Filters

9

Prettige kennismaking

Het was mijn eerste bezoek. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen. De wachtruimte ziet er warm en gezellig uit. Niet wit en steriel. De tandarts en assistente stelden zich netjes voor. Waren geïnteresseerd in mij als persoon, mijn gezondheid, mijn gebit en waarom ik voor deze praktijk had gekozen. De controle verliep goed. Er werd duidelijk aangegeven wat er gedaan werd. Ook de dame bij de balie was aller vriendelijkst. Mijn eerste bezoek heb ik als zeer positief ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk en duidelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
8

Goed.

Vriendelijk ontvangen, duidelijk naar het kind toe over de stappen die ze gaan doorlopen. Vroegen ons netjes of er meerdere mee mochten kijken( in opleiding)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e), Onbekend
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Voldoende
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Via telefoniste . Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
9

zeer goed

beter als de andere tandarts die ik had

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? HEEL GOED
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? ZEER GOED
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? ZEER GOED
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
10

Ontspannen in de tandartsstoel.

Een sfeervolle rustgevende praktijk. Uitgerust met de modernste apparatuur Zeer vriendelijk personeel die zeer bekwaam is en je erg op je gemak stelt. Zoals altijd een perfecte behandeling gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer positief.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Zeer positief
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer positief
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
10

Geweldig vakmanschap.

Ik heb m'n vorige ervaring uitgelegd dan is deze n ervaring n nr 10 en de vorige n min.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
10

Altijd vriendelijk, correct en fantastische openingstijden

En natuurlijk goed behandeling van het gebied

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 10
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
8

Goed ontvangen ontspannend

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Altijd in een prettige omgeving even wachten en daarna snel geholpen.

Wordt altijd prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima maar altijd te druk ☺
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima. snel en duidelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Mijn zoon was helemaal gerust gesteld door de heldere en vrolijke uitleg van Bo.

Boren en vullen van 2 gaatjes ging super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel netjes
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Werkt goed. Wel flink volle agenda!
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Altijd vrolijk en gezellig.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
10

Super klantvriendelijk

Ik was een paar minuten te laat maar werd alsnog heel welkom ontvangen en het was absoluut geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel goed.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Kind uitstekend geholpen bij spannende gebeurtenis

Tibbe moest een gaatje laten vullen en zag daar als een berg tegenop. De tandarts en assistent stelden hem enorm gerust en vertelden steeds wat ze gingen doen. Ik zag Tibbe echt ontspannen in de stoel dus hulde voor deze aanpak

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima maar kan wel pas over lange tijd terecht
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
8

snelle service en goede communicatie

snelle service en goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? voldoende
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk
10

Zeer tevreden. Erg vriendelijk en fijn personeel

Erg prettig. Rustige en duidelijke uitleg overal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed. Alles werd besproken
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed. Fijn dat het digitaal en bij de balie kan
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed! Medewerkster kwam achter mij aan omdat ze de eerste uitleg nog vergeten was. Dat was erg attent.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Uitstekend

Reeds jaren ben ik in behandeling bij Kamilla. Ik kan me geen betere mondhygiëniste wensen. Vrijwel nooit pijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? zeer goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? zeer goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
8

Ik werd erg vriendelijk ontvangen

Prima . Ik werd vooraf verteld dat ik iets later aan de beurt zou zijn omdat ze iets achterliepen op schema.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
10

Duidelijk en vriendelijk

Uit eerdere tandartsen pratijken , is deze een vriendelijk en duidelijk maar zeker rekening houden met de wensen en ook de fysieke omstandigheden van de patiënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer correct en vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
8

Stelde mijn dochtertje op haar gemak.

Eerste tandarts bezoek van mijn dochter. Ze werd op haar gemak gesteld en met stapjes werd de controle gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Onbekend
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Dat mag beter vaak wordt er een andere tijd mondeling gezegd dan dat er in het afspraken systeem staat.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? zeer goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

vriendelijk en professioneel

Ik ben altijd erg tevreden over de behandelingen bij deze tandarts. Het personeel is vriendelijk en professioneel. Niets op aan te merken. Keep up the good works!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Handig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Prima

Na lange tijd eindelijk weer een controle. Ik vraag zelf ook altijd en eea werd goed toegelicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? ik heb gebeld
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? gastvrij en vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Duidelijk, vriendelijk en kundig

Heldere uitleg bij alles wat ze doen. Allemaal zeer vriendelijk en verstaan hun vak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Perfect

Zeer goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
8

Kwam binnen met angst voor de tandarts, heb me nu opgegeven als proef persoon .

Had angst voor de tandarts en dat was ook de reden dat ik hier terecht kwam. Vanaf mijn eerste behandeling had ik al het gevoel dat ik hier op de juiste plek was. De wijze waarop je benaderd wordt en de manier van praten geeft je het gevoel dat je begrepen wordt. In het begin wordt alles wat men gaat doen duidelijk en rustig uitgelegd. Nu, inmiddels een paar jaar later, is mijn angst verdwenen. Voor verdere behandelingen wordt er steeds overlegd wat te doen en daarbij wordt er ook rekening gehouden met de financiële situatie op dat moment. Zo wordt er in overleg een behandel plan op gesteld, dit is iets wat ik nog niet eerder ben tegen gekomen en wat ik zeer waardeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
10

Zeer tevreden, zoals altijd!

Samen met de kids weer een positieve ervaring. Ze nemen alle tijd voor de kinderen en zorgen er voor dat de tandarts een positieve ervaring is. Altijd transparant in wat ze doen. Kan ze zeker aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Helder en altijd en samenspraak
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

gewoon top

keurig op tijd met de gemaakte afspraak en secuur behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? weer prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? goed en eenvoudig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima een vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
10

Zoals altijd uitstekend

Ze neemt de tijd, luistert goed naar je klachten. Legt goed uit wat gedaan gaat worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.