Zeer goed voorbereid, heel oplossend gericht en scherp !!!

"Zeer goed voorbereid, heel oplossend gericht en scherp !!!" Zo zou ik Tom van der Meer omschrijven. Hij is ook duidelijk en zakelijk en kort van stof maar to the point. Daar houden ondernemers van. Wij blijven bij Tom.

Goede dienstverlening

Vooral goed in fiscale adviezen.

Meedenkend en professionele accountant

Inlevingsvermogen richting een klant is van belang om een juist advies te kunnen geven. Castelein & Basmaci Accountants heeft deze toegevoegde waarde in huis en daar heb ikzelf veel baat bij. Enorm tevreden.

• Betrokkenheid

Ik heb geen klachten !!!!!!

Ik ben al jaren....... klant en bent altijd goed geholpen en geadviseerd.

Goede samenwerking en advies

Zoals geschreven hierboven

zeer deskundig

Zeer deskundig en snel ik ga jullie aanbevelen.

• Betrokkenheid

Goed advies en snelle opvolging van vragen

Erg tevreden over de dienstverlening en over de snelheid van reageren op vragen. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze beloven.

• Betrokkenheid

Veel kennis van het vak, maar minder betrokkenheid dan voorheen

Met de groei van het accountantskantoor krijg ik steeds meer het gevoel dat de betrokkenheid bij mijn eenmanszaak minder is geworden Advies over financiële planning geven ze niet zelf, maar via een extern adviesbureau (wat extra kosten betekent).

Prettige samenwerking

Het is fijn samenwerken met C&B!

tevreden

tevreden

Vriendelijk en professioneel

Zpoals elk jaar voelen wij ons erg op ons plaats op dit kantoor

• Advies N.v.t.

Deskundig en behulpzaam!

Ik ben heel erg tevreden over de samenwerking met Castelein & Basmaci. Ik kan met al mijn vragen bij ze terecht en veel van mijn zorgen worden uit handen genomen. Het is zeker een administratiekantoor de ik aan anderen zou aanraden!

• Betrokkenheid

Klant- en servicegericht en altijd bereid mee te denken.

Meedenkend( gevraagd en ongevraagd) vriendelijk en professioneel. Altijd de bereidheid om zaken snel en adequaat op te pakken, dit alles tegen een redelijk tarief.

• Betrokkenheid

Zeer persoonlijke en vriendelijke samenwerking

We hebben altijd fijn contact met Castelein & Basmaci. In het begin met Michel en daarna altijd met Jordy. De communicatie is altijd supersnel, behulpzaam en meedenkend. Het prettigst vinden we dat de samenwerking op een normale menselijke manier gebeurt. Altijd transparant en ondersteunend en nooit afstandelijk of belerend. We hebben het gevoel dat we met alle vragen terecht kunnen.

• Betrokkenheid

Als ik een vraag/probleem heb direct geholpen en dat is fijn!

Als ik of mijn man vragen heb omtrent de zaak of belastingdienst staan ze gelijk voor ons klaar om dit op te lossen. Vriendelijke mensen en dat is fijn om mee te werken. Dus hoop dat we dit in de toekomst ook zo houden.

• Betrokkenheid

prettige samenwerking gekenmerkt door grote mate van accurate deskundigheid.

zie bovenstaande

Zeer deskundig en meedenkend

Castelein en Basmaci is een accountantskantoor met deskundige mensen. Ze denken mee met je, zijn pro-actief en begrijpen het wanneer je ergens tegenaan loopt, dat je soms een beetje extra steun nodig hebt. Deze partij concurreert niet op prijs, maar op kwaliteit. Er is altijd een mogelijkheid om zaken te bespreken, er wordt uitleg gegeven aan het waarom van dingen en de fiscale keuzes die worden voorgelegd. In goed overleg kun je zo met een gerust je fiscale zaken door hen laten afhandelen.

Ervaren en betrokken!

Al jaren klant bij dit accountantskantoor. En goede relatiebeheer en geven naast boekhouding de juiste advies.

• Betrokkenheid

Zorgvuldig en dit jaar echt toegevoegde waarde

Wij werken al jaren met hetzelfde administratiekantoor. Tot twee jaar geleden met AA-bevoegdheid. Nu gebruiken voor de officiële verklaring Castelein en Basmaci. Dit jaar hebben ze echt toegevoegde waarde gehad door diep te kijken, wat werd ingebracht, de veronderstelling over NOW, etc. Blij met hun inbreng.

zeer vertrouwd

Zeer deskundig en snel advies en bijstand wanneer nodig.

Uitstekende dienstverlening op maat

• Betrokkenheid

Voor ZZP prima dienstverlening tegen schappelijke kosten.

• Betrokkenheid

Zeer persoonlijke manier van werken!

Sinds wij Tom als accountmanager en relatieveheerder hebben, ervaren we een fijne samenwerking en een hoogwaardige manier van meedenken en samen richting geven. Dat voelt heel vertrouwd en we geloven in Tom zijn mogelijkheden als specialist en kwaliteiten als manager.

Huizermaatweg 600 1276 LN Huizen

Over Accountantscore.nl