Moderne praktijk - nieuwste apparatuur - fijne en kundige behandelaars

De sms-service een half uur van tevoren vind ik heel fijn. Ik woon 25 minuten van de praktijk af en rij pas weg als ik het berichtje heb ontvangen. En ik hoef bij aankomst -meestal- niet lang meer te wachten. Artsen (ik ken met name Thomas) en assistentes (o.a. Thirza, Chantal en Kamilla) heel warm en kundig. Ik ben / was een erg angstige patient, maar ben, sinds ik patient ben hier, een heel eind van die angst af. Draag nu zelfs een beugel en dat op mijn 51e. Wat ik super vind is dat de apparatuur waarmee ze werken erg modern is. Bijvoorbeeld de scan-apparatuur, 3-D modellen die digitaal gemaakt worden (dus niet meer 'happen'). Een animatie van hoe mijn gebit eruit ziet als ik klaar ben met de beugel, verdovingsapparaat waarbij je slechts 1 klein prikje krijgt en dan alleen dat stukje verdoofd is (i.p.v. dat je een paar uur met een half verdoofde wang rond loopt). En vandaag kennisgemaakt met het airflow apparaat van de mondhygieniste. Super schone, makkelijke en pijnloze reiniging van aanslag. Verder is het een moderne praktijk, echt van 'nu'. De wachtkamer heeft totaal geen tandarts sfeer. En de receptioniste (ik ken met name Ria) heel aardig, behulpzaam en voorkomend. En natuurlijk de verlengde openingstijden (avond en deels zaterdagochtend), maken dat je altijd wel op een door jou gewenst tijdstip terecht kunt.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima, zowel tandarts als mondhygieniste kende ik nog niet en toen ik zei dat ik angstige patient was, werd ik meteen met alle egards behandeld (alles duidelijk aangeven wat ze zou doen).
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Wisselend; ik vind het namelijk wel fijner om te kunnen kiezen voor een vaste behandelaar. Maar gelukkig wordt hier in de agenda ook wel echt geprobeerd rekening mee te houden. Zeker als ze weten dat je angstie patient bent. Anderzijds biedt dit ook veel flexibiliteit (zeker bij ongelukjes met de beugel). Ik maak altijd meteen afspraak voor volgende keer, en als er tussendoor iets is, dan bel ik. Inloggen 1 keer geprobeerd maar werkte niet bij mij.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9

positieve, geduldige en vriendelijke medewerkers

erg prettig. netjes op tijd en er wordt tijd voor de cliënt genomen. geen haast klus maar duidelijk aandacht

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? op 1 of andere manier krijg ik niet elk half jaar een berichtje en moet ik er zelf achteraan, dat vind ik wel jammer
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8

Een hele fijne tandarts

Een fijne tandarts gebit word goed onderhouden en ze zijn zeer vriendelijk en geven goed advies zeer tevreden

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Super

Snel, maar bekwaam!

Alles loopt mooi in elkaar over. Vriendelijke, bekwame personeelsleden

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Top
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9

Super lieve mensen en vakkundig

Fijne praktijk met vakkundige mensen die zorgvuldig en met liefde werken.

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Top!

Gewoon goed

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Niet goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8

Prettige volledige zorg

Ik kwam om een ontsteking te laten beoordelen en kon ook direct geholpen worden in de vorm van een wortelkanaalbehandeling. Dit verliep rustig en pijnloos en ik kreeg goede uitleg.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel prettig, begrijpelijke taal en respectvol
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Heel prettig, omdat hierdoor nu direct tijd was voor mij. Behandeling en ik niet nog een keer terug hoefde te komen

Super kundig

Geweldig team

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Top
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Super

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.