Fijn programma

Zeer goed.

Nu bijna 5 weken bezig met Nederland slank. Heel blij met mijn reseltaten.

Voelde me na 2 weken al veel beter ! Geen druk meer op de borst , geen buikpijn , geen eten dat “omhoog “ kwam . Ik ging me fitter voelen

Ik ben nu ongeveer 4 weken bezig, ik kan je zeggen dat ik me veel beter, gezonder voel en ook nog is lekker afval. Ong 1-2 kg per week en dat zonder sporten soms wel 2.5 kg. Ik eet lekkere dingen en merk dat mijn huidproblemen / pcos er beter van word! Win win!

Hartstikke goed Melissa, En ik weet ook met hoeveel voorbehoud je hieraan bent begonnen, omdat je al van alles had gedaan........ Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Heel erg goed, vakmensen

Elke keer weer leerzame contactmomenten gehad. Zijn mensen met kennis en weten bijna overal een antwoord op. Het enige verbeterpuntje vind ik dat ze meer bij Ekoplaza moeten winkelen want daar is meer te verkrijgen dan ze nu weten... Het inbellen ging ook moeizaam soms, hier zou verbetering fijn zijn.

Hallo Yvonne, Ik begrijp waarom je het zegt. Maar ja, jullie van Ekoplaza hebben wel veel winkels maar niet overal :) Vond je Zoom lastig? of was het omdat je in een groep zat qua begeleiding??

Zeer professioneel en zeer goede begeleiding

Zeer professioneel, goede begeleiding en tips . Ben zeer blij dat ik me aangemeld heb. Ben afgevallen wat met meer zekerheid geeft, meer zelfvertrouwen.

Goede ondersteuning en een goed resultaat.

74 jaar oud dacht ik: als ik wil moet ik nu afvallen, dan is het de moeite nog waard. Ik wil nog lang in goede gezondheid mee. Nu 20 kilo lichter en vooral meer energie. Een week na de start was ik bij de huisarts om mijn bloeddrukpillen te verminderen! Wat een snel en positief resultaat. De eet adviezen waren duidelijk en goed te doen, ik heb mij er wel goed aan gehouden. Het feit dat iedere week mijn gewicht verminderde stimuleerde natuurlijk enorm. En de ondersteuning deed de rest. Ik ben blij dat ik de stap naar Nederland Slank heb gezet en raad het iedereen aan.

Dit werkt voor iedereen.

Lipoedeem is te behandelen en ik ben daar het levende bewijs van! Mijn lichaam functioneerde niet naar behoren. Artsen en specialisten hebben mij verteld dat de aandoening waar ik mee te kampen had niet te "genezen" was, nl lipoedeem. Dames die er mee te maken hebben, niets is minder waar.. Op 25 maart ben ik begonnen met het Metabolic Balance programma via Nederland Slank en nu, nog geen 5 maanden later ben ik 10 kilo vet afgevallen en 45 cm in omvang. Niet op 1 plek, geen ingevallen gezicht... overal waar een overschot was gaat geleidelijk weg zonder dat je er losse huid aan overhoud. Ik raad het iedereen aan.

uitstekende begeleiding en goede resultaten behaald

Ik ben het gaan doen vanwege mijn reuma pijn. En die is afgenomen naar 15% en niet meer de hele dag, elke dag. Het afvallen is de beste bijwerking ever. Ik raad het dan ook iedereen aan.

Superbedankt Wendy!

Zeer goede ervaring

Fijne begeleid en goede adviezen

Super, dankjewel Jose!

Dit persoonlijke voedingsplan is een investering voor het leven

Mijn persoonlijke voedingsplan van Nederland Slank is voor mij zeer waardevol geweest voor het verbeteren van mijn algemene welbevinden. Overtollige kilo's verdwenen snel en zo ook mijn overgangsklachten. Ik slaap weer lekker waardoor ik niet meer, als gevolg van vermoeidheid, in de koolhydratenval terecht kom. Het is een investering voor het leven omdat het nog steeds (ruim 3 jaar later) mijn leidraad is in hoe en wat ik eet. Het plan is heel eenvoudig, geef jezelf wel de tijd voor de omschakeling naar de voor jou nieuwe en genezende manier van eten. Zowel je lichaam als je hoofd moeten zich aanpassen en dat kost tijd. De regels worden je nieuwe gewoontes en je leert ook hoe je kunt sjoemelen. Het duurt gemiddeld drie maanden voordat het echt je nieuwe gewoontes zijn, neem die tijd ook! Daarna kun je tijdens vakanties en feestdagen de teugels best wel eens iets laten vieren om daarna weer terug te keren naar je plan. Je kunt opnieuw starten of weer een poosje fase 2 of 3 aanhouden als dat nodig is, zo beweegt je plan mee met de ups en downs in je leven. Zorg voor voldoende variatie in je recepten en blijf experimenteren met nieuwe gerechten, voorkom dat je steeds terugvalt op je 'favorieten'. Want als je dan te eenzijdig eet kan dit het verlangen naar 'verkeerde' dingen in de hand werken. Variatie houdt je gemotiveerd. Maak ook eens dubbele porties en bewaar er de tweede in de vriezer voor de dagen dat het ineens anders loopt en je geen tijd hebt voor de boodschappen of om eten te koken. Je zult zien dat je met deze methode blijvend lekkerder in je vel zit, dat is de grootste motivatie waardoor je het gemakkelijk volhoudt. Als je toch een keer afwijkt, voel je meteen de nadelen ervan en wil je niet anders dan weer terug naar je persoonlijke voedingsplan.

Wat aardig dat je het zo uitgebreid toelicht Jeannette! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Een andere kijk op voeding gekregen.

