Prima cursus

Ik kreeg les van Wolter uitstekende docent en vertelt met passie.

Erg genoten,gelachen en veel geleerd in een korte tijd

Ik heb de Bootcamp in Mei gedaan zeer leuke trainers en ook voor de innerlijke mens wordt goed gezorgd.

Goede opleiding

Ik heb alleen de locatie als rot ervaren ivm file .

Uitstekend opleidingscentrum

Zeer geduldige en ervaren docenten. Goede praktijk en theorie ruimtes. Eten en drinken tot in de puntjes verzorgt. Zeer professioneel.

Top opleiding. Duidelijk en vakkundig.

Fijne bootkamp koudetechniek.

Super goede ervaring

Ik heb een bootcamp gevolgd. En ben ook meteen geslaagd. De leraren leren alles super. En het is ook duidelijk. Zowel de praktijk als de theorie. Ook de twee dames. Zorgen dat er drinken en eten en alles goed geregeld word. Kort om. Ik heb 4 weken lang genoten en met plezier op school gezeten. Ik wil iedereen bedanken hiervoor die dit mogelijk maakte

Lekker praktische opleiding.

In de 7 opleidingsdagen voldoende geleerd om het examen succesvol af te leggen. Door de praktijkonderdelen regelmatig te herhalen komt de kunde. De theorie is door zelfstudie goed te doen, zeker met de uitleg op de cursusdagen. Voor hen die enkel airco's en kleine warmtepompen wil plaatsen is deze opleiding voldoende. Zij die wat uitgebreider opgeleid willen worden zou ik F-Gassen 1 cursus aanbevelen.

Geweldig, Leerzaam, leuk

Ik heb heel veel gehad aan de kennis die instructeurs hebben geleerd van het bedrijfsleven. Wat ik merk is dat ze niet echt docenten zijn en dat de les op bouw soms wat lastig is. Maar ze proberen het wel, en willen ook alles 100x uit leggen als je het niet snapt. Ik heb genoten van de cursus! En heb een hoop geleerd over de koeltechniek

Leuk geweest ik ben blij en mijn gevoel is prima bij studium

Heel veel in korte tijd en super geregeld.

Deze BootCamp is echt een aanrader. Alles goed verzorgt. En de docenten/Instructeurs zijn zeer vakbekwaam en hebben op iedere vraag een antwoord. Lesmateriaal is top en de installaties waar je op traint zijn goed.

Helder en goeie opleiding leuke instructeurs

Ik heb een opleiding gevolgd met 2 dagen in de week theorie en praktijk. Moet nog examen doen dus we gaan zien hoe dat gaat. De opbouw van de opleiding is goed. Toen Ik de eerste dag, de map kreeg met theorie dacht wow moet ik dit allemaal weten. Maar ze gaan er op een logische wijze door heen.als je vragen hebt gaan ze er goed op in ook als je meerdere keren de zelfde vraag hebt. Blijven de instructeurs je de vragen beantwoorden. Zelf studie is wel nodig maar dat is met elke opleiding wel zo. Goeie instructie betreft solderen goed uit gelegd. Het zijn allemaal vakmannen uit de praktijk.

Lessen zijn duidelijk en goed gegeven. Leraar is altijd op tijd.

Goede begeleiding, Theorie- praktijk lessen.

Op 16 jan. gestart met de 10 daagse cursus F-gassen cat 1 waar ik in een leuke groep mensen de cursus mee heb gedaan. Goede begeleiding zowel theoretisch als praktisch van mensen uit het vak. Geen vraag te veel en prima en begrijpelijk uitgelegd. Theorie sluit tevens goed aan bij de praktijk. Lunch ook prima geregeld :) Bedankt Albert-Jan, Henk, Eduard voor de begeleiding en het voldoende behaalde resultaat.

