Wachten

Wachten

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Shit
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 2
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.

prima, zoals gewenst

Duidelijkheid

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? positief
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Goede mondzorg en professionele controle

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Voldoende, wel lang moeten wachten voor de 1e afspraak

Prettige behandeling

Prettig

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Wel goed, al is de wachttijd voor het maken van een controle-afspraak nu erg lang.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk

Vlotte en zorgvuldige behandeling

Zorgvuldig, vlot en tijd gevend voor slikken of rust momentjes

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima. Gewoon bellen ofbij balie

Prima behandeling

Prima behandeling, aardig empathisch en deskundig personeel

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 8
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 9

Ontspannen

Door het contact met tandarts/assistenten/receptionisten en de inrichting van de wachtkamer is het geen hoge drempel om naar de tandarts te gaan.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Dat ik op mijn gemak werd gesteld.

Het was fijn omdat ze iedere keer onder de behandelingen vertelde was ze deed. De sfeer was ook goed.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rianne Rutten

Servicegericht.

Wel lange wachttijd voordat je een afspraak gepland krijgt. Eenmaal aanwezig dan hoef je niet te lang te wachten, de airco derde goed z'n werk toen het zo warm was, goed en vriendelijk geholpen door TA en assistente. Ook de mw aan de balie was vriendelijk en dacht mee bij het maken van een vervolgafspraak.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Situatie werd uitgelegd, ik dacht een oplossing te hebben, maar deze werd vakkundig ingeruild voor een goede oplossing.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Zie boven
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Goed mee gedacht en opgelost

Controle met reiniging, tevens had ik een barst in mijn kies met vulling waar een oplossing voor gevonden moest worden

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

De beste tandartsenpraktijk in Apeldoorn !

Een altijd vrolijk en enthousiast team !

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Hele aardig tandarts en vakkundig

Aardige tandarts. En goed geholpen.

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel netjes en vriendelijk

Vriendelijk en deskundig

Duidelijke uitleg. Vrolijke mondhygiëniste.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Duidelijk

geweldig

de behandeling is gewoon geweldig goed, heel erg aardige behandelaars die het gewoon erg goed doen. ik heb nooit wat te klagen. Alleen als ik net als vandaag een afspraak heb om 13.30 uur en als het dan zowat 13.50uur is als je wordt binnen geroepen, dan stoort me dat een beetje , en wel hierom. Ik kijk als ik een afspraak maak naar de tijd die ik heb, heb ik ervoor iets te doen, of een drie kwartier vanaf het begin van de afspraak, dan weet ik dat het krap is. Maar als ik dan ook nog zowat 20 minuten moet wachten, dan komt mijn tijd niet uit. snapt u. Dat stoort me soms een beetje., maar gelukkig niet altijd. verder heb ik niks te zeuren. TOP tandartsen!

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? niet altijd goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Prettig en rekeninghoudend met wensen

Zie boven

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Alle stappen besproken
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Klantvriendelijk, wel erg lange periode tot de afspraak
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Klantvriendelijk

Altijd vriendelijk .

Ik vind de praktijk altijd vriendelijk. Waar en wat ze ook doen. Achter de balie. De tandartsen de mondhygiënisten en assistenten. Altijd heel vriendelijk. Zo ga Je toch dan nog graag naar de tandarts .

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Top
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Top en vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

prima behandeling, schoonmaken en direct daarop volgend controle

behandeling verliep boven verwachting; schoonmaken gebit zorgvuldig, tandarts had daarna tijd voor controle en toen bleek er ook nog tijd om stukje tand te repareren. Scheelt weer tijd voor mij.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? erg goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima

Goed en zorgvuldig geholpen

Goed en zorgvuldig geholpen

Netjes geholpen

Zoals altijd was het prima, goede behandeling, veel uitleg mbt tandverzorging, snel en kundig.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima, alles was duidelijk
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Een sms op de dag zelf, in de ochtend zou handig zijn
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Gastvrij

Weer meegevallen

Goed opgevangen, duidelijke uitleg over wat er moet gebeuren , voor mij n nieuwe verdoving: was tijdens en na de behandeling goed !

Vriendelijk, duidelijk en snel

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Prima uitgebreide en persoonlijke aandacht en zorg.

Op een goede en rustige manier geholpen. Duidelijke uitleg.

Fijne ervaring voor dochter

Het was goed en zelfs gezellig voor mijn dochter van 4, dank aan de assistente!! Heel fijn dat dit zo kon gaan. Tijdtechnisch gezien vind ik de wachttijd op de tandarts wel een puntje… Over all, heel fijn bezoek, dank!

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima!
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Prettig ervaring en vriendelijk personeel

Fijne controle, duidelijke uitleg wat er gedaan wordt en overleg over wat er wel of niet nodig is.

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed en vriendelijk

ik ben vriendelijk en netjes geholpen

ik ben vriendelijk en netjes geholpen

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Onbekend
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? vriendelijk

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.