Zeer goede ervaring mijn auto moest voor de koppeling en distributie moest vervangen worden Ze houden je netjes op de hoogte als ze andere dingen tegen komen dus je komt niet voor verrassing staan

Top services, bedankt heren

• Bereikbaarheid

Veel te hoge prijs voor onderdelen

Op 15 november 2021 afspraak gemaakt voor het balanceren van mijn banden. Bij aankomst werd gevraagd waar zich de speciale dopsleutel bevond voor het wielslot. Dit was mij niet bekend en kreeg de reactie “het is u auto, ik weet het niet”. Deze vraag was mij bij andere garages nooit gesteld”. Ik ga uit van de expertise van het bedrijf (even internnet checken is ook een service). Uiteindelijk heb ik zelf de standaard locatie moeten vinden in de Audi kofferbak. Na het verwijderen van de velgen werd geconstateerd dat de remblokken 2mm waren en werd geadviseerd deze te vervangen. De materiaal prijs (exclusief arbeidsloon) van het type 0986494271 die vervolgens werd berekend lag 3 maal hoger dan de gangbare prijs (2 maal hoger dan de adviesprijs). Zeer incorrect, dus niet meer terug bij deze garage.

Top service!

Ik kwam voor een APK, kon ook zonder afspraak dus deed ik dat. Vervolgens ging de monteur alles netjes uitleggen. Ook vooraf prijs indicatie gegeven. Trouwens hele aardige mensen die er werken, koffie was ook lekker.

Uitstekend kwaliteit

Ik ben al een tijd vaste klant van De Wolf, kom er echt met plezier. Altijd wordt er optimaal uitgelegd voor dat er geklust wordt. Kwaliteit met een glimlach. Ik hou van mijn auto en ben een echte klusser dus kom er met plezier.

Top garage

Ruime nette garage heel klantvriendelijk werken ook netjes en schoon auto altijd optijd klaar toppie

Super vriendelijk

Kwam binnen met een vraag monteur ging gelijk nadenken en kijken voor oplossing na een uurtje reed ik weg met een werkende airco!

Verschrikkelijk

Heb er geen woorden voor slechtste bedrijf ooit