Het was even een ommezwaai om op deze manier om te gaan met eten. Echter is het plas wat ik gekregen heb letterlijk op mijn lijf geschreven. Daar heb ik goede resultaten mee behaald. Ook de begeleiding is prima. No nonsens en eerlijk. Het is fijn dat, mocht je van je plan afwijken, je er altijd weer op terug kan vallen en je weer door kunt zoals het bij jou hoort. Echt super! Ik voel me een stuk beter en zit goed in mijn vel.

Fijn Franca, dankjewel voor je toelichting! Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Een methode die echt werkt!

Ik wilde heel graag van een aantal kilo's af die ik aangekomen was sinds ik gestopt ben met roken Daarnaast had ik ook last van slecht slapen en vaak zin in chips, hapjes, chocola etc. liefst 's avonds. Daar moest ik vanaf. Beide doelen binnen no time gehaald en dat met gewoon echt lekker eten, waarbij je een op maat gemaakt plan volgt met voeding die het beste bij jouw lichaam past. Hele prettige methode waarbij je gemakkelijk afvalt en je je ook weer energieker voelt.

Fijn Mies, dankjewel voor je toelichting. Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Positief

Fijn om doormidden van een persoonlijk plan af te vallen. Top!

Het enige dieet (Life style) dat blijvend succes heeft

Drie jaar geleden heb ik het Nederland slank programma gevolgd, en ben 10 kg afgevallen. Nu drie jaar later ben ik nog steeds op dat gewicht. Ik heb besloten om nog 5 kg af te vallen en ook dat gaat weer lukken.

Supergoed Yvonne, ga zo door! Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Hier heb ik voor de rest van mijn leven iets aan

Door de combinatie van een lange periode van stress op mijn werk en de overgang, stond mijn stofwisseling echt stil! Ik kwam alleen maar aan en voelde me opgeblazen, ongelukkig, vermoeid en dacht dat ik dat maar had te accepteren. Via een collega kwam ik in contact met Nederland Slank. Echt de beste stap die ik het afgelopen jaar heb gemaakt! Ik heb zoveel geleerd van mijn begeleider en ze heeft me er echt doorheen geholpen. De 20 kilo’s die eraf gingen blijven eraf, en ik voel me superfit!

Beste keuze voor mijzelf ooit!

Heerlijk eten volgens mijn persoonlijke voedingsplan.Goede begeleiding.Mijn lijf komt weer in balans na jaren ! Aanrader!!

Top en helpfull!

Mijn ervaring bij Nederland slank zeer positief! Ik heb weer zin in het leven en ik heb weer hoop met gezond leven en afvallen. Ik zou zeker een poging doen!

Ik voel me weer mezelf, dankzij Nederland Slank!

Ik was best sceptisch over het endorfine-herstelplan.. Daarentegen wist ik ook dat Liesbeth kundig is en dus weet waar ze het over heeft. Ik heb de stap gezet en ik voel me nu beter dan ooit!! Na 2 dagen met het endorfine-herstelplan voelde ik al een behoorlijk verschil! Het voelt alsof het me net dát zetje over de drempel heeft gegeven, waar ik altijd achter bleef steken (ook na de nodige coaching gesprekken). Voorheen was ik snel uit het lood geslagen, gevoelig voor wat iedereen tegen mij zei. Ik vulde zelf in wat anderen misschien over mij dachten en was dus altijd heel onzeker. Nu is dat heel anders, en gaat het een stuk beter met me!

Gezonde leefwijze met een goede onderbouwing!

Persoonlijke aanpak met goede argumenten. En dit gecombineerd met een online coaching is laagdrempelig. En de ervaring is dat de juiste en gezonde producten ook beter is voor je lichaam.

Hele goede begeleiding

Het werkt echt. Super ben al goed afgevallen en heb geen honger. Zelfs mijn bloeddruk is nu helemaal goed mijn medicijn is al gehalveerd dus misschien kan ik straks helemáál zonder.

12 kilo in 12 weken

Gepersonaliseerd eet schema waarbij je niet alleen afvalt, maar ook een stuk gezonder wordt

Eenvoudig

Eenvoudig en geen honger. Fijne begeleiding en goed te ervaren. Een echte aanrader.

superbedankt Annamarie! Met deze aftrap kunnen we wat! Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Een nieuwe benadering

Vanaf mijn twintigste ben ik jaar op jaar af op dieet geweest om maar vooral in maatje 38 te blijven passen. De laatste jaren ging dat steeds moeilijker en heb ik het gepresteerd om ruim tien kilo aan te komen. Ik ben met Nederland Slank tien kilo afgevallen, ik weeg weliswaar niet meer zo weinig als toen ik dertig was maar voor 62 jaar, heb ik een gezond gewicht schommelend rond 66 kilo. Nu na ruim een jaar blijf ik op dat gewicht. Het snacken heb ik zo'n beetje afgeleerd en ook met alcohol iedere dag ben ik gestopt en drink in prinicipe geen alcolholische dranken van maandag t/m donderdag. Voor mij werkt dit goed.

Over Nederland Slank

Afvallen zonder honger Heb je het helemaal gehad met de eeuwige strijd tegen de overtollige kilo’s? Of zit je al een tijd niet lekker in je vel en wil je je gezonder, energieker en gelukkiger voelen? Nederland Slank helpt je daarbij! Om snel en verantwoord je streefgewicht te bereiken én te behouden*, zonder honger! We onderzoeken de specifieke oorzaken van je overgewicht, want die zijn per persoon verschillend. Afvallen met Nederland Slank doe je met een programma op maat in de vorm van een uitgebalanceerd voedingsplan op basis van je bloedanalyse en persoonlijke begeleiding.