Ervaren en betrokken!

Al jaren klant bij dit accountantskantoor. En goede relatiebeheer en geven naast boekhouding de juiste advies.

• Betrokkenheid

Zorgvuldig en dit jaar echt toegevoegde waarde

Wij werken al jaren met hetzelfde administratiekantoor. Tot twee jaar geleden met AA-bevoegdheid. Nu gebruiken voor de officiële verklaring Castelein en Basmaci. Dit jaar hebben ze echt toegevoegde waarde gehad door diep te kijken, wat werd ingebracht, de veronderstelling over NOW, etc. Blij met hun inbreng.

zeer vertrouwd

Zeer deskundig en snel advies en bijstand wanneer nodig.

Uitstekende dienstverlening op maat

• Betrokkenheid

Voor ZZP prima dienstverlening tegen schappelijke kosten.

• Betrokkenheid

Zeer persoonlijke manier van werken!

Sinds wij Tom als accountmanager en relatieveheerder hebben, ervaren we een fijne samenwerking en een hoogwaardige manier van meedenken en samen richting geven. Dat voelt heel vertrouwd en we geloven in Tom zijn mogelijkheden als specialist en kwaliteiten als manager.

Betrokken en ondernemend

Een betrokken en ondernemende club die doorpakt en de complexe dossiers snel oppakt.

• Betrokkenheid

Zeer prettig en deskundig. Op de man af en meedenkend!

Het contact met Tom is altijd plezierig. Is goed bereikbaar en kan altijd bellen, ook om even kort te overleggen. Stukken worden snel en accuraat opgemaakt en terugkoppeling is goed. Inhoudelijk wordt er goed meegedacht, ook mbt de bedrijfsvoering.

Snel, secuur en flexibel

Tom van der Meer ken ik als een integer persoon, meedenkend en veel inhoudelijke kennis. Ik kan niet anders dan Castelein & Basmaci aan iedereen adviseren!

• Betrokkenheid

Mensen met verstand van zaken.

Gewoon prima

Ik heb geen vergelijk, maar ik heb het fevoel met deskundigen te maken te hebben en dat is prettig

zeer deskundig

Ik zit nu een paar jaar bij hun en naar volle tevredenheid, wordt goed meegedacht met de mogelijkheden.

• Betrokkenheid

Uitmuntend in deskundigheid en snelheid van handelen!

Als Professional in Banking & Finance is het een verademing om met deze Accountants samen te werken, die altijd pro-actief meedenken en oplossingen aandragen!