Vriendelijke en snel

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel goed

Rustig en begripvol

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed

Altijd fijn

Weinig mensen zullen het bezoek aan de tandarts omschrijven met fijn. Maar ik ben altijd blij, mijn gebit is tip top in orde. Informatie vooraf en tijdens behandeling is prima. En als ik gebitsproblemen heb worden ze opgelost. Mijn gebit voelt fijner als ik wegga ten opzichte van toen ik er heenging. Alleen capaciteit is beperkt waardoor je echt vroegtijdig afspraak moet maken.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Beter dan dat hygia experiment.....
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

De medewerkers en de artsen zijn zeer vriendelijk . super service

Erg kindvriendelijk

We werden 10 minuten later geholpen dan de afspraak, hier werd excuus voor aangeboden. Verder erg tevreden, vriendelijk en kundig. Prettige combinatie :-)

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Niet prettig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Erg vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Fijn geholpen met duidelijk uitleg

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e), Mondhygiënist(e)
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Vorig telefonische contact was ik niet zo te spreken over 1 receptioniste..was daar best boos over..maar dat betreft 1 persoon verder helemaal blij met deze praktijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Reactie hierboven.

Prettig

Prima, snel en vriendelijk geholpen

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk en correct
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Geen lange tijd wachten, vlot aan de beurt en goede samenwerking mondhygiëniste en tandarts. Ik ben zelf slechthorend en daar wordt goed rekening mee gehouden Met mijn gebit geen klachten ook over de praktijk geen klachten

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Heel goed en duidelijk

Vriendelijke en deskundige benadering

Ik ben al jaren patiënt bij jullie praktijk. Telkens weer erg tevreden over de behandeling en de manier waarop dit gaat.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Vriendelijke tandarts en duidelijke uitleg

Altijd goed bevallen bij Beekpark tandartsen. Ze bespreken eerst voordat ze wat gaan uitvoeren en als je angst hebt voor de tandarts helpen ze je rustig en vertellen duidelijk wat ze gaan doen.

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Uitstekend

Kundig team

Goed ontvangst en met duidelijk communicatie. Vlot gewerkt!

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Ze hebben de keuzes aan mij voorgelegd. Samen besluit is uiteraard belangrijk. Dit was duidelijk aanwezig.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Het was heel vroeg en ik werd ontvangen met een groot glimlach!

...

Matig

Als je een afspraak wil inplannen (bij mij was het voor het schoonmaken), kan je er 2-3 maanden voor uit trekken. Kan je net zo goed uitstellen tot je volgende halfjaarlijkse controle. Maar dat raden ze natuurlijk ook weer af. Wat geraaskalk van de receptioniste dat ze beter gaat kijken in het systeem en plotseling was er een plekje over 1,5 maand. Zegt de assistente doodleuk dat ik de laatste keer mijn verstandskiezen heb laten verwijderen bij t ziekenhuis, nou niet dus, want anders was ik verlamd geraakt bij de lippen, hoe is die communicatie? Twijfelachtig.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Matig
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Matig
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 3
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Voldoende

Prima zoals altijd

De assistente was heel vriendelijk, ietsje te druk misschien maar heel aardig

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Redelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Goed geholpen, tandarts betrok mij goed bij de behandeling en was erg duidelijk.

Goede ervaring, goed geholpen zeer vriendelijke tandarts!

• Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Duidelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Soms wat chaotisch door smalle ingang

duidelijke uitleg, vriendelijke benadering

We kregen heldere en duidelijke uitleg over de mogelijke behandelingen en er werd goed naar ons geluisterd. Erg prettig

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? zeer goed
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? zeer goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

De assistente/mondhygiënist werkte enorm secuur.

Vandaag zeer tevreden

Erg aardige assistente (of mondhygieniste?) die mijn dochter hielp, ze gaf veel uitleg, noemde steeds haar naam en was gewoon lief. Dit maken we wel eens anders mee met de assistentes (weinig woorden, zakelijk, en afstandelijk). Ook goed geholpen door tandarts Thomas

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? prima
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol

Erg goede en persoonlijke service

Veel aandacht aan advies en informatie. Er werd goed naar mijn eigen wensen en vragen geluisterd.

• Hygiëne
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? duidelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? zeer klantvriendelijk

Vriendelijk en goede service

Gewoon prima

Zoon had stukje van tand af. Werd vlot en vriendelijk geholpen.

vlot en goed

Afspraak, zo snel als kan. Goed advies, goede en persoonlijke behandeling.

• Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Hartelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Prima tandarts (oudere dame nog nooit eerder gezien)

Deze arts nooit eerder gezien bij de praktijk ze nam alle tijd en de behandeling deed geen pijn.

• Hygiëne
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Onbekend
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Vooralsnog slecht want voldoet niet aan de verwachting. Ik wil zien bij wie ik terecht kom en ik wil meteen terecht.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 7
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Adequate behandeling met goed advies

Prettig geholpen voortanden zien er weer netjes uit

• Hygiëne
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Als zeer positief
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Zeer goed
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Uitstekend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Karen Mørup

Goed geholpen

Ik werd goed behandeld

• Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed, vriendelijk

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.