Wij van MEI A.G.F schagen zijn super blij met onze nieuwe aanwinst.

Een heerlijke nieuwe bus met super handige tools. Wat ons bedrijf MEI A.G.F weer veel veilige kilometers ver zal brengen. Super service van Autozenter met vakkundig personeel Die aan ons verwachting voldoet.

Bedankt John, voor deze mooie beoordeling, de aankoop en elke week dat lekkere fruit van MEI A.G.F. waar we de hele week van genieten. Dat je maar vele fijne kilometers met de prachtige nieuwe bus mag maken om al dat lekkers weer te bezorgen!

Bedankt en een fijn verblijf weer in de Noordkop!

Weer een zeer goede service gehad.

Altijd een goed gevoel, mede door de goede voorlichting van de receptionist Mark.

Ruim 20 jaar zijn ook wij heel blij met Marc, bedankt voor de mooie score!

Geen klachten prima service

Bedankt!

Zeer goede garage,die afspraken altijd nakomen.

Auto in perfecte staat,na nawinterbeurt. Echt helemaal top.

Een glimmende auto compleet gereinigd weer in perfecte staat met de eigenaar meegeven en dan zo'n mooie 10 krijgen, daar doen we het voor! Bedankt, voor de beoordeling maar ook elke keer voor de komst vanuit Lelystad naar Schagen.

snel en vakkundig

Prettig contact en winter/zomer bandenwissel snel voor elkaar.

En dat prettige ervaren wij ook zo! Bedankt voor de mooie 10

Zoals altijd weer prima service.

Vriendelijke ontvangst door Ron Zentveldt. Hij legt uit wat er gaat gebeuren en hoe lang het ongeveer gaat duren. Verder kijkt hij de dingen na die wij aan hem doorgeven. Alles verliep weer op rolletjes.

Mooi woorden weer, bedankt en wij waarderen dit maar ook dat u toch al jarenlang elke keer uit Purmerend naar Schagen komt!

Altijd goed

Goede communicatie en volgens afspraak

We blijven ons best doen hoor, bedankt!

Alles prima en een 10, bedankt!

Service en klantvriendelijkheid TOP

Inmiddels rij ik al weer een paar maanden in een 16e door mij aangeschafte Renault welke allemaal geleverd zijn door Autozenter. Onze beide auto's hebben weer een winter controle, schoonmaak en een poetsbeurt gehad en de uitvoering was weer super. Erik en je medewerkers ga zo door, jullie zijn TOP

Om stil van te worden, voor deze klanten met deze mooie woorden doen we het allemaal! Bedankt voor de 10 en graag tot de volgende keer.

Als nieuw

Twee weken geleden een Arkana uit 2022 met 17300km opgehaald. Auto rijdt als een zonnetje en voelt aan als nieuw. Dat dit mijn 4e Renault op rij, die van Autozenter afkomstig is, zegt wel genoeg. En de 4e taart smaakte ook weer.

Mooie woorden en de maximale score, daar gaan we voor: tevreden klanten die we prachtige auto’s leveren. Bedankt en blijf genieten van de prachtige Arkana!

Goed en vriendelijk geholpen

Tevreden met mijn aankoop en de geboden service

Hartelijk dank voor de mooie 9, fijn dat u onze dienstverlening zo waardeert. We hebben het graag gedaan en wensen nu nog vele fijne kilometers!

Prachtige oranje Renault Arkana gekocht, met heldere uitleg van Eric.

Auto die ik op het oog had, stond te glimmen in de showroom. Een proefrit was direct mogelijk. Dan ben je natuurlijk verkocht. Vooraf hadden wij al even contact gehad over de inruilwaarde van mijn eigen auto. De deal was snel beklonken. Bij aflevering een heldere uitleg gehad over de auto. Inmiddels al weer 500 kilometer naar tevredenheid gereden met de Renault Arkana.

