Respectvol

Contact is erg fijn en duidelijk! Gerrit legt alles goed uit en denkt mee! Er zijn veel opties mogelijk! Onze vader opgegraven en opnieuw herbegraven, dit alles op een hele nette respectvolle manier waarin wij als familie volledig zijn meegenomen in het hele proces! Nogmaals dank hiervoor!

Erg respectvol en betrokken

Ik vond het advies vooraf en de begeleiding bij het opgraven erg goed / duidelijk en betrokken Onze dank hiervoor.

Heel fijn bedrijf

Wij hebben Piëtas ingeschakeld voor het opgraven en cremeren van onze moeder. Heel fijn contact gehad met Gerrit. Alles wordt goed uitgelegd. De dag zelf liep precies zoals Gerrit ons verteld had. Ik zou Piëtas zeker aanraden.

• Respect voor uw wensen

Weinig tot geen omkijken naar

Via de begrafenisondernemer de gegevens van Pietas ontvangen en telefonisch het eerste contact gelegd om mijn wensen duidelijk te maken. Alle verdere contacten verliepen via de mail of telefonisch. Dat klinkt voor de "uitvaartsector" wellicht een beetje vreemd maar ik heb het totaal niet als storend of onprettig ervaren. Alles wordt snel opgepakt, vooraf duidelijk uitgelegd en achteraf goed teruggekoppeld. Behoudens het invullen van de benodigde papieren wordt je compleet ontzorgd. Kortom: een bijzonder prettige ervaring.

• Respect voor uw wensen

Heel betrokken is Gerrit , super tevreden!

Gerrit heeft de opgravingen en crematies van mijn vader en moeder gedaan. Vanaf het eerste belmoment tot het moment dat we het kerkhof verlieten ontzettend tevreden. Hij legt alles duidelijk uit, reageert snel op vragen. Echt een aanrader, Gerrit super bedankt voor je fijne begeleiding.

Keurig

Duidelijke uitleg en advies. Keurige uitvoering. Met zorg en respect.

Gewoon goed.

Open en eerlijk

Keurig netjes

Ze hebben altijd een luisterde oor. Voor eventuele vragen kan je ze altijd bereiken. Staan je keurig te woord, en leggen alles goed uit. Al met al zeer tevreden dus. Bedankt voor alle goede zorgen.

Zeer betrokken en klantgericht

We hebben Piëtas opdracht gegeven onze vader te laten opgraven en cremeren. Het hele traject van offerte tot de opgraving en crematie is uitstekend verlopen. Regelmatige en duidelijke terugkoppeling en snel antwoord in het geval van vragen.

Prima geregeld.

Ik was erg tevreden over hoe alles werd geregeld. Het contact met Dhr. Verhagen was vlot en duidelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden van alle stappen. Heel goede ervaring met dit bedrijf.

• Begeleiding N.v.t.

Persoonlijke, respectvolle benadering

Gerrit heeft de opgraving en crematie van mijn vader verzorgd en heeft hier volledig mee ontzorgd. De betrokkenheid, het begrip en het respect van Gerrit zijn groot en dat is gedurende het gehele traject voelbaar geweest. Al mijn vragen zijn zorgvuldig beantwoord en onzekerheden weggenomen. Gerrit communiceert op een prettige manier, geeft duidelijke uitleg over het proces en gedetailleerde tussentijdse terugkoppeling. Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden. Heel hartelijk bedankt voor de goede zorgen!

Een zeer fijne ervaring

Gerrit heeft op een zeer respectvolle manier de opgraving van mijn vader verzorgd. Het is een rustige en vriendelijke man die alles duidelijk uitlegt en me alle ruimte gaf. Het kerkhof is keurig netjes achtergelaten, alsof er nooit een graf geweest is. Ik kijk terug op een zeer fijne ervaring dankzij Gerrit en Rob. Oprecht bedankt!

Opgraving voor crematie

De opgraving voor crematie van mijn vader is geheel na wens en op een respectvolle manier door Piëtas B.V. verzorgt.

• Begeleiding N.v.t.

