goede service

Oprecht en eerlijk personeel

• Showroom N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen, vriendelijk contact.

Klein minpuntje, ik als leek iets betere uitleg van wat er gebeurt is. De betere uitleg is inmiddels gebeurd. Prima.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk, snel, duidelijk

Altijd goed geregeld

Ik ben altijd zeer tevreden over de service. Vakgarage Dirks mag met recht vakgarage genoemd worden. Ik heb al een paar keer een auto daar gekocht en heb mijn auto ook altijd bij hen in onderhoud. Altijd goed.

• Faciliteiten wachtruimte

Super! Nette garage een universeel met dealeruitstraling!

Goed geholpen! Voor zowel de bedrijfsauto als de Prive auto

Goede en snelle service

Deskundig

Heldere en duidelijke afspraken

Deze garage maakt waar waarvoor ze staan. Ze geven je aan wat je mag verwachten bij de beurt en of het onderhoud. Zelfs nu mijn vader ingelicht over dit bedrijf en deze heeft zijn 15 jaar oude mercedes weer terug als nieuw! En de koffie was super!!

• Faciliteiten wachtruimte

Snel en uitstekend werk afgeleverd.

Ik heb een trekhaak laten monteren voor een betaalbare prijs, vriendelijk personeel en ben goed geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Service, prijs en ervaring gaan hier altijd goed samen!

Een vriendelijk bedrijf waar de service nog hoog staat en ze alles doen voor de klant. Zeer ervaren monteurs, en een prima prijs kwaliteit verhouding! We zijn zeer tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

zeer goede ervaring; afspraken worden vriendelijk nagekomen

Heb een mooie auto gekocht zonder officiële garantie maar wel met de toezegging dat ik een auto in een goede staat koop, alles functioneert en problemen altijd bespreekbaar zijn. Daarnaast afspraken gemaakt over het oplossen van enkele aangetoonde gebreken. Fantastische ervaring! Hier geldt gelukkig nog 'een afspraak is een afspraak'. Zaken worden keurig afgehandeld, er wordt met je meegedacht en de ontvangst is vriendelijk. Alleen nog de nieuwe achteruitrij camera installeren en dan hoop ik nog lang te genieten van mijn aankoop! Kortom een garage waar je zonder 'autoverstand' met een veilig gevoel een auto kunt kopen!

• Faciliteiten wachtruimte

Top gasten !!! Raadt het iedereen aan !!

• Faciliteiten wachtruimte

Mooi en betrouwbaar bedrijf, mensen die met je meedenken.

Superfijn geholpen door Jeroen en Niels van vakgarage Dirks, een betrouwbaar bedrijf waar de eigenaren graag met je meedenken voor je oplossingen.

• Faciliteiten wachtruimte

Top service, kan altijd snel terecht en wordt altijd goed geholpen.

Prima deal kunnen sluiten,

• Service N.v.t.

Helemaal goed

Na vriendelijk ontvangst hebben wij een mooie citroen gekocht bij Dirks vakgarage. Helemaal tevreden zijn wij de deur uitgegaan.Heel goed geholpen door een professionele verkoper!!! TOPPIE Bedankt Jeroen. een 10+

• Faciliteiten wachtruimte

Soepel in afspraak maken en vakkundig

Prima!!

Top geregeld goede service

Snel en optijd klaar

• Faciliteiten wachtruimte

Eerste bezoekje, eerlijke service eerlijke prijs.

Gebaseerd op een bezoek. De ervaring was goed werd netjes gebeld over de werkzaamheden en kosten voor ze met de werkzaamheden begonnen. Geen onnodige kosten of werkzaamheden.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Probleem prima opgelost

Na aankoop bleek dat er onverwacht problemen zich voordeden. Na overleg heeft eigenaar Jeroen Dirks het probleem prima opgelost.

• Faciliteiten wachtruimte

Vanaf moment een een goed gevoel vsn alles

Telefonisch afspraak gemaakt. Meedenkend,vriendelijk en eerlijk. Hadden direct een goed gevoel over alles. Geen enkele druk. Prijs goed voor een prachtige auto. Auto werd ons zo gegund . Leuk om te merken.. We gaan jullie zeker aanbevelen

Voldoende

Voldoende. Auto netjes uitgezogen, alle aandachtspunten verholpen. Goed advies voor betere banden. Ruitenwissers laten zitten ondanks advies dit te vervangen, spijt van wegens vervelend geluid. Lampje na 1 dag weer stuk was wel teleurstellend maar waarschijnlijk pech. Edit: n.a.v. deze feedback werd ik meteen gebeld. Voorstel was om de ruitenwissers vandaag nog te vervangen, tegen 0 arbeidsloon, en het defecte lampje kosteloos te vervangen. Dat is natuurlijk klasse en doet me besluiten voorlopig al mijn beurten / APK hier onder te blijven brengen.

Goede snelle service.

Afspraak gemaakt op de dag zelf en gelijk geholpen. de zelfde dag kon ik mijn auto weer ophalen.

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar en een uitstekende service

Ik heb een jaar geleden een peugeot 207 cc bij auto Wieringen ( nu vakgarage Dirks) gekocht. Ik ben erg tevreden over mijn auto en de service die ik elke keer weer ontvang !!! Ik raad iedereen dit bedrijf aan !!! C van Alphen

Zeer toegankelijk en professioneel

Mijn ervaring met vakgarage Dirks is louter positief. Een professionele organisatie die niets aan het toeval overlaat. Een belofte betekent daar ook echt een schuld, en wordt perfect nagekomen zoals afgesproken. Het personeel en de eigenaren Jeroen en Bianca zijn vriendelijk en behulpzaam. Het is altijd fijn als er op zakelijk en financieel gebied met je meegedacht word bij een grote aankoop als bijvoorbeeld een auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Een bedrijf waar enthousiaste medewerkers met hart en ziel hun werk doen

Medewerkers zijn vriendelijk enthousiast en hebben kennis van zaken. Hebben mij ook goed geïnformeerd en ook de overige occasions zien er allen in topstaat uit (er is naar mijn mening echt aandacht aan gegeven). Zelden een autobedrijf meegemaakt die het op deze manier doet, mijn complimenten.