Uitgebalanceerd/effectief/stimulerende begeleiding.

Mijn rugpijn (hernia) + zenuwpijn (uitstraling naar rechterbeen) = zijn binnen korte tijd verholpen door een op mij aangepast voedingspatroon, op basis een bloed analyse. Verder heeft het individuele voedingspatroon mijn eetgedrag en houding ten opzichte van 'verstandiger eten' bepaald. Mijn beloning bestond uit 20 kilo gewichtsvermindering en omstanders die mij prezen!! Het ging snel en zonder honger; inderdaad!

Ik heb een zeer goede ervaring met Nederland Slank

Ik ben in eerste instantie 15 kilo afgevallen in 9 maanden tijd. Super fijn. Op een rustige en gezonde manier. Ondertussen wel weer 3 kilo aangekomen, maar dan snack en snoep ik af en toe ook weer. En toch neem ik bepaalde gerechten en ideeen mee en dat helpt me enorm.

😜 dankjewel!

Weet en eet wat goed voor jou lijf is en de rest gaat vanzelf. ;-).

Ik was benieuwd welke voedingsmiddelen goed voor mij zouden zijn. Daarbij leek het mij fijn iets af te vallen. Ik was al meer dan 5 jaar zeer regelmatig aan het sporten, at volgens mij behoorlijk gezond, genoot ook wel in het weekend van lekkere diners en wat drankjes. Na de bloedtest, was duidelijk dat ik anders moest - geen tussendoortjes - en andere voedingsmiddelen moest gaan eten. Dit resulteerde in 15 kilo minder gewicht, nog meer energie en een happy gevoel. Wie wil dat nu niet?!

Doen!

Goede begeleiding en fantastisch resultaat.

Het geheim van je eigen lijf....

Soms denk ik: dit had ik jaren eerder moeten weten. In een half jaar bijna 30 kilo lichter. Koste dat moeite? Eerlijk gezegd nauwelijks. Het was even omschakelen en kijken hoe dat ging met de rest van het gezin en sociale afspraken. Maar hoe fijn is het om een lijst te hebben met voeding die goed is voor mijn lijf. Ik eet werkelijk ontzettend lekker (en lekker veel vette vis) en val er nog van af ook. En binnen een week voelde ik me frisser in mijn hoofd en fitter. De begeleiding is prettig. Online vind ik heel fijn want makkelijk in te plannen. Motiverend en veel uitleg. Je hebt alle ruimte om vragen te stellen en ook in de afgesloten facebook groep wordt veel informatie en tips gedeeld.

De begeleiding

De begeleiding was in het begin, toen ik het nodig had als starter, onvoldoende

Professioneel en zeer effectief

De afspraken worden correct en cf belofte nagekomen. Ik kreeg snel antwoorden op mijn vragen De informatie vooraf en ook tijdens het programma was duidelijk en begrijpelijk De recepten op de Facebook pagina zijn goed te maken

Goede begeleiding

Was zeer sceptisch toen ik in okt 2020 begon, had bijna alle diëten al gedaan. Nu bijna 10 kg kwijt en voel me geweldig, nog ongeveer 5 kg te gaan.

Eerst sceptisch en nu overtuigd

Ik heb al 5 jaar veel klachten van mijn whiplash. Die klachten zijn heel divers; pijn, moe en ik ben ook ruim 10 kilo aangekomen in dat eerste jaar na mijn ongeluk. Die kilo's wilden er niet meer van af, ondanks al mijn pogingen en doorzettingsvermogen. Ik ben 6 december begonnen met het plan. Eigenlijk best een beetje sceptisch. Ik had al alles geprobeerd, dus hoezo zou NS wel voor mij werken? Maar toch heb ik de knop omgezet en ben begonnen, keurig netjes alle regels volgen en mijn voedingslijst ontdekken. Ik was echt stomverbaasd...ik viel af...en bleef afvallen! Daarnaast voelde ik me na een week of 2 echt minder moe worden en ik heb ook minder pijn. Ik ben nu 5 weken bezig; ben 7 kilo afgevallen, slik al 5 weken geen paracetamol meer, en voel me steeds fitter worden. De afgelopen 5 jaar was dit mijn grootste wens! Ik vind het niet altijd makkelijk. Soms zijn er van die patronen, waar ik tegenaan loop. In het weekend horen gezellige hapjes en drankjes erbij. Ik maak nu de keuze dat ik me fit voel en minder pijn heb en ook nog kilo's afval! Het maken van mijn maaltijden kost me wel wat extra tijd. Ik vind dat leuk, dus is dat voor mij geen probleem. Ik zie het als een investering in mezelf, die ik verdien. De begeleiding is super! Ik ben er nog niet, dus kan over fase 3 en 4 nog niets zeggen. Maar tot zover, ben ik zeer tevreden! Aan het einde van mijn traject verwacht ik de 5-de ster ook aan te kunnen vinken :-)

Fijn programma

Zeer goed.

