Een zeer fijne ervaring

Gerrit heeft op een zeer respectvolle manier de opgraving van mijn vader verzorgd. Het is een rustige en vriendelijke man die alles duidelijk uitlegt en me alle ruimte gaf. Het kerkhof is keurig netjes achtergelaten, alsof er nooit een graf geweest is. Ik kijk terug op een zeer fijne ervaring dankzij Gerrit en Rob. Oprecht bedankt!

Opgraving voor crematie

De opgraving voor crematie van mijn vader is geheel na wens en op een respectvolle manier door Piëtas B.V. verzorgt.

Vertrouwen en Respect

"Respect, Eerbied en Achting" kernwoorden voor Piëtas, die voor meer dan 100% worden waargemaakt door de heer Verhagen. Vanaf het eerste contact is er het gevoel van vertrouwen en respect. De heer Verhagen staat open voor alle vragen waar hij met geduld en deskundigheid antwoord op geeft. De heer Verhagen is zeer nauwkeurig en discreet in het contact, in het besef dat het om emotie gaat. Kortom, het hele proces van opgraving en crematie van onze ouders is zorgvuldig uitgevoerd, waardoor wij als nabestaanden met een goed gevoel verder kunnen. Nogmaals heel veel dank! C.J. Biel

• Respect voor uw wensen

Heel professioneel en welwillend bedrijf!

In amper 5 dagen tijd is de vergunning gemeente geregeld, en heeft Pietas 2 opgravingen gedaan, alles keurig verzorgd. passende offerte vooraf, meedenkend, oplossingen aandragend. Heel prettig bedrijf om mee te werken. Snel antwoord op mailtjes en telefoontjes, geen toestanden, gewoon meewerken. Heel fijn! Had nog nooit met hen gewerkt, maar ik kan het aanbevelen.

In een woord vak werk.

Wat werken ze hier netjes. Een offerte opgevraagd binnen een paar dagen al een offerte in huis. De opdracht verstrekt binnen een mum van tijd werd ik netjes op de hoogte gesteld van de planning. Op de dag van de opgraving netje een berichtje gehad dat het was gebeurd en dat ze de spullen hadden afgevoerd. Een foto die op het graf zat onbeschadigd eraf kunnen krijg en op de post naar mij gestuurd. Naderhand nog op het kerkhof geweest en het was heel netje achter gelaten. Complimenten aan dit vakwerk bedrijf.

• Respect voor uw wensen

Prettig contact en professionele afhandeling

Het contact met Piëtas is erg prettig en professioneel. Van te voren heb ik een duidelijke kostenopgave ontvangen, ze denken mee en zijn flexibel. Ik kan Piëtas zeker aanbevelen!

respectvol en meedenkend

Door het snelle verzorgen van de gemeentevergunning en de opgraving door Piëtas hebben wij de laatste wens van onze tante kunnen uitvoeren om samen met haar reeds eerder overleden man haar laatste reis te maken.

• Respect voor uw wensen

Vele jaren een respectvolle en prettige samenwerking.

We hebben als Uitvaartbegeleiding Kempenland al een aantal jaren ervaring met Gerrit, en zijn hier erg goed over te spreken. Correct, meedenkend en respectvol. Ik kan iedereen Piëtas B.V. aanraden.

• Respect voor uw wensen

Correcte, vlotte en nette afhandeling.

Wij zijn heel netjes en correct geholpen door Piëtas, zeer goed communicatie en respectvol. Alles naar wens.

• Respect voor uw wensen

Het was een prettige samenwerking

Tijdens de eerste kennismaking kregen wij volop vertrouwen in de samenwerking, het vertrouwen kwam naar voren hoe gedreven enthousiast deze mensen waren en hoe ze omgaan met de totale werkzaamheden. Dit met de goede communicatie, respect, veiligheid en de kennis en kunde hebben ze de werkzaamheden uitgevoerd.