Prachtige beoordeling en mooie lovende woorden, we hebben het graag gedaan! Bedankt voor de 10 en nog vele fijne kilometers gewenst in de prachtige oranje Arkana.

Heel goed

Ik ben blij met jullie ! Een luisterend oor. Kortom toppie ga zo door Succes !! Vriendelijke groet.

Hartelijk dank voor deze mooie woorden én de 10! Wij zijn ook al jaren blij met u!

zo als altijd zeer tevreden

goede communicatie en service zoals ik al jaren gewend ben

We doen het ook al jaren heel graag voor u, bedankt voor de prachtige 10!

fijne ervaring!

ik heb de aankoop van mijn Renault heel positief ervaren! Vriendelijk personeel en een goede service! Ik zou hier zeker nog eens een auto kopen.

Wat een mooie woorden Tessa, bedankt, nogmaals veel plezier met de prachtige auto en tot de volgende!

Heerlijke auto om me te rijden

Mooie stille auto, Hybride werkt feilloos, verbruik met de vorige auto is gehalveerd. Kortom, ik zit met een glimlach in de auto.

Top Frank, zei het al hè! Fijn dat hij zo goed bevalt, bedankt voor de review en we hebben er nog meer, mocht je iemand weten 😉

Snel en vakkundig geholpen volgens afspraak

Bedankt voor de mooie 10!

TOP

Zoals altijd wordt ik prima geholpen en geadviseerd. Prima garage!

Super bedankt voor de mooie 10, zo tevreden na al die jaren worden wij ook nog steeds erg blij van!

Alles keurig netjes geregeld in de beloofde tijdspanne

Goed geregeld

Fijn dat u onze dienstverlening zo goed heeft ervaren, daar doen we het voor, bedankt voor de mooie score!

Tevreden

Goede Klantenservice en mooie Showroom !

Bedankt voor deze beoordeling en de volgende keer horen we graag hoe we hier een 9 of zelfs een 10 van kunnen maken!

ik word altijd keurig en vriendelijk geholpen

Bedankt voor de beoordeling en de mooie 10!

Top service en klantbenadering

Zoals altijd ben ik weer snel, zorgvuldig en zeer vriendelijk geholpen door het hele team van Renault in Schagen.

Fijn dat u het weer zo goed heeft ervaren en bedankt voor deze mooie 10!

Eerlijk, duidelijk en erg attent

We moesten er een stukje voor rijden, maar ontzetten blij met onze aankoop. We zijn goed geholpen, geinformeerd en van begin tot eind zeer attente details. Eric zorgt voor een warme afsluiting door het 'thuis' adres in de navigatie al op ons adres ingesteld te hebben én een lekkere taart mee te geven!

Ontzettend bedankt voor de mooie beoordeling! Wij hebben het graag gedaan en wensen jullie nog veel plezier met de prachtige auto!

Relaxed prettig

Bij aankomst 21 maart 2024, voor bezichtigingen konden we ongestoord de aanwezige auto's bezichtigen. Er werd door Eric wel aangegeven dat, indien er vragen zijn, schroom vooral niet. Na diverse autobedrijven te hebben bezocht gingen we voor de 2e bezichtiging en werd al snel door ons de knoop doorgehakt. Na nog het 1 en ander op papier te hebben gezet, onder het genot van n bakkie koffie, hebben we de papieren ondertekend en was het geregeld, gewoon lekker relaxed, zoal ik al mijn ervaring verwoorde. De 27e maart konden we de auto ophalen en n taart met de foto van de auto erop. Het toeval is dat ik jarig ben de 27e, dus dat kwam zeer lekker uit.

Wat een mooie uitgebreide beoordeling en wat fijn dat u alles heeft ervaren zoals wij het graag doen en terugzien, bedankt en nogmaals veel fijne kilometers gewenst!

Bedrijfsgegevens

De Fok 8

1742PD Schagen

0224 - 21 64 64

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.