Filters

10

Geweldig

Vriendelijk personeel. Fijne hulp. Ik ben gewoon enorm tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Perfect
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ik heb gebeld en kon snel terecht. Dus heel goed.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel fijn binnenkomen. Aardige mensen
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
9

Snel en prima geholpen

Ik had last van een ontsteking in één van mijn kiezen en uit ervaring weet ik dat dit helemaal fout gaat. Maandagmorgen gebeld en kon vroeg in de middag al terecht. De kies is verwijderd (en dat ging gelukkig vrij gemakkelijk) en nu moet het wondje nog helen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? ik waardeer het met een 10.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? telefonisch goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? open en hartelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
10

deskundige en persoonlijke behandeling

Keurig op tijd, goede, deskundige behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima, snel
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
8

Juiste uitleg en vriendelijkheid

Bij het eerste bezoek ben ik zeer tevreden. Juiste uitleg en snelle controle is goed bevallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Top
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Superlief

Superlief hoe jullie tandartsen onze 6 jarige zoon hebben geholpen zijn melktand eruit te halen. Beetje toverzalf en een tandenfee bakje mee met het melktandje er in... onze zoon onderging alles zonder morren. Dankzij jullie lieve zorgzame tandartsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Gebit grondig gereinigd plus bruikbare instructies

Gebit is grondig gereinigd met de nodige zorg. Krijg ook bruikbare instructies om het schoon te houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Werd stap voor stap meegenomen in de behandeling
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima en effectief
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Zoals het hoort
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
9

Zeer tevreden over Beekpart Tandartsen

Ik ervaar de behandeling als deskundig, de communicatie als plezierig, de mensen als hartelijk. Dus: top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goed
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? hartelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
10

professionele behandeling

de mondhygiëniste werkt zeer secuur en legt alles goed uit. een vakkundig behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? goede uitleg
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? helemaal goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? heel vriendelijk en attent
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Kamila Wiatr
8

Vriendelijk, en goed

Legt alles uit, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed,makkelijk
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Uitstekend

Deskundige behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? 10
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Systeem niet prettig. Wel prettig om telefonisch een afspraak te maken
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Aardig en hulpvaardig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Thomas Wermenbol
7

Dit is mijn eerste keer. Deskundig

Ik ging met lood in mijn schoenen naar deze tandarts. Viel toch mee. Aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
8

Vriendelijk en professioneel.

Helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Vriendelijke ontvangst
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
3

Behandeling prima, opvolging niet

Ik kwam voor een zere kaak en vroeg of de arts alleen daar naar wilde kijken, want verder is het goed met mijn gebit. Dat deed hij goed. Toch werd ik naderhand tot 4 keer toe gevraagd om ook een algemene controle te doen. Ik ervoer absoluut geen vrijheid om nee te zeggen, terwijl ik als patiënt beschik over de vrijheid om wel of geen controle’s te doen. Ik was echt verbaasd over het aandringen van de arts. De hulp is goed, maar ik vond dit echt een vervelende ervaring. Ik wilde niet per se op zoek naar een andere praktijk, vanwege verhuizing naar Emst maar na dit bezoek is die urgentie gestegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Arts drong ontzettend aan op een controle
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 6
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Erg fijn
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Uitstekend

Korte info, werkwijze en mogelijkheid tot verdoving vooraf doorgenomen. Vlotte behandeling en in mijn ogen een soepel ogende samenwerking met de assistente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
10

Goed

Vlotte snelle behandeling. Goede uitleg wat hij precies ging doen. Vraagt netjes of je verdoving wilt hebben, is bij mij niet nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Zeer tevreden
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Netjes en klantvriendelijk
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
8

Vriendelijk en fijn geholpen

de mondhygiëniste heeft mij prima geholpen en was super vriendelijk. Wat ik ook waardeerde is dat ze niet (zoals zo vaak gebeurd) liep te klagen en te verwijten dat ik beter moet poetsen en raggen. Maar mij handige tips gaf, waar ik wat aan heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? OK
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Prima Tandarts Praktijk

Ruim 15 jaar verhuist (2010) naar Apeldoorn en kwam bij toeval terecht tijdens verhuiswerkzaamheden met tandprobleem bij deze tandarts-praktijk en was direct positief onder de indruk van zorgzaamheid en kwaliteit, dus ben ik maar gebleven tot op heden in 2026

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Voldoende inspraak
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Wisselend in de loop der jaren
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
10

Prettig,

wat bij een tandartsenpraktijk toch bijzonder is

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Ingewikkeld
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prettig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
10

Fijne praktijk !

