Fijn dat de tandarts uitlegt onder behandeling
Wat een prachtig cijfer, wij gloeien van trots
Goed
wauw een 10, wij zijn super blij
Alles aan deze praktijk klopt: van de aankleding in de wachtruimte tot zelfs de vacatureteksten. Ik vind deze praktijk echt een gamechanger, omdat ze het voor elkaar krijgen dat ik bijna een wellnessgevoel krijg bij een tandartsafspraak, na jarenlange angst voor de tandarts.
Dit is wat wij willen bereiken bij iedereenIII Zo fijn dat het bij u gelukt is.
Positief, klantvriendelijk.
Dat is een fijne beoordeling, dank u wel hiervoor.
Xxx
Wat een prachtige beoordeling voor Karen, we geven het zeker door
Fijn en goed
Dat is een prachtig cijfer voor Thomas, we geven het zeker aan hem door.
Vriendelijk en vakkundig geholpen.
Dank je wel, we gaan voor "altijd" goed geholpen, helpt u ons daarbij en vertel ons ook aub wanneer het niet goed gegaan is?
..
Een mooie 10 voor Karen, dank u wel. We laten het Karen zeker weten.
.
Dank u wel voor deze mooie beoordeling
Ik heb alleen geen idee wie mij heeft geholpen. Dus advies om je even voor te stellen of om bij de afspraak te laten weten welke tandarts je gaat helpen.
Wij hebben uw vraag om te weten wie u helpt in ons werkoverleg besproken, dank u wel voor de informatie
Heel goed geholpen in een fijne tandartsen praktijk.
Een mooie 10 voor Elvyra, dank u wel. We geven het zeker door
Prima
Ook Rabiea een dikke 10, we gaan het Rabiea zeker vertellen
Super fijne behandeling.
Dank u wel voor deze prachtige beoordeling!
Snel, adequaat, vriendelijke mensen en met een positief gevoel de deur weer uit ook al moet je een nieuwe afspraak gaan maken om "even" twee kronen te laten zetten
Dank u wel voor de mooie beoordeling
Altijd goed op tijd, Altijd vriendelijk Altijd bereid om te stoppen als ik het even niet ziet zitten Altijd een extra kussen in de nek Totaal geen spijt van dat ik bij jullie kom!
Wat een prachtige woorden, dank u wel!
Ik zit al meer dan 25 jaar bij deze tandarts, voorheen Wermenbol, altijd tevreden geweest en nog steeds. 2 jaar terug pheasings ( als je dat zo schrijft;)) laten zetten, erg tevreden mee, ik lach weer op foto’s zeg maar..
Dank u wel voor deze beoordeling, we geven de complimenten door aan de collega's voor uw stralende lach.
Prettig en vriendelijk ontvangst door iedereen en de tandarts nam de tijd om bij het eerst consult uit te leggen wat er bij de volgende afspraken gaat gebeuren om mijn gebit weer goed te krijgen én te houden.
Fijn dat u de behandeling als prettig heeft ervaren.
Prima
Een mooie 10 voor Kamila, dank u wel hiervoor. We gaan het zeker doorgeven aan Kamila
Prima en duidelijke communicatie en prettige behandeling.
Dank u wel namens Thomas voor deze prachtige beoordeling.
Dank voor de liefdevolle benadering en behandeling
Wat een mooie beoordeling zo aan het begin van het nieuwe jaar, dank u wel hiervoor
Fijne ontspannen behandeling
Een mooie 10 voor Elvyra, dat geven we zeker aan haar door, dank u wel hiervoor
het was correcte, duidelijke en vriendelijke behandeling
Dank u wel voor de mooie beoordeling, voor ons is elke dag een belangrijke dag voor uw zorg voor uw tanden.
Correct en netjes geholpen.
We geven dit mooie cijfer zeker door aan Ines en aan de dames van de receptie
Van ontzettend vriendelijke receptionist(en) naar klassieke tandarts die zeker kundig over komt is alleen van gezamenlijk overleg is slechts beperkt sprake. En beste tandarts: als de klant binnenkomt mag u best uzelf voorstellen en groeten…dus ik heb helaas verderop in de review een gokje moeten doen wie mij heeft behandeld. Excuus daarvoor. Je ligt in nogal afhankelijke positie met je mond open en ik wil graag weten wat behandelingen en onderzoek kosten en wat het me oplevert voor iets wordt uitgevoerd. Misschien moet ik daar zelf dan mondiger over worden, maar zoals gezegd de vanzelfsprekendheid waarmee het gebracht wordt nodigt dat gesprek niet uit.
Dank u wel voor uw feedback, wij vinden het erg vervelend dat u deze behandeling zo ervaren heeft. Dat is zeker niet de bedoeling. We pakken uw reactie intern op.
positief
Roggestraat 158
7311CE Apeldoorn
Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.