Nu bijna 5 weken bezig met Nederland slank. Heel blij met mijn reseltaten.

Heel goed

Voelde me na 2 weken al veel beter ! Geen druk meer op de borst , geen buikpijn , geen eten dat “omhoog “ kwam . Ik ging me fitter voelen

Ik ben nu ongeveer 4 weken bezig, ik kan je zeggen dat ik me veel beter, gezonder voel en ook nog is lekker afval. Ong 1-2 kg per week en dat zonder sporten soms wel 2.5 kg. Ik eet lekkere dingen en merk dat mijn huidproblemen / pcos er beter van word! Win win!

Hartstikke goed Melissa, En ik weet ook met hoeveel voorbehoud je hieraan bent begonnen, omdat je al van alles had gedaan........ Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Heel erg goed, vakmensen

Elke keer weer leerzame contactmomenten gehad. Zijn mensen met kennis en weten bijna overal een antwoord op. Het enige verbeterpuntje vind ik dat ze meer bij Ekoplaza moeten winkelen want daar is meer te verkrijgen dan ze nu weten... Het inbellen ging ook moeizaam soms, hier zou verbetering fijn zijn.

Hallo Yvonne, Ik begrijp waarom je het zegt. Maar ja, jullie van Ekoplaza hebben wel veel winkels maar niet overal :) Vond je Zoom lastig? of was het omdat je in een groep zat qua begeleiding??

Zeer professioneel en zeer goede begeleiding

Zeer professioneel, goede begeleiding en tips . Ben zeer blij dat ik me aangemeld heb. Ben afgevallen wat met meer zekerheid geeft, meer zelfvertrouwen.

Goede ondersteuning en een goed resultaat.

74 jaar oud dacht ik: als ik wil moet ik nu afvallen, dan is het de moeite nog waard. Ik wil nog lang in goede gezondheid mee. Nu 20 kilo lichter en vooral meer energie. Een week na de start was ik bij de huisarts om mijn bloeddrukpillen te verminderen! Wat een snel en positief resultaat. De eet adviezen waren duidelijk en goed te doen, ik heb mij er wel goed aan gehouden. Het feit dat iedere week mijn gewicht verminderde stimuleerde natuurlijk enorm. En de ondersteuning deed de rest. Ik ben blij dat ik de stap naar Nederland Slank heb gezet en raad het iedereen aan.

Dit werkt voor iedereen.

Lipoedeem is te behandelen en ik ben daar het levende bewijs van! Mijn lichaam functioneerde niet naar behoren. Artsen en specialisten hebben mij verteld dat de aandoening waar ik mee te kampen had niet te "genezen" was, nl lipoedeem. Dames die er mee te maken hebben, niets is minder waar.. Op 25 maart ben ik begonnen met het Metabolic Balance programma via Nederland Slank en nu, nog geen 5 maanden later ben ik 10 kilo vet afgevallen en 45 cm in omvang. Niet op 1 plek, geen ingevallen gezicht... overal waar een overschot was gaat geleidelijk weg zonder dat je er losse huid aan overhoud. Ik raad het iedereen aan.

uitstekende begeleiding en goede resultaten behaald

Ik ben het gaan doen vanwege mijn reuma pijn. En die is afgenomen naar 15% en niet meer de hele dag, elke dag. Het afvallen is de beste bijwerking ever. Ik raad het dan ook iedereen aan.

Superbedankt Wendy!

Zeer goede ervaring

Fijne begeleid en goede adviezen

Super, dankjewel Jose!