Ik kom hier al jaren. De ontvangst, korte wachttijden, betrokkenheid van zowel tandarts(en) als assistente(s)zijn heel prettig. Voel me altijd heel ontspannen. Niets dan lof !

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Goed ! Alleen vind ik het jammer dat er geen afspraken in de toekomst gemaakt kunnen worden, als er al 1 afspraak staat.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
10

Heel goed

Kon heel snel terecht en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Nvt
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Perfect
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? N.v.t.
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts? N.v.t.
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
9

Vriendelijk, op tijd en deskundig

Mijn tabdartsbezoek was een hele goede ervaring na. Ik werd vriendelijk gedag gezegd bij de balie. Ik was precies op tijd aan de beurt. Zeer vriendelijke tandarts en mondhygiëniste. Hebben mij goed geholpen en konden alle vragen direct beantwoorden. Alles top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 9
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Heel vriendelijk en behulpzaam
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius
10

Bo is altijd een topper

Heel goed geholpen door Bo en de assistente zoals altijd zeer tevreden mijn vrouw was ook helemaal blij dat Bo was die gaat sowieso alleen naar haar toe

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Helemaal goed
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? N.v.t.
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Oke helemaal top
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Bo van der Bend
10

Hartstikke fijn

Harstikke fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Mondhygiënist(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Prima
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 10
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Prima
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
8

Rustige benadering en vakmanschap

Ik woon wat verder weg, maar blijf bij deze tandarts. 1 gezien de ruimere openingstijden, maar zeker ook vanwege vakmanschap en hún rustige benadering. Er wordt mij regelmatig tijdens de behandeling gevraagd of het nog gaat. Ook nemen ze de tijd om dingen uit te leggen. Daarnaast vind ik het fijn dat er een gezellig muziekje opstaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke beroepsbeoefenaar(s) heeft/hebben u tijdens uw laatste bezoek behandeld? Tandarts, Assistent(e)
  • Hoe waardeerde u tijdens uw laatste bezoek de manier waarop u betrokken werd bij het besluit voor uw behandeling? Goed
  • Hoe waardeerde u na het laatste bezoek het resultaat van de behandeling door uw tandarts?
  • Hoe ervaart u ons afspraak systeem? Prima
  • Wilt u een cijfer geven voor onze praktijk? 8
  • Hoe ervaart u de ontvangst bij de receptie? Goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Diederik Filius

Bedrijfsgegevens

Roggestraat 158

7311CE Apeldoorn

055-5224040

[email protected]

Over Beekpark Tandartsen

Onze werkwijze Behandeling in samenspraak met de patiënt Onze patiënten zijn onze gasten. Wij informeren en adviseren onze patiënten zo duidelijk en uitvoerig mogelijk vanuit onze ervaring en de laatste wetenschappelijke inzichten, waarna de patiënt zelf beslist over zijn of haar behandeling. Wij eerbiedigen uw rechtspositie zoals deze is neergelegd in de Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst. Meerstoelenconcept Om professioneel, efficiënt en ontspannen onze patiënten te kunnen helpen, werken wij volgens het ‘meerstoelenconcept’. Hierbij worden taken door de tandarts gedelegeerd aan (preventie)assistenten en mondhygiënisten. De tandarts behoudt de regie. Deze vorm van taakdelegatie is conform de Wet BIG. Specialisaties in huis In onze praktijk werken meerdere tandartsen en assistenten met hun eigen specialisaties. Hierdoor kunnen veel specialistische behandelingen gewoon binnen onze praktijk worden uitgevoerd. Bovendien zien meer tandartsen uw gebit, zodat eerder uitgevoerde behandelingen kritisch worden geëvalueerd. Zo kunnen we de hoge kwaliteit van onze tandheelkundige zorg waarborgen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.