Deskundig en vertrouwd: onze rots in de branding.

Drie jaar geleden troffen wij een aannemer die ons topkwaliteit in het vooruitzicht stelde, tegen een topprijs. In het tweede is hij geslaagd, maar de kwaliteit had moeten komen van onderaannemers die aan de onderkant van de markt waren ingehuurd. Dat ging dus mis. Dit zijn nooit leuke trajecten, en ze kosten altijd te veel energie. Maar wij zijn blij dat we ons daarbij hebben kunnen verlaten op een advocaat die wist waar hij het over had, en ons op zijn eigen beschaafde wijze door dit juridische mijnenveld heeft geloodst. En, misschien niet het belangrijkste, maar wel vermeldenswaard: de redelijkheid zelve waar het gaat om tariefstelling en facturering.

• Betrokkenheid

Professioneel die graag met je meedenkt!

Erg tevreden met zijn advies en resultaat.

heel goede ervaring

de heer de Haan is geweldige persoonlijkheid die menselijke waardigheden hoog in het vaandel heeft staan en je probleem op een goede manier probeert op te lossen en je van goede adviezen voorziet

• Betrokkenheid

Toegankelijk en zeer meedenkend / communicatief

Alexander denkt graag met je mee. Neemt de tijd en legt de stappen en mogelijkheden duidelijk uit. Adviseert op de juiste momenten en heeft oog voor het grotere geheel, waarbij oplossingen gemakkelijker zijn en dichter bij liggen dan je zelf denkt.

Klantvriendelijk, praktisch en toegankelijk

Alexander is een toegankelijke advocaat, praktisch gericht wat overigens niet ten koste gaat van de deskundigheid!

Prima en vakkundig

Na 48 jaar zonder onderbreking te hebben gewerkt, heb je een bepaalde basis en vertrouwen nodig inzake advies en toetsing van de vaststellingovereenkomst bij ontslag, Ik ben op snelle en correcte manier geholpen.

• Betrokkenheid

Praktisch, to the point, betrouwbaar

Sympathieke advocaat met hart voor de klant. Alexander is zeer toegankelijk door zijn prettige manier van werken. Hij gaat altijd voor het beste resultaat voor de klant.

• Betrokkenheid

Goed advies met gewenst resultaat!

Er is goed geluisterd naar de situatie en een heldere uitleg gegeven over de mogelijkheden. De Haan Advocatenkantoor is breed inzetbaar en straalt professionele deskundigheid uit.

• Betrokkenheid

Degelijk, betrouwbaar, to the point

Weet snel tot de kern van een probleem te komen. Heeft een neus voor de goede oplossing en probeert deze zo snel mogelijk te bereiken.

Fijne communicatie!

De Haan werkt gedegen en geeft goed advies. Communicatie verloopt duidelijk en prettig. Betrouwbaar kantoor!

Heel prettig

De Haan Advocatenkantoor reageert snel, werkt adequaat en is betrokken bij zijn cliënten. Daarbij zijn de contacten prettig en is er ook ruimte voor wat informeel en toch adviserend contact.

To the point en Weloverwogen,

Een bekwaam advocaat, die de belangen goed behartigt en die goed scoort.

Over Advocaatscore.nl