duidelijk,netjes, en vriendelijk geholpen.

keurig geholpen tijdens de aanschaf van onze auto. met een goede garantie en service.

Wat fijn dat u de aanschaf van de prachtige Renault zo heeft ervaren als ons voorstaat, bedankt voor de mooie beoordeling en nogmaals veel plezierige kilometers met de prachtige auto!

Prima behandeling en service.

Snelle afspraak kunnen maken, correcte afhandeling.

Het zegt wel wat als u elke keer toch weer uit Limmen naar Schagen komt, bedankt weer en natuurlijk ook voor de mooie score!

Je wordt netjes te woord gestaan en uitleg over auto is prima.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en nogmaals veel plezier met de auto in Arnhem!

Bbbbb

Zeer goede uitleg gehad over de winterbanden Daarna zeer goede afhandeling

Hartelijk voor uw beoordeling n.a.v. de verhuur van de sneeuwkettingen. Fijn dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren!

Top bedrijf

Wij zijn al decennia klant bij dit bedrijf en zijn nog nooit teleurgesteld. Hartelijke ontvangst, goede service, kundig personeel

Fijn te lezen dat we altijd aan uw verwachtingen voldoen, worden wij ook weer blij van, bedankt!

Super goede garage!

Hier wezen kijken voor mijn nieuwe Renault Megane. Super mooie uitvoering en goed begeleid. Auto was volledig dealer onderhouden en heeft nog een extra beurt gehad voordat ik hem kon ophalen. Top service!

Top Kay, dankjewel en nogmaals veel fijne kilometers met je prachtige voiture!

Goede sfeer. Fijne benadering van de verkoper. Voelt eerlijk en vertrouwd.

In mijn zoektocht naar een tweedehands auto kwam ik terecht bij Autozenter Schagen BV. Ik zag daar een auto, waarin ik was geïnteresseerd, heb een afspraak gemaakt voor een proefrit en was enthousiast over de auto. De benadering en uitleg van de verkoper voelde goed en vertrouwd. Gelijk de knoop doorgehakt en de auto gekocht. Een week later stond mijn auto te stralen in de showroom, klaar om te worden opgehaald, keurig schoon. Na een duidelijke uitleg van alle knoppen en waar ik alles kon vinden, reed ik met een blij gevoel naar huis met de wetenschap dat ik altijd een beroep kan doen op de garage als er iets is of als ik nog vragen heb. Kortom: een hele positieve ervaring!

Wat fijn dat u alles zo ervaren heeft, hiervoor doen wij elke dag ons best en daarom: veel dank voor de 10!

Prettige omgang met de klant!

Prima, flexibele instelling

Top! Mooie score, bedankt en nogmaals heel veel fijne kilometers met de prachtige auto!

vriendelijk en servicegericht geholpen

Mijn auto was nog 4 weken van de 2jaar fabrieksgarantie verwijderd toen ik een verzoek kreeg nog even langs te komen voor een eindcontrole. Hieruit kwamen nog een paar garantiepuntjes naar voren. en die werden een week later verholpen. Tijdens deze uitvoering kreeg ik vervangend vervoer aangeboden. Kortom prima en volgens afspraak geholpen.

Graag gedaan en u bedankt voor de mooie beoordeling!

Altijd tevreden

Goede service vaak eerder klaar dan afgesproken is goede uitleg

Bedankt Harry, mooie score en al zo lang al tevreden ook!

Zeer goede ervaring

Gewoon , zoals het hoort, Heel goed

Fijn dat u onze dienstverlening na al die jaren nog steeds zo ervaart, hartelijk dank!

Top garage. Nog nooit een probleem gehad.

Problemen voorkomen we samen, goed en regelmatig onderhoud draagt daar zeker toe bij, bedankt!

Prettig en deskundig

Niet alleen kundige monteurs, maar ook transparant in de status mbt kosten tijdens het onderhoud

Topscore, bedankt en fijn dat het zo goed bevalt bij ons!

Onze ervaring is zeer positief.

