correct en professioneel behandeld

Heb een goed gevoel en warm contact met autozenter

En dat gevoel is geheel wederzijds, geweldig dat u dat nog steeds zo ervaart na al die jaren, bedankt!

Betrouwbaar en goed geholpen.

Denken altijd mee en vooruit. Ik ben zeer tevreden.

Wat mooi, na al die jaren bij ons nog steeds zeer tevreden, bedankt!

Vriendelijk en duidelijke uitleg

Snel en vakkundig geholpen

Bedankt voor de mooie 10 en goed te lezen dat u onze service zo goed heeft ervaren!

Boven verwachting en zeer tevreden!

Nog nooit zo'n luxe auto gehad: ben zeer tevreden! Niet alleen over de kwaliteit van de auto, maar ook over de snelheid waarmee de auto rijklaar kon worden gemaakt en heerlijke taart die wij mochten ontvangen. Een dikke 10!

Wat fijn Patricia, bedankt voor de mooie woorden én de dikke 10! Nog vele plezierige kilometers gewenst.

Goed geholpen aan een andere auto , goede service! Duidelijke uitleg!

Bedankt voor deze maximale score, goed begin van onze dag :-) Nog veel fijne kilometers met de prachtige auto!

Fantastische auto gekocht met goede uitleg en uitstekende service

Eric en zijn team doen er alles aan om zaken goed te regelen Bij de aflevering goede uitleg gekregen.. zelfs werd nog even bekeken of de verlichting van de aansluiting met onze fietsendrager het goed deed Daarna ook nog een heerlijke taart meegekregen.. Hier kun je met een gerust hart een goede auto kopen

Wat fijn dat uw ervaring is gegaan zoals wij dat altijd voor ogen hebben, wij hebben het heel graag gedaan! Hartelijk dank hiervoor en nogmaals veel fijne kilometers gewenst.

uitstekend

goede uitleg over alle functies van de auto.correcte aflevering met op alle punten nagekeken punten zoals beschreven bij aankoop.en zelfs meer zoals beschreven!!!

Super bedankt voor deze mooie reactie! Als u zo blij bent worden wij dat ook :-) Nogmaals veel fijne kilometers met de prachtige auto gewenst.

goede service

ervaren en vriendelijk personeel

Mooi cijfer, bedankt, ook voor de al vele jaren trouwe klandizie en dat gaat gelukkig nog steeds naar volle tevredenheid!

Een positieve ervaring en uitstekende service.

Mijn ervaring met de aankoop van mijn nieuwe auto kan ik alleen maar als positief bestempelen. Vanaf het moment dat ik de showroom binnenliep tot het moment dat ik de sleutels van mijn auto in handen kreeg.

Wat een goede score, top dat de aankoopervaring zo goed is gegaan. Super bedankt en nog veel fijne kilometers gewenst

top!! Kan niet beter.!!

Het personeel is eerlijk en betrouwbaar. Bij reparaties of onderhoud weet je gelijk wat de kosten zijn. Wel zo prettig. Bij aflevering is er zelfs aandacht besteedt aan het interieur. TOP!!

Hier gaan we helemaal een beetje van blozen..... wat fijn dat u al zo ontzettend lang zo tevreden bent bij ons, bedankt voor de mooie beoordeling!

uitstekend!

De afhandeling van de aankoop van mijn andere auto was uitstekend, daarom ben ik al jaren een tevreden klant bij Autozenter,

Top! Bedankt voor de mooie 10 en nogmaals heel veel plezier met de auto, ook wij zijn al jaren heel blij mee u!

prachtige clio V

Voor een zeer redelijke prijs minus inruilwaarde een prachtige, zo goed als nieuwe, Renault Clio met weinig kilometers gekocht. Zeer netjes afgeleverd en de Vision pure led verlichting is zeker voor iedereen aan te raden.

Geweldig bedankt voor deze mooie beoordeling, fijn dat de Clio goed bevalt en inderdaad is de verlichting een enorme verbetering. Veel fijne kilometers verder met de prachtige auto en tot de gratis zomercheck!

Deskundig en goed advies

Meteen was er de klik met de Capture hybride in de showroom. Na een weekend afspraak gemaakt, onze wensen kenbaar gemaakt en….. een week later RIJDEN… Top

Prachtig! Die klik, dat is wel logisch met zo'n prachtige auto, bedankt voor de mooie beoordeling en veel fijne kilometers gewenst.

Erg blij met de auto

Fijne uitleg gehad, en rijd goed!!

Wat fijn dat alles zo naar wens is verlopen, bedankt voor de mooie 10 en veel plezier met de prachtige auto verder, tot de gratis zomercheck!

helemaal goed

Het betrof vervanging van de besturingschakelaar voor de zijspiegels. Besteld, geïnformeerd beschikbaar, afspraak gemaakt, snel geplaatst.

Na al die jaren nog steeds zo tevreden… we doen iets goed hè? Bedankt!

Perfecte service

Vriendelijk, en reageert snel op een probleem

Hartelijk dank voor de mooie 10 en fijn dat u onze service zo waardeert!

onderhoud auto is prima gegaan

onderhoud auto prima, voorlichting hierover goed

Hartelijk dank voor de review, fijn dat alles goed en naar wens is gegaan! De volgende keer gaan we uw ervaring een 9 of 10 laten worden!

The Best

Duidelijk in verkoopprijs en teruggave inruilauto. Altijd bereid om voorlichting te geven over gebruik aan geschafte auto. Altijd vriendelijk te woord staan van de medewerkers garage.

Wat een mooie beoordeling en wat leuk dat jullie al zo lang klant zijn, zo tevreden zijn en zelfs vrienden naar ons sturen! Bedankt en nogmaals veel fijne kilometers gewenst!

Goed geholpen met een duidelijke uitleg

Bedankt Willem, na al die jaren nog steeds zo blij, daar worden wij dan ook weer blij van!

Prettig ontvangen, een eerlijk verhaal, vlotte. Levering, uitstekende uitleg en weet dat ik altijd even langs mag komen als ik. Nog vragen heb. Fijne auto

Wat een mooie beoordeling! En fijn dat u het allemaal zo prettig ervaren heeft, bedankt en nog vele fijne kilometers gewenst!

Zeer vriendelijk ontvangen

Bij binnenkomst een hartelijk woord, naar het hoekje voor een lekker kopje koffie en vlotte service!

Mooi dat u onze service zo goed heeft ervaren en bedankt voor de hoge score!

Goed werk

Vakkundig personeel, snelle service

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, volgende keer gaan we voor de negen of tien!

vriendelijk, luisterend en meedenkend

Zoals altijd, ondanks het geen "Renault " meer rijden kan ik met mijn huidige auto ook terecht. Zeer fijne benadering en oplossingsgericht meedenken.

Fijn dat we het ook aan een niet-Renault hebben weten te fixen, bedankt voor de mooie beoordeling!

snel geholpen

Kon snel geholpen worden, probleem en geboden oplossing uitgebreid besproken. Euvel daarna snel opgelostl

Fijn dat u onze dienstverlening zo goed heeft ervaren, bedankt en de volgende keer gaan we er alles aan doen om de 9 of 10 te verdienen!

Eerste indruk is goed

Nog te weinig met de auto gereden (is tweede auto) om goede indruk te verkrijgen maar eerst indrukken zijn goed.

Bedankt voor de mooie 8 en met deze uitvoering zijn wij ervan overtuigd dat niet alleen de eerste indrukken goed zullen zijn!