Uitstekend service

Alles was duidelijk & overzichtelijk. De dienst verliep heel goed. M’n alle vragen werden beantwoorden en heb goed uitleg gekregen hoe de dienst zo er uitzien En werd rekening gehouden Met ons wensen en traditie! Wat ik ook erg fijn vond dat ik kon chatten met de contactpersoon en hij reageerde snel op m’n berichten! Ons dankbaar is groot

Onzichtbaar en toch aanwezig

Vincent was een enorme hulp voor het verzorgen van de uitvaart. Nooit opdringerig aanwezig. Altijd een een luisterend oor. Attent. Goed bereikbaar. Kwam elke dag even vragen of hij nog iets kon doen. Wat een topper.

Alles zeer correct en liefde vol verlopen. Vincent bedankt!!!

Vincent , heeft ons uitmuntend bijgestaan. Ook bij de afwikkeling van de oude polissen en administratie.

Vincent heeft ons in deze zeer moeilijke periode goed begeleid al onze wensen waren mogelijk. Ook heeft hij een erg mooie levensweg voor ons geschreven samen met Anica. We zijn hem erg dankbaar.

Geweldig. Helemaal naar wens van de overledene en de familie

Top onderneming die alles in het werk steld om de uitvaart top te laten verlopen

Geen ander willen en kunnen wensen

Vincent kwam als een geluk bij een ongeluk met ons in contact, maar wij hadden ons geen ander, geen beter iemand kunnen en willen wensen. Een week lang was hij onderdeel van onze familie, stond hij 24/7 voor ons klaar om onze vragen te beantwoorden en te voorzien van adviezen en ideeën. Een ware professional, maar bovenal een ontzettend fijn en warm persoon. Bedankt voor alles, Vincent!

Aanwezig maar toch niet

Vincent heeft ons geholpen na het overlijden van onze moeder. Hij leide ons door het hele proces. Waarbij hij ons van alles liet regelen en stuurde bij als het nodig was. Hij was aanwezig als we hem nodig waren , maar altijd op de achtergrond. We hebben hele goede herinneringen aan zijn werk.

Zeer goed netjes naar wens uitgevoerd

Vertrouwensman

Door de omgang en begeleiding van Vincent voelde alles vertrouwd aan en vergemakkelijkte het ons gezin naar de dag van afscheid.

Zeer zeer dankbaar!

Vincent heeft ons door en loodzware periode heengeloodst na het overlijden van onze zoon. Zijn houding en ook humor werd en wordt door ons zeer gewaardeerd. Ook erg mooi en warm gesproken. Enorme bezieling voor zijn werk!

Fantastische hulp in deze moeilijke tijd

Onze speciale wensen, condoleren in de tuin. opbaring thuis, uitvaart thuis en overbrengen met een speciale oldtimer. Alles kon, alles mocht en niets was teveel. We kijken ondanks de moeilijke periode tevreden terug op hoe alles is verlopen. Helemaal zoals ik met mijn vrouw heb besproken.

Een zeer grote passie in het uitvoeren van zijn beroep als uitvaartverzorger.

Zeer goede en prettige begeleiding in het contact met nabestaande. Door het meedenken van Vincent is de uitvaart naar onze wensen uitgevoerd. In één woord geweldig! Het is voor ons een bovenverwachting mooie uitvaart geworden, ook namens onze kinderen en de familie.

Het was goed verzorgd.

Alles werd tot in de puntjes geregeld

Voor de bespreking van de uitvaart werd alle tijd genomen. Alles werd prima uitgelegd. De begrafenis ondernemer was altijd bereikbaar voor hulp of vragen. De uitvaart was geheel volgens verwachting en prima verzorgd

Meedenkend

Wij zijn enorm blij met de hulp die wij van Vincent gehad hebben.Hij had al snel door hoe wij er in stonden, hij heeft alles tot in de puntjes verzorgd,zodat wij de rust en ruimte hadden om er voor elkaar te zijn.Enorm bedankt hiervoor

professioneel, betrokken, ontzorgt

Vincent heeft voor ons een uitstekende uitvaart verzorgt. Betrokken, flexibel in handelen en doen

We zijn heen tevreden over vincent hij heeft ons overal heel goed bij geholpen

Alles was heel goed geregeld we zijn allemaal heel tevreden

Een hartverwarmende ervaring

Ik wil graag mijn dank uitspreken naar Vincent, hij heeft alles tot in de puntjes verzorgd. Zijn warmte en zorg, zelfs de nazorg, zal mij en mijn familie altijd bijblijven. Dank Vincent je was onze houvast bij het overlijden van onze zus.

Perfect.

Wanneer een dierbare plotseling komt te overlijden en je als nabestaande alles moet gaan regelen, is Vincent er om je volledig te ontzorgen. Alles was top geregeld, en we hebben desondanks omstandigheden een mooi en waardig afscheid kunnen geven. Vincent, bedankt voor alles!

Gewoon goed!

Onze ervaring met Vincent vonden wij erg prettig. Geen vraag was te gek en alles was naar wens, alles tip top voor mekaar!

Fijn en goed begeleid

Onze dochter is overleden in Portugal (door een misdrijf) en omdat ik verzekerd ben bij monuta kregen wij een hele lieve en zorgzame begrafenisondernemer Vincent wooldrik tot onze dienst. Hij heeft ons heel goed begeleid en overal mee geholpen .We konden hem altijd appen als we ergens mee zaten en stond iedereen goed te woord.De uitvaart was zeer goed geregeld hij kwam met nog een mooi verhaal heel toepasselijk over onze dochter. bij de uitvaart Mocht ik iemand aanbevelen dan zeer zeker Vincent Wooldrik. Ons heeft hij heel goed begeleid in /en bij deze hele moeilijke tijd

alles is prima verlopen kan eigenlijk niet beter

M8jn ervaring met monuts tot nu toe 3 x is geweldig. Goed verzorgd, ruimte voor je eigen ideeën en wensen. Heel nauw contact tijdens en goede nazorg. Kortom in een woord geweldig.

Heel fijn, Leefde mee en prachtig geregeld

Ik heb een hele fijne ervaring met Vincent gehad. We hebben alles naar de wens van Chiel mijn zoon kunnen doen. Vincent heeft heel goed naar onze wensen geluisterd en ik ben hem daar heel dankbaar voor.

Prima geregeld

Voor het overlijden van mijn partner een goed gesprek gehad over de mogelijkheden en tijdens het proces goed begeleid door Vincent. Was altijd bereikbaar en heeft ons goed geholpen.

Over Monuta Uitvaart