Dit persoonlijke voedingsplan is een investering voor het leven

Mijn persoonlijke voedingsplan van Nederland Slank is voor mij zeer waardevol geweest voor het verbeteren van mijn algemene welbevinden. Overtollige kilo's verdwenen snel en zo ook mijn overgangsklachten. Ik slaap weer lekker waardoor ik niet meer, als gevolg van vermoeidheid, in de koolhydratenval terecht kom. Het is een investering voor het leven omdat het nog steeds (ruim 3 jaar later) mijn leidraad is in hoe en wat ik eet. Het plan is heel eenvoudig, geef jezelf wel de tijd voor de omschakeling naar de voor jou nieuwe en genezende manier van eten. Zowel je lichaam als je hoofd moeten zich aanpassen en dat kost tijd. De regels worden je nieuwe gewoontes en je leert ook hoe je kunt sjoemelen. Het duurt gemiddeld drie maanden voordat het echt je nieuwe gewoontes zijn, neem die tijd ook! Daarna kun je tijdens vakanties en feestdagen de teugels best wel eens iets laten vieren om daarna weer terug te keren naar je plan. Je kunt opnieuw starten of weer een poosje fase 2 of 3 aanhouden als dat nodig is, zo beweegt je plan mee met de ups en downs in je leven. Zorg voor voldoende variatie in je recepten en blijf experimenteren met nieuwe gerechten, voorkom dat je steeds terugvalt op je 'favorieten'. Want als je dan te eenzijdig eet kan dit het verlangen naar 'verkeerde' dingen in de hand werken. Variatie houdt je gemotiveerd. Maak ook eens dubbele porties en bewaar er de tweede in de vriezer voor de dagen dat het ineens anders loopt en je geen tijd hebt voor de boodschappen of om eten te koken. Je zult zien dat je met deze methode blijvend lekkerder in je vel zit, dat is de grootste motivatie waardoor je het gemakkelijk volhoudt. Als je toch een keer afwijkt, voel je meteen de nadelen ervan en wil je niet anders dan weer terug naar je persoonlijke voedingsplan.

Wat aardig dat je het zo uitgebreid toelicht Jeannette! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Een andere kijk op voeding gekregen.

Het was even een ommezwaai om op deze manier om te gaan met eten. Echter is het plas wat ik gekregen heb letterlijk op mijn lijf geschreven. Daar heb ik goede resultaten mee behaald. Ook de begeleiding is prima. No nonsens en eerlijk. Het is fijn dat, mocht je van je plan afwijken, je er altijd weer op terug kan vallen en je weer door kunt zoals het bij jou hoort. Echt super! Ik voel me een stuk beter en zit goed in mijn vel.

Fijn Franca, dankjewel voor je toelichting! Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Een methode die echt werkt!

Ik wilde heel graag van een aantal kilo's af die ik aangekomen was sinds ik gestopt ben met roken Daarnaast had ik ook last van slecht slapen en vaak zin in chips, hapjes, chocola etc. liefst 's avonds. Daar moest ik vanaf. Beide doelen binnen no time gehaald en dat met gewoon echt lekker eten, waarbij je een op maat gemaakt plan volgt met voeding die het beste bij jouw lichaam past. Hele prettige methode waarbij je gemakkelijk afvalt en je je ook weer energieker voelt.

Fijn Mies, dankjewel voor je toelichting. Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Positief

Fijn om doormidden van een persoonlijk plan af te vallen. Top!

Het enige dieet (Life style) dat blijvend succes heeft

Drie jaar geleden heb ik het Nederland slank programma gevolgd, en ben 10 kg afgevallen. Nu drie jaar later ben ik nog steeds op dat gewicht. Ik heb besloten om nog 5 kg af te vallen en ook dat gaat weer lukken.

Supergoed Yvonne, ga zo door! Met vriendelijke groet, Liesbeth van Duijn

Hier heb ik voor de rest van mijn leven iets aan

Door de combinatie van een lange periode van stress op mijn werk en de overgang, stond mijn stofwisseling echt stil! Ik kwam alleen maar aan en voelde me opgeblazen, ongelukkig, vermoeid en dacht dat ik dat maar had te accepteren. Via een collega kwam ik in contact met Nederland Slank. Echt de beste stap die ik het afgelopen jaar heb gemaakt! Ik heb zoveel geleerd van mijn begeleider en ze heeft me er echt doorheen geholpen. De 20 kilo’s die eraf gingen blijven eraf, en ik voel me superfit!

Over Nederland Slank

Afvallen zonder honger Heb je het helemaal gehad met de eeuwige strijd tegen de overtollige kilo’s? Of zit je al een tijd niet lekker in je vel en wil je je gezonder, energieker en gelukkiger voelen? Nederland Slank helpt je daarbij! Om snel en verantwoord je streefgewicht te bereiken én te behouden*, zonder honger! We onderzoeken de specifieke oorzaken van je overgewicht, want die zijn per persoon verschillend. Afvallen met Nederland Slank doe je met een programma op maat in de vorm van een uitgebalanceerd voedingsplan op basis van je bloedanalyse en persoonlijke begeleiding.