Kundig en professioneel advies

Vanaf het eerste contact een goed gevoel. Ook een week na de aankoop , een stukje nazorg , telefonisch, wat wij als zeer prettig hebben ervaren.

Goed advies en uitvoering

Prima service je voelt je gewaardeerd als klant

Fijne occasion via een betrouwbare dealer

Ik ben al jarenlang vaste klant. Bij de aanschaf van mijn huidige auto, eerst proefritten gemaakt met enkele auto’s waar ik mijn oog op had laten vallen. Was allemaal geen enkel probleem. Na de ritjes en de offertes een definitieve keuze gemaakt. Met twee weken was de nieuwe auto al rijklaar. Nu anderhalve week verder, wel nog zoeken naar/spelen met de diverse opties, maar inmiddels helemaal gewend aan het rijden in een automaat.

Prima, persoonlijke service.

Kom graag jaarlijks langs voor de servicebeurt en een fietstochtje over de dijk en door de duinen.

Uitstekend, goed en snel opgelost

Uitstekend geholpen en probleem snel verholpen

Zeer goed geholpen

Wij zijn zeer goed geholpen met de keuze van de auto. Bij dit autobedrijf staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. De taart met een foto van de auto erop is helemaal een leuke attentie.

Goed bedrijf, goede service en kwaliteit

We hebben onlangs onze auto ingeruild en een mooie jong Renault Arkana gekocht. We hadden vooraf via de mail goed en duidelijk contact over inruilwaarde obv een invulformulier en toen we met dhr Zentveldt fysiek contact hadden was dat opnieuw goed en was er snel een deal over de nieuwe auto. Complimenten hoe de auto is afgeleverd, de nazorg en ook hoe we zijn ontvangen en geïnformeerd. Dit kom je helaas niet al te vaak meer tegen en is toch de sleutel om je als bedrijf positief te onderscheiden. Het is dat we een paar honderd km van Autozenter vandaan wonen, anders had ik graag onze auto in het onderhoud gedaan!!

Rijd heerlijk ! Bij de aankoop goede ijtleg gehad , zeer tevreden

Gewoon top.

Tweede auto die hier in onderhoud is geweest. Mijn zoon en ik zijn heel tevreden over deze garage.

tevreden

ik ben tevreden

Mijn auto doet het weer fantastisch! Heel blij met de monteurs van Autozenter Schagen BV

Top service!

Prima service verleend vanwege dat wij onze auto een jaar hebben. Kregen een fiets mee om even het centrum van Schagen onveilig te maken. :)

Uitstekend geholpen.

Prima geholpen en volgens plan een een controle uitgevoerd. En er wordt duidelijk verteld over hoe en wat. Prima service.

Zeer betrokken bij het proces

Zoals altijd geweldige service

Al mijn ervaringen waren en zijn zeer positief. Altijd vriendelijk en vakkundig geholpen

Vriendelijk ontvangen en uitstekende uitgeleg tav onderhoud .

Persoonlijke benadering en bedrijf met vakmensen. Top

Top service en zeer vriendelijke communicatie

Professioneel en klantgericht

Ik heb een Renault Clio hybride bij Autozenter gekocht en mijn oude auto bij hen ingeruild. Mijn ervaring was heel erg goed. Je krijgt al snel een vertrouwd gevoel, omdat de communicatie transparant is en alles vervolgens tot in de puntjes geregeld is. Klantenservice, vriendelijkheid en professionaliteit zijn woorden die bij mij opkomen.

Er is gedaan way afgesproken is

Goede ervaring geen verrassingen achteraf.

Snel, vriendelijk en deskundig

Zie boven

Eigenlijk een 10 met een griffel

Een prachtig bedrijf waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen...

Geweldig leuk bedrijf, hier word je altijd goed geholpen

Voor de tweede keer een auto gekocht. Top afgeleverd en ja de taart met een foto van je bolide bij aflevering blijft een fantastisch iets.

Nette renault dealer

Goede ontvangst gehad. Aangezien het een stukje rijden was voor ons. Ook nette goede service! Wij rijden met plezier in onze nieuwe auto.

Eerste keer dat ik hier kwam en fantastisch geholpen. Mijn auto komt bij Bosch vandaan en is daar echt verwaarloosd. Na eerste keer onderhoud bij Autozenter is mijn auto weer als nieuw.

er wordt met je mee gedacht

ik kom met een probleem met de auto en ben geen klant maar wordt super netjes te woord gestaan en meteen geholpen.

De Fok 8

1742PD Schagen