Vertrouwen en Respect

"Respect, Eerbied en Achting" kernwoorden voor Piëtas, die voor meer dan 100% worden waargemaakt door de heer Verhagen. Vanaf het eerste contact is er het gevoel van vertrouwen en respect. De heer Verhagen staat open voor alle vragen waar hij met geduld en deskundigheid antwoord op geeft. De heer Verhagen is zeer nauwkeurig en discreet in het contact, in het besef dat het om emotie gaat. Kortom, het hele proces van opgraving en crematie van onze ouders is zorgvuldig uitgevoerd, waardoor wij als nabestaanden met een goed gevoel verder kunnen. Nogmaals heel veel dank! C.J. Biel

• Respect voor uw wensen

Heel professioneel en welwillend bedrijf!

In amper 5 dagen tijd is de vergunning gemeente geregeld, en heeft Pietas 2 opgravingen gedaan, alles keurig verzorgd. passende offerte vooraf, meedenkend, oplossingen aandragend. Heel prettig bedrijf om mee te werken. Snel antwoord op mailtjes en telefoontjes, geen toestanden, gewoon meewerken. Heel fijn! Had nog nooit met hen gewerkt, maar ik kan het aanbevelen.

In een woord vak werk.

Wat werken ze hier netjes. Een offerte opgevraagd binnen een paar dagen al een offerte in huis. De opdracht verstrekt binnen een mum van tijd werd ik netjes op de hoogte gesteld van de planning. Op de dag van de opgraving netje een berichtje gehad dat het was gebeurd en dat ze de spullen hadden afgevoerd. Een foto die op het graf zat onbeschadigd eraf kunnen krijg en op de post naar mij gestuurd. Naderhand nog op het kerkhof geweest en het was heel netje achter gelaten. Complimenten aan dit vakwerk bedrijf.

• Respect voor uw wensen

Prettig contact en professionele afhandeling

Het contact met Piëtas is erg prettig en professioneel. Van te voren heb ik een duidelijke kostenopgave ontvangen, ze denken mee en zijn flexibel. Ik kan Piëtas zeker aanbevelen!

respectvol en meedenkend

Door het snelle verzorgen van de gemeentevergunning en de opgraving door Piëtas hebben wij de laatste wens van onze tante kunnen uitvoeren om samen met haar reeds eerder overleden man haar laatste reis te maken.

• Respect voor uw wensen

Vele jaren een respectvolle en prettige samenwerking.

We hebben als Uitvaartbegeleiding Kempenland al een aantal jaren ervaring met Gerrit, en zijn hier erg goed over te spreken. Correct, meedenkend en respectvol. Ik kan iedereen Piëtas B.V. aanraden.

• Respect voor uw wensen

Correcte, vlotte en nette afhandeling.

Wij zijn heel netjes en correct geholpen door Piëtas, zeer goed communicatie en respectvol. Alles naar wens.

• Respect voor uw wensen

Het was een prettige samenwerking

Tijdens de eerste kennismaking kregen wij volop vertrouwen in de samenwerking, het vertrouwen kwam naar voren hoe gedreven enthousiast deze mensen waren en hoe ze omgaan met de totale werkzaamheden. Dit met de goede communicatie, respect, veiligheid en de kennis en kunde hebben ze de werkzaamheden uitgevoerd.

Respectvol

Met respect naar ons toe heeft Piëtas de stoffelijke resten van mijn vader laten opgraven en laten cremeren. Het was een emotionele beslissing, maar daar is respectvol mee omgegaan.

• Respect voor uw wensen

De restauratie van een grafmonument. Naar alle tevredenheid.

Juist bij restauratie van een historisch monument uit het begin van vorige eeuw is kennis en vakmanschap een essentie. Om je dan te verplaatsen in de werkwijze van die tijd is een kunst op zich. Daarin correct geadviseerd worden, het optimaal begeleiden en ook nog met zorg uitvoeren was onze ervaring met Gerrit Verhagen.

• Respect voor uw wensen

Informatie, Offerte. Deskundigheid Integriteit Begeleiding Uitvoering Alles uitstekend !

Kundig en respectvol

Wij krijgen bij Monuta in Tilburg regelmatig het verzoek tot opgraving met als doel dierbaren op nette wijze te laten cremeren. Wij verwijzen dan graag door naar Piëtas. Alles wordt keurig geregeld en het contact is prettig. Wij kunnen u Piëtas met een gerust hart aanbevelen.