Voor mij brengt het voedingsprogramma een gezonde balans en mijn klachten zijn sterk verminderd.

In het begin van dit jaar kwamen langzaam de kilo's er gestaag bij en ik kreeg ze er niet meer makkelijk af. Voor mij een reden om een goed voedingsprogramma te starten waarbij ook veel aandacht is voor mijn klachten (migraine en huidproblemen). Ik wilde nog een keer een ultieme poging doen om met voeding mijn lijf te gezond te voeden en in balans te brengen. En na de tip van een vriendin ben ik gestart met NL Slank. Ik vond het begin pittig. Het was voor mij een heel ander eetpatroon en ik moest echt zoeken naar wat ik moest maken. Maar naar wat oefenen en veel kijken naar de tips van andere deelnemers is het mij heel goed gaan bevallen. Ik gedij goed bij het ritme. Mijn klachten zijn sterk verminderd en mijn lijf voelt fit en energiek. Alleen al de gedachte dat je vanaf het ontbijt gezond eet, maakt dat ik mij goed voel. Met name mijn energie is sterk vooruit gegaan en dat heeft een heel positief effect op bijvoorbeeld mijn migraine.

De moeite waard!

Ongeveer een half jaar het programma gevolgd, omdat ik in het begin niet veel gewicht verloor. Maar door de goede begeleiding en vele tips en na wat geduld is het gelukt om 10 kilo kwijt te raken en ook beginnende overgangsklachten te minimaliseren. Ik voel me goed en slaap weer goed. Na bijna nog een half jaar nog steeds op gewicht en kan iedere keer weer terug pakken op mijn voedingsplan en wat ik geleerd heb.

Iedere week val ik af dankzij Nederlandslank. Na veel diëten gevolgd te hebben zonder succes eindelijk iets gevonden wat voor mij wel werkt! En dat zonder honger en frustraties! Top!!

Het dieetplan wat helemaal op jou is geschreven.

Omdat je met dit dieetplan geen hongergevoel hebt, is het heel erg goed vol te houden. Ook voor een lange tijd.

Het was zwaar, maar zeker de moeite waard.

Ben in augustus 2020 begonnen met een (over)gewicht van 114 kg, nu ben ik 8 maanden verder en is mijn gewicht 97 kg. Ben er heel erg blij mee, met de goede begeleiding van Pantea (Nederland Slank). Heb ook een zeer goede band met haar opgebouwd gedurende het "Plan". Het "Plan" heeft wel discipline nodig voor jezelf anders gaat het heel erg moeilijk worden, om alles te kunnen doen volgens het "Plan". Nu zie ik het aan mezelf en zit al een tijdje in Fase 4, er wel wat gesjoemeld wordt. Maar dat geeft helemaal niets, mocht het dan toch weer erger worden (je gewicht) ga je weer terug naar Fase 1. Veel sporten, hometrainer, wandelen en fietsen dat vooral blijven doen, met een leeftijd van 69 jaar kan ook dit zelfs lukken. Ben veel energieker en gelukkiger mede dankzij "Nederland Slank". Marco

Een aanrader voor iedereen die goed wil zorgen voor lijf en geest

Geweldig programma, maken waar wat ze beloven. Uiteraard moet je het zelf doen maar met de goede begeleiding die je krijgt lukt dit makkelijk. Geen honger en lekker eten. Programma dat in je systeem komt en goed is om voor altijd vol te houden.

eerlijk advies, snel resultaat en voor altijd goed

Ik heb helemaal niets met diëten, maar met het programma Nederland Slank had ik geen enkel probleem. Duidelijke uitleg, medisch onderbouwd, support vanaf begin tot zolang je zelf wilt. Je houdt zelf de regie over wat je wel en niet kunt. Motivatie vanuit je zelf is wel nodig, maar dat geldt voor elk doel dat je wilt bereiken naar mijn mening.

Goede begeleiding en het werkt

Ik ben 14 kilo afgevallen. Daarnaast had ik geen overgangsklachten meer. Onlangs weer een periode ongezond gegeten en mijn klachten waren meteen weer terug. Dat motiveert om mijn plan aan te houden.

Het programma werkt echt goed.

Het programma zit goed in elkaar en de begeleiding is professioneel en betrokken. Het fijne van het programma is dat je er altijd naar kan terugkeren. Het is een basis voor de rest van je leven. En alles goed onderbouwd. Ja. Aanrader. Maar niet goedkoop. Je moet er wel wat geld voor overhebben. Als je gezondheid je veel waard is, voila dan accepteer je dat. Maar als je bik wijze van spreken in de bijstand zit dan is het niet te doen. Want er wordt veel vis en biovlees aangeraden. En artikelen uit de bio-winkel. Ik heb het er voor over. Maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen een drempel is.