Respectvol

Met respect naar ons toe heeft Piëtas de stoffelijke resten van mijn vader laten opgraven en laten cremeren. Het was een emotionele beslissing, maar daar is respectvol mee omgegaan.

• Respect voor uw wensen

De restauratie van een grafmonument. Naar alle tevredenheid.

Juist bij restauratie van een historisch monument uit het begin van vorige eeuw is kennis en vakmanschap een essentie. Om je dan te verplaatsen in de werkwijze van die tijd is een kunst op zich. Daarin correct geadviseerd worden, het optimaal begeleiden en ook nog met zorg uitvoeren was onze ervaring met Gerrit Verhagen.

• Respect voor uw wensen

Informatie, Offerte. Deskundigheid Integriteit Begeleiding Uitvoering Alles uitstekend !

Kundig en respectvol

Wij krijgen bij Monuta in Tilburg regelmatig het verzoek tot opgraving met als doel dierbaren op nette wijze te laten cremeren. Wij verwijzen dan graag door naar Piëtas. Alles wordt keurig geregeld en het contact is prettig. Wij kunnen u Piëtas met een gerust hart aanbevelen.

Fijne samenwerking

Onlangs voor het eerst met Gerrit samengewerkt en dat is zeer goed bevallen. Snel antwoorden op mailtjes of apps en flexibel, snel regelen van de benodigde papieren en flexibel als het gaat om de wensen van de nabestaanden. Bovendien is Gerrit - samen met grafdelver Gerard - prettig in de omgang. Ik zal zeker vaker gebruik maken van zijn diensten.

• Respect voor uw wensen

Respectvol, integer en helder...zowel in de communicatie als in het werk

Natuurlijk ken ik Gerrit al lange tijd en zijn bovenstaande eigenschappen me zeer bekend van hem. Een fijne partner in de branche...

Respectvol

Ik heb in mijn werk als uitvaartverzorger contact gehad met Gerrit van Piëtas. Het contact verliep erg prettig en hij was erg duidelijk. Gerrit heeft ervoor gezorgd dat het opgraven en verdiept herbegraven in hetzelfde graf, wat snel moest gebeuren, keurig en respectvol is gedaan. De familie kon daar ook zelf bij zijn. Zij zijn ook erg tevreden over hoe alles is gelopen.

• Respect voor uw wensen

Zeer deskundig en betrouwbaar bedrijf

Piëtas is een zeer deskundig en betrouwbaar bedrijf. De heer Verhagen pakt zaken snel en vakkundig op, waarin discretie en respect voorop staan.

• Respect voor uw wensen

Top bedrijf, doen hun werk zeer respectvol!!

Een bedrijf die weten waar ze het over hebben. Met respect werken. Afspraken nakomen, en prijs thechnisch zeer intessant zijn. Kortom ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Respect voor uw wensen

zorgvuldig, professioneel met de juiste betrokkenheid

Dhr. Verhagen heeft mij in eerste instantie goed geïnformeerd over de mogelijkheden die zijn bedrijf aanbied. Vervolgens is op plezierige wijze uitvoering aan de opdracht gegeven. Ik beveel Piëtas zeker aan.

Met respect

Zeer vertrouwelijk en met respect worden de werkzaamheden uitgevoerd

Toegewijde en kundige partij

Pietas is voor ons als adviesbureau in beeld gekomen bij de ruiming van een ontdekt kerkhof, waarbij de kennis van de omgeving tesamen met het inhoudelijk zeer betrokken en bevlogen zijn er voor gezorgd heeft dat het project op een professionele en soepele manier verlopen is. Een zeer fijne partij om mee te werken!

Volledige service

Piëtas heeft van A tot Z alles voor ons geregeld. Dit alles tegen een betere prijs dan collega's.

• Respect voor uw wensen

Fijn bedrijf om met samen te werken

Afspraken worden nageleefd

Veel vertrouwen

Door de snelle communicatie en steeds goede terugkoppeling gaf het me veel vertrouwen in een goede uitvoering en afwikkeling. Ook prettig informatiegesprek.

Over Uitvaartscore.nl