Filters

10

Goed

Er werd uitgelegd wat er ging gebeuren. aardige dame en nam de tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? enthousiast en vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Aardige tandarts, preventie assistente en de mevrouw aan de balie ook.

Deskundig, betrokken en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Deskundig
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup
10

Zeer vriendelijke behandeling

Vriendelijk en deskundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijke ontvangst
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Lianne Soldaat
10

Uitstekend

Heel fijn, receptioniste erg vriendelijk en mondhygiëniste super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk en netjes
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Super

Relaxed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 10
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? 10
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Kamilla en Thomas kunnen beiden heel goed omgaan met mijn angst.

Ik heb al heel lang tandartsangst en dat is, sinds ik bij Beekpark kom (nu een jaar of 4 a 5 denk ik) behoorlijk afgenomen. Hoewel ik toch telkens wel weer in meer of mindere mate die spanning voel hoor. Ik zal er wel nooit helemaal van af komen. Maar het is nu heel goed hanteerbaar. Dit keer had ik een gecombineerde behandeling. Ik begon bij Kamilla (mondhygienist) en halverwege kwam Thomas (tandarts) om de controle te doen. Ook zo prettig dat dat gecombineerd wordt. Scheelt weer 1 keer rijden. Ik woon namelijk een half uur rijden van Apeldoorn, en het feit dat ik het geen probleem vind om een half uur te rijden zegt eigenlijk al alles. Kamilla is heel geduldig en heel voorzichtig. Ik kan bij haar echt heel erg mezelf zijn. En Thomas idem dito. De controle was al voorbij voor ik erg erg in had. Ik hoop nog jaren bij dit tweetal te kunnen blijven. De praktijk is verder heel modern

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Ja, heel goed. Ik moet een keer een kroon, en hebben we weer uitgebreid, maar zonder druk, besproken.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima!
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
10

Aardig vriendelijk

Een zeer aardige professionele tandartsen praktijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Gaat soms fout
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Aardig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
7

Prima behandeling. Moest wel lang wachten

Fijne reiniging van mijn gebit. Goed overleg om een behandeling wel of niet te doen. Jammer dat ik 20 minuten moest wachten voordat ik naar de behandelkamer kon. Wel oprechte excuses voor het lange wachten. Bij de receptie vlot vervolgafspraken kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prima, goed overleg
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? bellen met de receptie gaat prima, wel lange wachttijd tot er een afspraak ingepland kan worden
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? goed en vriendelijke
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
9

Alle 5 waren we heel tevreden!

We werden over twee ruimtes verdeeld en geholpen door Rick en Lianne. Diederik heeft bij ons alle 5 de controle gedaan. Ontzettend fijn hoe er tijd, aandacht en geduld is voor de kinderen (9, 7 en 4 jaar). Ze mogen van alles vragen en er is aandacht voor elk stapje (en alle andere verhalen die de kids tussendoor delen). Ook wij als volwassenen zijn zeer tevreden over onze eigen controle en vervolg. Al bij binnenkomst is de ontvangst heen warm en hartelijk en dat voel je eigenlijk bij alle medewerkers. Ongeacht de rol. Wij raden iedereen jullie praktijk aan! Normaal vullen we niet snel een vragenlijst in, maar hopelijk bereikt deze de goede plekken. Ga zo door samen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prettig dat we volgende keer ook weer op zaterdag kunnen komen. Dat is echt enorm fijn met een gezin van 5.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zeer vriendelijk en met aandacht en geduld ook naar de kids.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
8

Heel goed

Ik kwam 20 minuten telaat en ze probeerden mij alsnog te behandelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rabiea Alshikkador

Reactie van het bedrijf

Wat fijn dat het gelukt is, zeker een applausje voor de collega's

9

Super

Binnen 2 dagen was er ruimte om een afspraak te plannen voor een pijnlijk tand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed overleg
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Telefonisch is beter
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Elvyra van Dijk

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooie review, we geven het door aan Elvyra

7

Er is gedaan wat moest worden gedaan.

Ik ben laatst uitsluitend voor controle en mondhygiëne geweest. De behandeling moet nog gedaan worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 7
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? 8
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? 8
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Reactie van het bedrijf

We hopen dat uw behandeling net zo voorspoedig verloopt voor u!

5

Behandeling goed maar er wordt meer tijd gerekend!

Vandaag alleen een reiniging gehad, deze is met zorg gedaan. 15 minuten bezig geweest (van binnenkomen tot weggaan) maar wel 20 minuten gerekend. Dit is mij al vaker overkomen. Ik heb het meteen aangegeven, rare reden werd er gegeven waarom er 5 minuten bij opgeteld wordt. Bijkomende kosten? Kon ze niet echt onderbouwen. Ik ben tevreden over wat ze doen maar qua reinigen rekenen ze vaak meer, dat vind ik heel erg vervelend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Onbekend
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw terugkoppeling, We nemen het intern mee in onze overlegmomenten. Ik zie dat het nu is opgelost voor u. Wij horen het graag wanneer u hier weer tegen aan loopt

9

Helemaal goed

Ik zit al bijna van af de opening bij jullie. Je word goed voorbereid op wat jullie gaan doen en over alles valt te praten. Wat ik wel jammer vind is dat het verloop van de tandartsen afgelopen jaren erg groot was. Maar voor de rest is alles helemaal na wens

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Als je er online niet uitkomt wat bijna onmogelijk is kan je altijd bellen
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed , vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Reactie van het bedrijf

Dank u wel, wat fijn dat wij al zoveel jaren in volle tevredenheid u mogen behandelen.

8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Reactie van het bedrijf

Dank u wel, we geven de complimenten zeker door!

8

Prima

Rustig en deskundige behandeling. Goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Spontaan, open, gastvrij
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooi review, we geven het door aan Kamila

10

Goed en prima geholpen

Vriendelijk, kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? P er ima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel, we gaan onze collega's zeker verblijden met deze mooi review

9

Positief.

Op korte termijn een afspraak kunnen maken gevolgd door een prettige benadering en goed resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooi beoordeling, we geven het zeker door aan Bo

9

Top

Uitstekende tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Ik heb aangemeld van a het bord
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rabiea Alshikkador

Reactie van het bedrijf

Dat is een mooie beoordeling voor Rabiea, we geven het zeker door aan hem.

10

Fijne tandarts

Ik vind dit een fijne tandarts. Die de tijd neemt voor je en je rustig uitlegt wat er gedaan wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Super goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Super vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooie beoordeling, we geven het zeker door aan Karen

10

Vriendelijke personeel

Mijn ervaring bij de tandarts was erg geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Reactie van het bedrijf

Dank u wel, fijn dat alles prettig is verlopen

10

Persoonlijke behandeling

Goede voorlichting en behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor de mooie review

10

Zeer zeer prettig

Er wordt meegedacht om een extra afspraak te kunnen annuleren. Maar ook wordt er uitgelegd wat de behandeling inhoud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prettig en duidelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Hartelijk ontvangst.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw waardering voor Thomas, we geven het zeker door

10

prettig

Luisterend personeel en adequaat te werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor deze mooie beoordeling

10

Al jaren tevreden

Een fijne, ‘meer stoelen’ praktijk, die werkt met de laatste technieken en waar je als patiënt gezien en gehoord wordt

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uitstekend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u onze nieuwe technologieën op prijs stelt

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.