Goeiemorgen Joly, Leuk dat je zo enthousiast bent over ons programma. En fijn dat je deze mooie review hebt achtergelaten. Voor wat betreft het biologische eten, ook als je niet biologisch volgens ons programma eet ga je erg vooruit in gezondheid. We adviseren mensen individueel op basis van hun ambitie om gezondheidsmaatregelen te treffen die binnen hun bestedingspatroon passen. Daarom is de persoonlijke begeleiding ook belangrijk. Ons programma is inderdaad een investering in je gezondheid, het zou daarom eigenlijk bij alle verzekeraars vergoed moeten worden .... En ik heb ook mensen gezien in onze deelnemersgroep die het budgetair heel goed hebben ingepast. Daarmee kwamen ze binnen de Nibud normen uit. Een van onze deelnemers is erg precies en stelde vast dat ze met het plan met zijn tweeën 30 euro per week uitspaarden, ondanks de hogere prijzen tijdens corona.

Super. Zeer goed

Fijne benadering, goed begeleid. Heerlijk eten.

Eindelijk gezond afgevallen

Eindelijk een programma waarmee ik uit de voeten kon, 20 kg ben afgevallen en na afloop had ik fantastische bloedwaarden, dus ook gezond!

Geweldig eindelijk iets wat echt werkt en je op gewicht blijft

Behulpzaam, persoonlijk en effectief

Ik ben nu inmiddels een kleine maand bezig met het programma van NederlandSlank, en dit is tot dusver erg goed bevallen. De begeleiding en het programma zijn helemaal persoonlijk op je afgesteld. Het is met name in het begin wel even wennen aan het "nieuwe normaal" met wat je kan en mag eten, maar de begeleiding helpt hier heel goed mee met tips en adviezen. Tot dusver in elk geval al ruim 7 kg kwijt, dus zeker ook effectief! :)

Prima begeleiding en leefwijze

Vorig jaar programma gedaan Prima begeleiding Leefwijze met voeding is duidelijk en makkelijk te volgen Gewicht blijft stabiel en als het even tegenzit pak je het ook zo weer op

Het is het allemaal waard!

Ik was erg veel aangekomen en zat op het randje van nog wel oke naar dit gaat me te ver. Een vriendin van me heeft dit eerder gedaan en ze was er erg positief over. Het kost wel wat geld maar dat krijg je er voor terug en het is het zeker waard. Door de bloed test is alles heel persoonlijk en zijn er genoeg opties om lekkere dingen te maken. Het is wel erg wennen in het begin, maar mijn bloedsuiker zit zoveel beter, ik slaap beter, heb geen opgeblazen buik meer en val natuurlijk veel af. De persoonlijke begeleiding is ook erg fijn voor als je vragen hebt en het geeft mij net dat extra stukje motivatie. Ik had het persoonlijk niet buiten corona vol kunnen houden, maar dat komt vooral omdat ik student ben en van bestellen, bier en lekker eten houd.

Bijzonder positieve ervaring

Een goed programma waarmee ik niet alleen kilo’s eindelijk kwijt raak maar waarmee ook de ernstige medische klachten die ik heb nu na 9 weken aanzienlijk zijn verminderd. En wel dusdanig dat ik een aantal medicijnen niet meer gebruik. Naast het op maat geschreven te volgen voedingsplan is ook de 1 op 1 begeleiding uitstekend.

Uitgebalanceerd/effectief/stimulerende begeleiding.

Mijn rugpijn (hernia) + zenuwpijn (uitstraling naar rechterbeen) = zijn binnen korte tijd verholpen door een op mij aangepast voedingspatroon, op basis een bloed analyse. Verder heeft het individuele voedingspatroon mijn eetgedrag en houding ten opzichte van 'verstandiger eten' bepaald. Mijn beloning bestond uit 20 kilo gewichtsvermindering en omstanders die mij prezen!! Het ging snel en zonder honger; inderdaad!

Ik heb een zeer goede ervaring met Nederland Slank

Ik ben in eerste instantie 15 kilo afgevallen in 9 maanden tijd. Super fijn. Op een rustige en gezonde manier. Ondertussen wel weer 3 kilo aangekomen, maar dan snack en snoep ik af en toe ook weer. En toch neem ik bepaalde gerechten en ideeen mee en dat helpt me enorm.

😜 dankjewel!

