Top garage

Vakgarage Dirks is een hele goede garage. De monteurs weten wat ze doen, ze houden zich keurig aan de gemaakte afspraken en geven hele goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Proffesioneler kan het haast niet

Om 9:00 gebeld om een afspraak te maken om me remblokken en schijven van me bus te vervangen en in samenspraak met dhr Dirks kon ik smiddags al terecht en de reparatie was snel voor elkaar , tijdens het wachten nog een lekkere bak cappuccino gehad al met al een dikke tien !

• Faciliteiten wachtruimte

gewoon een hele goede garage.

je wordt als het kan gelijk geholpen door leuke mensen met verstand van auto's en tegen een goede prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen tevreden over het plaatsen van een trekhaak

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Klasse service!!!

Wij waren op zoek naar een andere auto. We hebben een wensenlijst neergelegd en er zou worden gezocht naar een passende auto. Binnen een week reden we in een nieuwe auto! Zeer vriendelijk en menselijk behandeld, dat zie je tegenwoordig ook anders bij veel bedrijven. Uiterst deskundig en professioneel naar onze mening. Beide auto's gaan daar ook in onderhoud. Voelt vertrouwt!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Taede, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen! Wij vinden het erg leuk dat jullie er voor hebben gekozen om inmiddels jullie tweede auto bij ons aan te schaffen en dat wij ook het onderhoud aan jullie auto's mogen uitvoeren! Veel veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Jeroen Dirks

auto gekocht

zeer vriendelijk benaderd, en ben ook zeer tevereden hoe je geholpen word en zou iedereen aanraden om daar eens te gaan kijken.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dimitri, Hartelijk dank voor het beoordelen van ons bedrijf! Wij waarderen het dat je ons zo'n mooi cijfer hebt gegeven en wensen je veel veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Jeroen Dirks

Top bedrijf

Goede ervaring. Ze luisteren naar je wensen Ik ben erg tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Frits, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij danken jullie voor het vertrouwen dat jullie al jaren in ons stellen en zien jullie in de toekomst graag terug voor onderhoud. Met vriendelijke groet, Jeroen Dirks

Goede ontvangst met een kopje koffie

De reparatie aan onze auto voor 100% goed uitgevoerd door de monteurs in de garage. Door een goed gesprek met de eigenaar alles goed opgelost. m.v.g. Mastenbroek Heemskerk.