Duidelijk, prettig,en snel

Veel lesstof in korte tijd. Goede ondersteuning in de les. Plezierige verschillende leraren. Juiste lesstof Goed voorelkaar

erg leuke opleiding gehad

basis koeltechniek gedaan en geslaagd met een 9. dit omdat de stof goed is uitgelegd door een enthousiaste leraar (Berrie) die ook erg veel ervaring heeft in de praktijk. het is een pittige opleiding maar wel erg interessant. ik heb een leuke tijd gehad en dat is ook belangrijk.

Ok

Zeer veel geleerd ,verruiming van mijn technische horizon mede dankzij docent

goed georganiseerd

Goede trainer (Albert Jan), goede faciliteiten en locatie goed te bereiken. goede koffie.

Geweldige bootcamp om vanuit 0 ervaring de sector te betreden

Na veel vergelijkingen met andere opleiders gekozen voor Studium. Resultaat: alle examens in een keer met ruim voldoende geslaagd. De eerste dagen lijkt het als zij-instromer alsof je overdonderd wordt door de nieuwe informatie en er geen grip op weet te krijgen. Alleen het mooie is dat dezelfde informatie door een variatie aan docenten op verschillende (leuke/informele) manieren wordt uitgelegd. Dit wordt heel bewust gedaan en het resultaat is dat het op een gegeven moment wel tot je moet doordringen. De docenten zijn erg behulpzaam, je kan altijd bij ze terecht met je (eventueel herhalende) vragen. De sfeer is goed, je voelt je steeds hechter worden met de groep. Iedereen probeert elkaar erdoorheen te slepen om maar dat eindresultaat te behalen. Het is natuurlijk geen schoolklasje. Eigen inzet en verantwoordelijkheidsgevoel staan voorop. Voor de rest krijg je alle ondersteuning die je maar nodig hebt om te slagen. Kom jij uit een compleet andere branche en heb je je twijfels of het wel haalbaar voor je is? Ik zeg doen!

Veel verschillende docenten met veel ervaring!

Super veel geleerd in korte tijd!

Zeer grondige opleiding waarbij je snel klaargestoomd wordt voor het Stek-examen.

Prima leraren en met een prima praktijklokaal. Zo leerde ik snel kennismaken met de koudetechniek. Wel intensief zo 4 weken achter elkaar, maar dat betaalde zich met het examen wel uit. Ruim geslaagd!

Super veel geleerd en super vriendelijk

4 weken lang een cursus gevolgd , super veel geleerd en heb deze opleiding echt als prettig ervaren , aardige leraren en personeel , voor alles werd goed gezorgd.

I learned something new but not enough

The practice side is a good part of the course. Teachers are kind and willing to help us and give explanations for all questions. The theoretical side is the weak part course. We received the book at 282 pages, without answers to 168 questions. In book we can not find exact answers to some questions. Result at theory exams is show how we "good" prepared for the final exam. Of 5 students 4 is a fault for 1 I don't know. The best result is 80% fall down (maybe 100% I don't know). Best regards

• Would you recommend us? No

This training was sold as practical training, that's why it only lasted five days. There where no theory lessons included in this training, you have to pick them up yourself. This has been agreed with your employee, which is why you cannot pay us on the theory part. Everyone passed the practical exam with marks ranging between 7 and 9.

Zeker een bootcamp opleiding, hard werken

Als zelfstandige was deze opleiding een sprong in het diepe. De eerste 2 weken waren behoorlijk pittig met alle nieuwe stof die er word in gehamerd. Daarna begint alles op z’n plek te vallen. Mijn inziens is de bootcamp de beste manier om snel aan je papieren te komen. Catering is prima maar zou wel een broodje weg kunnen laten en vervangen voor iets van fruit of gezonders. We zijn wel aangekomen van de bootcamp :) 2 weken na het examen al m’n eerste koel technisch project binnen dus het was het zeker waard.

De cursus was erg waardevol en goed behapbaar

Mijn ervaring is goed, mijn enige verbeterpunt is dat de docent soms wat verwarrend kon zijn, maar na discussies en gepuzzel met de klas kwamen we er altijd uit.

Professionele instelling met ervaren en gezellige docenten.

Goede ervaren docenten Goede en verschillende systemen om mee te oefenen Flexibel En last but not least, goede catering