Weet en eet wat goed voor jou lijf is en de rest gaat vanzelf. ;-).

Ik was benieuwd welke voedingsmiddelen goed voor mij zouden zijn. Daarbij leek het mij fijn iets af te vallen. Ik was al meer dan 5 jaar zeer regelmatig aan het sporten, at volgens mij behoorlijk gezond, genoot ook wel in het weekend van lekkere diners en wat drankjes. Na de bloedtest, was duidelijk dat ik anders moest - geen tussendoortjes - en andere voedingsmiddelen moest gaan eten. Dit resulteerde in 15 kilo minder gewicht, nog meer energie en een happy gevoel. Wie wil dat nu niet?!

Doen!

Goede begeleiding en fantastisch resultaat.

Het geheim van je eigen lijf....

Soms denk ik: dit had ik jaren eerder moeten weten. In een half jaar bijna 30 kilo lichter. Koste dat moeite? Eerlijk gezegd nauwelijks. Het was even omschakelen en kijken hoe dat ging met de rest van het gezin en sociale afspraken. Maar hoe fijn is het om een lijst te hebben met voeding die goed is voor mijn lijf. Ik eet werkelijk ontzettend lekker (en lekker veel vette vis) en val er nog van af ook. En binnen een week voelde ik me frisser in mijn hoofd en fitter. De begeleiding is prettig. Online vind ik heel fijn want makkelijk in te plannen. Motiverend en veel uitleg. Je hebt alle ruimte om vragen te stellen en ook in de afgesloten facebook groep wordt veel informatie en tips gedeeld.

De begeleiding

De begeleiding was in het begin, toen ik het nodig had als starter, onvoldoende

Professioneel en zeer effectief

De afspraken worden correct en cf belofte nagekomen. Ik kreeg snel antwoorden op mijn vragen De informatie vooraf en ook tijdens het programma was duidelijk en begrijpelijk De recepten op de Facebook pagina zijn goed te maken

Goede begeleiding

Was zeer sceptisch toen ik in okt 2020 begon, had bijna alle diëten al gedaan. Nu bijna 10 kg kwijt en voel me geweldig, nog ongeveer 5 kg te gaan.

Eerst sceptisch en nu overtuigd

Ik heb al 5 jaar veel klachten van mijn whiplash. Die klachten zijn heel divers; pijn, moe en ik ben ook ruim 10 kilo aangekomen in dat eerste jaar na mijn ongeluk. Die kilo's wilden er niet meer van af, ondanks al mijn pogingen en doorzettingsvermogen. Ik ben 6 december begonnen met het plan. Eigenlijk best een beetje sceptisch. Ik had al alles geprobeerd, dus hoezo zou NS wel voor mij werken? Maar toch heb ik de knop omgezet en ben begonnen, keurig netjes alle regels volgen en mijn voedingslijst ontdekken. Ik was echt stomverbaasd...ik viel af...en bleef afvallen! Daarnaast voelde ik me na een week of 2 echt minder moe worden en ik heb ook minder pijn. Ik ben nu 5 weken bezig; ben 7 kilo afgevallen, slik al 5 weken geen paracetamol meer, en voel me steeds fitter worden. De afgelopen 5 jaar was dit mijn grootste wens! Ik vind het niet altijd makkelijk. Soms zijn er van die patronen, waar ik tegenaan loop. In het weekend horen gezellige hapjes en drankjes erbij. Ik maak nu de keuze dat ik me fit voel en minder pijn heb en ook nog kilo's afval! Het maken van mijn maaltijden kost me wel wat extra tijd. Ik vind dat leuk, dus is dat voor mij geen probleem. Ik zie het als een investering in mezelf, die ik verdien. De begeleiding is super! Ik ben er nog niet, dus kan over fase 3 en 4 nog niets zeggen. Maar tot zover, ben ik zeer tevreden! Aan het einde van mijn traject verwacht ik de 5-de ster ook aan te kunnen vinken :-)

Over Nederland Slank

Afvallen zonder honger Heb je het helemaal gehad met de eeuwige strijd tegen de overtollige kilo’s? Of zit je al een tijd niet lekker in je vel en wil je je gezonder, energieker en gelukkiger voelen? Nederland Slank helpt je daarbij! Om snel en verantwoord je streefgewicht te bereiken én te behouden*, zonder honger! We onderzoeken de specifieke oorzaken van je overgewicht, want die zijn per persoon verschillend. Afvallen met Nederland Slank doe je met een programma op maat in de vorm van een uitgebalanceerd voedingsplan op basis van je bloedanalyse en persoonlijke begeleiding.