Al jaren klant bij Autozenter.Altijd zeer goed en vriendelijk geholpen.Nemen alle tijd voor je.Staan altijd voor je klaar .Altijd verschillende Capturs gereden 6 stuks en nu voor het eerst een Ankara e tech gekocht.Geweldige fijne coupe en geweldig mooi afgeleverd.Bedankt allemaal hiervoor.

Heel erg bedankt weer voor de mooie beoordeling en heel veel plezier met de Arkana!

Zoals altijd helemaal goed ☺️

Wij komen al jaren bij Zendveldt, helemaal uit Amsterdam, dus dat zegt wel wat. Goede service, fijne mensen, goede communicatie. Er is tijd voor een gezellig praatje en de auto wordt altijd keurig afgeleverd.

Heel bijzonder, heel fijn dat jullie altijd naar ons komen, de beoordeling zegt genoeg. Bedankt en een mooie kerst gewenst!

Keurig geholpen

Prima service en keurig geholpen. Ook kosteloos vervangend vervoer gehad en werd ook opgehaald vanaf Den Helder en naar Schagen gebracht waar het vervangend vervoer klaar stond

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, fijne dagen en tot een volgende keer!

Inruil, aankoop, voortreffelijke service en uitleg nieuwe auto

Als je al meer dan 15 auto's bij deze garage hebt aangekocht dan zeg dat voldoende over de service en onderhoud van Eric Zentveldt en zijn hele team.

Wauw! 15 auto’s lang al zo tevreden, voor ons normaal werk maar dit is echt heel bijzonder, bedankt!

Gewoon de beste service!

Prima service, zeer klachtgericht en zeer vriendelijk. En weer nét dat beetje extra. Dank aan Ron, Mark, Eric en team, ik wens jullie prettige feestdagen en een mooi, veilig en gezond 2024.

Mooie woorden én de maximale score! Bedankt en voor u ook fijne dagen en een goed en gezond 2024!

Uitstekend !

Prettig dat we via de mail herinnerd worden dat we een afspraak 'kunnen maken' om de banden te wisselen en/of een servicebeurt kunnen plannen. Zowel aan de telefoon als aan de balie worden we vriendelijk benaderd. Altijd bereid mee te denken met de hulpvragen die je hebt (t.a.v. de auto dan hè :-) Bij binnenkomst ervaren we een overzichtelijke rolverdeling. De omgeving (showroom en balie) ziet er altijd verzorgd en netjes uit.

Hier worden we blij van, de hoge score, de mooie woorden maar ook dat u altijd de moeite neemt om vanuit Odijk naar ons toe te komen! Bedankt :-)

Bedankt voor de beoordeling, volgende keer gaan we voor de 9 of 10!

Fijn contact en goede service!

Zeer tevreden; ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Het contact was fijn en professioneel.

Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat alles zo goed naar wens is verlopen!

Het voelt altijd goed als ik mijn auto bij de garage staat voor onderhoud.

Ik heb een prima contact met mijn renaultgarage. De eventuele problemen worden goed uitgelegd en verholpen. Ik heb alle vertrouwen in het bedrijf. Ik laat mijn auto met een gerust hart achter!

Met veel passie zorgen we ook altijd goed voor onze klanten en hun auto's, fijn dat u dat ook zo weet te waarderen, bedankt!

De aankoop en de banden wissel geheel volgens afspraak. .

Zoals we zelf behandeld willen worden doen we dat ook bij onze klanten, fijn dat u daar ook maximaal voor beloond, bedankt!

Lekker gewerkt

Bij een regulier onderhoud is een storing ontdekt die adequaat is opgepakt en verholpen.

Goed voorbeeld van de voordelen van onderhoud bij de dealer! Met minimale kosten nu hebben we grotere kosten later kunnen voorkomen en dat allemaal in het belang van tevreden klanten. Bedankt voor de mooie beoordeling, worden we warm van in dit koude weer :-)

Aankoop Kadjar tot volle tevredenheid verlopen

Prettige samenwerking, duidelijkheid en vakkundigheid hebben indruk gemaakt

Hartelijk dank, van beide kanten dus een fijne samenwerking, nogmaals veel plezier met de prachtige auto!

De Fok 8

1742PD Schagen