Al jaren goede ervaring met verburg

Eerlijk en betrouwbaar. Geen onwachtte verrassingen of onnodig extra werk.

professioneel Auto garages en snel ook,

Ik ben helemaal super blij mee! Het medewerkers zijn erg professioneel en meer kennis met autovak. Ik heb bijna nooit problemen gehad met De Verbrug, Maar in verleden wel, mijn auto is vaak stuk of storing door het verkeerd autogarage reparatie Van de Verbrug is betrouwbaar en professioneel auto garages.

Het voelt als familie

Omdat dit bedrijf overkomt of je bij je familie op bezoek gaat, niet is teveel gevraagd, en wat helemaal top is dat men mee denkt om niet alleen maar geld wil verdienen. Top bedrijf.

Gezellige mensen en ik ben snel geholpen door ze. Dank jullie wel

Heel erg bedankt voor uw reactie, dat waarderen wij zeer. Wij zullen er alles aan doen om u als tevreden klant aan ons te blijven binden. Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Verburg.

Laswerk dorpel

Super strak vakwerk. Mijn dorpel is weer als nieuw

Eerlijke, goede en snelle service

Kom al jaren bij Verburg. Eerlijke vakmeesters en goede service!

Kleine onderhoudsbeurt: geen lange wachttijd, schappelijke prijs inclusief speciaal bestelde onderdelen. Auto rijdt weer als een zonnetje. Prima bedrijf.

een "gewone" garage met goeie monteurs

het meedenken door de monteurs geeft voldoende vertrouwen dat de auto snel en veilig de weg weer op kan.

Topservice, supervriendelijk

Na mijn nachtdienst in het ziekenhuis had mijn oude auto auto geen power meer. Edwin en Stef kwamen naar het ziekenhuis toe en hebben mijn Lupo mee naar de garage genomen. Aldaar gecheckt en direct kunnen maken. Ondanks de grote drukte die zij hebben voor kerst, wilden zij met alle vriendelijkheid een gaatje vrij maken voor me. Ik was echt onder de indruk van de vriendelijkheid en vakkundigheid van hen!! Ik ga zeker hierheen als er in de toekomst iets aan m’n auto mankeert. Topservice!!

betrouwbaar en doortastend

top bedrijf. Altijd vriendelijk en eerlijke service!

Topservice door een topteam!

Auto altijd vakkundig gerepareerd/gekeurd/servicebeurt etc. Zeer vriendelijke medewerkers waar je goed advies van krijgt en die net dat stapje extra voor je lopen. Voor mij geen ander garagebedrijf meer.

Staan altijd klaar wordt prima geholpen!!

Auto's al jaren in onderhoud bij Verburg. Deze mannen geven mij altijd groot vertrouwen dat auto veilig op de weg blijft. Ook toen ik een aantal jaren geleden een nieuwe kocht was dat geen aanleiding om naar de dealer te gaan. Top mannen vooral zo doorgaan!!

Goede service en betaalbaar

Goede service bij Autobedrijf Verburg. Gratis een leen fiets helemaal top.

Goed en vriendelijk

Vriendelijke mensen met goede kennis van zaken en hebben altijd een passende oplossing en denken mee met de klant.

Goede verdeling prijs en kwaliteit

Betrouwbaar, komt afspraken na en luistert naar de klant, nooit geen klachten gehad in al die jaren dat ik klant ben. Tip: Uitleg vooraf geven welke werkzaamheden worden uitgevoerd bij welke km stand volgens het instructieboekje, deze ook afstempelen en wat de meerkosten zijn bij het vervangen van dure onderdelen.

Hulpvaardig en uitstekend

Ben zeer tevreden

Net familie

Dit bedrijf voelt aan of het mijn eigen familie is wat echt niet waar is hoor. En je wordt bij naam aangesproken en dat voelt echt thuis komen. Ook staat altijd de koffie klaar.

Prima. Meedenkend. Goede service. Rekening valt achteraf altijd weer mee.

Goede ervaring. Grote reparaties gehad. Ook hier meedenkend. Rekening houden met de klant. Zoekt samen met jou naar een oplossing. Heel blij met deze garage!!

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.