezinken. Het is voor ons toch een grote uitgave die we niet dagelijks doen. Uiteindelijk een afspraak gemaakt om bij ons thuis langs te komen zodat we nog eens konden ‘proefzitten’ en zien hoe de stoel in ons eigen interieur zou staan. Dit heeft voor ons de doorslag gegeven. Ook erg blij met de stof en het onderstel die we uiteindelijk hebben gekozen. Staat erg mooi in ons interieur en hebben er al aardig wat positive reacties op gehad!! Nogmaals dank voor het advies (en geduld!). Wij zijn meer dan tevreden.

Hartelijk dank Jaro! de stoel is wel erg mooi geworden.

Super geholpen

Relax stoel voor mijn vrouw gekocht. Netjes geholpen, waren eerlijk en open over de prijs en dachten ook mee welke kleur het beste bij het interieur.

Hartelijk dank!