Goede service.

Kundige advies en reparaties, vakmensen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Betrouwbaar : afspraak is afspraak en goed werk wordt geleverd !

Goed. Kom zeker terug.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Duidelijke afspraken en goede service

Super service!

6 maanden na de vervanging van de remschijven en -blokken kreeg ik problemen. De auto begon steeds meer te schokken bij het remmen. Terug naar de garage werd alles weer verholpen onder garantie. Top service!

• Reden bezoek Andere reden

Fijne deskundige garage.

Gewoon goed en prettig verlopen

Heel plezierig verlopen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Dik tevreden!

Kleine beurt. Gewoon eerlijk zaken gedaan zonder poespas

Riem vervangen. Snel een afspraak gemaakt en vakkundig geholpen, top!

Goed geholpen, netjes volgens afspraak, echt een aanrader!

Vakbekwame garage die zijn afspraken nakomt

Afspraken worden nagekomen

Snelle en goede service!

Ik had een foutje gemaakt en stond een week te vroeg bij hen op de stoep. Gelukkig was er plek en konden ze mijn auto checken. De vervolg afspraak was een week erop. Ik kon een leenfiets meenemen en binnen een halve dag was mijn 108-je alweer gemaakt.

prima, auto rijdt weer als nieuw

APK, met vooral slijtagedingen. Allemaal keurig opgelost. Auto op LPG rijdt nu probleemloos de volgende halfmiljoen km in.

fijne ervaring

vakmensen en goede service

Vakbekwame monteurs, prettige communicatie

Zoals omschreven is autoservice vakbekwaam en zijn ze helder in de communicatie mbt onderhoud auto. Je hebt niet het gevoel dat ze je op kosten jagen integendeel, dit wordt netjes besproken en aan jou de keuze om te repareren. Bovendien redelijk in de arbeidskosten.

Geweldige service door een goed team.

Al jaren een zeer goede service voor al het onderhoud, en ook bij het vinden van nieuwe auto's.

Altijd vakmanschap en goede service

Altijd netjes en goed geholpen

Aangenaam

Ik was voor de eerste keer bij deze garage en wel voor de APK. Verder heb ik gevraagd om de remvloeistof na te kijken omdat deze al drie jaar oud was. Alle medewerkers die ik heb gezien, waren uiterst vriendelijk en correct. De werkplaats en de receptie ogen netjes en verzorgd. Het beoordelen van de uitgevoerde werkzaamheden is een ander verhaal, dat is lastig maar ik heb er vertrouwen in Komend jaar kom ik terug voor een grote beurt.

Vakkundig En een fantastische Service

Deze vijfsterren beoordeling van mij heeft garage bedrijf pierre vd Coolwijk dik verdient. En waarom deze hoge positieve beoordeling van mij . vd week was namelijk de uitlaat vd auto afgebroken laat in de namiddag. ik heb toen diverse garage bedrijfen gebeld . En die hadden allemaal geen tijdt voor deze Reparatie uit te voeren. uiteindelijk als laatste belde ik garage bedrijf pierre vd Coolwijk waar ik nog nooit was geweest! Een half uur voor sluitingstijd ik legde de situatie uit aan een vd monteurs dat mij dochter de volgende ochtend de auto weer nodig had om weer naar haar werk gaan. Deze sympathieke monteur had heel veel begrip voor de situatie! hij nodigde mij uit om meteen te komen. Deze monteur is toen meteen de complete uitlaat bij een auto materialen zaak op gaan halen. En de complete nieuwe uitlaat is er toen meteen vakkundig door Garage bedrijf Pierre vd coolwijk uit Oss gemonteerd. Bij dit garage bedrijf staat Eerlijkheid en advies en service en kwaliteit leveren op de eerste plaats. Ik wil jullie als team van medewerkers via deze weg nog bedanken voor deze fantastische service . Vriendelijke groet Frank waalboer

fantastisch

Stond met autopech aan de veerpont Alphen- Oijen, notabene op zondagmiddag. Een telefoontje en Pierre was ter plaatse ondanks dat hij zelf op dat moment een afspraak had. Situatie prima ingeschat en meteen verholpen. Volgende dag in de garage adequaat geholpen.

Snelle vriendelijke service

Binnen 30 minuten was Ik weer tevreden onderweg!

• Reden bezoek Andere reden

Supergoed geholpen

Je hebt een probleem met je auto, je belt Autovakmeester Pierre van de Coolwijk en hebt binnen no time een afspraak staan. Vriendelijk te woord gestaan en supersnel geholpen tegen prima prijzen. Prima bedrijf!

Deskundig personeel en uitstekende service!

perfect

ga zo door

Super fijn bedrijf.

Je word er altijd goed en fijn geholpen.

Top service!

Altijd op tijd en netjes werk

Over Autovakmeester