Betrokken en ondernemend

Een betrokken en ondernemende club die doorpakt en de complexe dossiers snel oppakt.

• Betrokkenheid

Zeer prettig en deskundig. Op de man af en meedenkend!

Het contact met Tom is altijd plezierig. Is goed bereikbaar en kan altijd bellen, ook om even kort te overleggen. Stukken worden snel en accuraat opgemaakt en terugkoppeling is goed. Inhoudelijk wordt er goed meegedacht, ook mbt de bedrijfsvoering.

Snel, secuur en flexibel

Tom van der Meer ken ik als een integer persoon, meedenkend en veel inhoudelijke kennis. Ik kan niet anders dan Castelein & Basmaci aan iedereen adviseren!

• Betrokkenheid

Mensen met verstand van zaken.

Gewoon prima

Ik heb geen vergelijk, maar ik heb het fevoel met deskundigen te maken te hebben en dat is prettig

zeer deskundig

Ik zit nu een paar jaar bij hun en naar volle tevredenheid, wordt goed meegedacht met de mogelijkheden.

• Betrokkenheid

Uitmuntend in deskundigheid en snelheid van handelen!

Als Professional in Banking & Finance is het een verademing om met deze Accountants samen te werken, die altijd pro-actief meedenken en oplossingen aandragen!

Huizermaatweg 600

1276 LN Huizen